سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف هفت میلیارد ریال کالای قاچاق از یک کامیون در این استان خبر داد و گفت: یک نفر در این ارتباط دستگیر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۷ هزار انواع لوازم تفریحی آبی خارجی قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال از یک انبار کالا در شورآباد خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: از یک تریلی که در محور سمنان- دامغان در حال تردد بود، هفت میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شد.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از پرداخت ۷ ‌میلیارد دیگر به عنوان کمک هزینه‌های مربوط به سرویس مدارس استثنایی خبر داد.
معاون وزیر نفت گفت: ۷ میلیارد لیتر سوخت را از طریق حمل ونقل جاده ای به نیروگاه ها رساندیم.
منابع عراقی اعلام کردند که یک مقام نظامی اسبق این کشور به اتهام اختلاس هفت میلیارد دیناری به دادگاه احضار شده است.
منابع عراقی اعلام کردند که یک مقام نظامی اسبق این کشور به اتهام اختلاس هفت میلیارد دیناری به دادگاه احضار شده است.
سرپرست بانک ملی در آیین انعقاد قرارداد اعطای تسهیلات تبصره ۱۶ قانون بودجه بین بانک ملی و صندوق های غیر دولتی پژوهش بر عزم این بانک در حمایت همه جانبه از شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.
مدیر اکتشاف ایمیدرو گفت: در ۹ ماهه امسال در حوزه اکتشافات سنگ آهن، زغال سنگ، پلی متال، بوکسیت و غیره، ۷ هزار و ۸۳۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال سرمایه گذاری شد که رشد ۱۴۰ درصدی را نشان می دهد.
قاتل مرد رمال قصاص می‌شود/ ربودن پسردایی برای اخاذی ۴ میلیاردی/ محاکمه مأمور پلیس پس از شلیک مرگبار/ قتل هولناک خواستگار/ ربودن پسر تاجر برای اخاذی ۴ میلیارد تومانی/ شکار طعمه‌ها در آگهی‌های فضای‌مجازی/ اعتراف تلخ نامادری به قتل پسر ۷ ساله
رئیس دفتر انرژی سازمان برنامه و بودجه ضمن اشاره به تداوم بحران گازی تا سال ۱۴۲۰، گفت: ۷ میلیارد دلار از مرغوبترین ارز کشور به سمت نیروگاه‌ها می‌رود و ما مجبوریم که برق درست کنیم.
اردبیل - عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: دولت بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان در راستای اجرای قانون جهش تولید مسکن به صندوق ملی مسکن پرداخت کرده است.
دبیر کل انجمن صنفی و کارفرمایی صنعت پتروشیمی از فروش ۷ میلیارد دلاری انواع محصولات پتروشیمی خبرداد و گفت: تا ۱۴۰۴ تولید پتروشیمی ها به ۱۴۹ میلیون تن در سال خواهد رسید.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: اعتبار ۷ هزار میلیارد تومانی جداگانه‌ای برای افزایش فوق‌العاده ویژه احکام حقوقی کارکنان دولت در قانون ترمیم حقوق‌ها پیش‌بینی شده است.
رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: تابستان ۱۴۰۰ بخش صنایع ۷ میلیارد دلار از قطعی‌های نامنظم و مکرر برق متضرر شده است.
مشاور امور اجتماعی وزیر نفت ضمن تشریح اعتبارهای اختصاص داده‌شده برای استان خوزستان، گفت: اکنون در این استان ۷ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان طرح های مسئولیت اجتماعی در حال اجرا است.
دولت بایدن در پی شناسایی محل اختفای ایمن الظواهری در افغانستان در اواخر ماه گذشته و کشتن او با استفاده از یک هواپیمای بدون سرنشین، تصیمم گرفته است که کل دارایی دخیره شده این کشور را همچنان مسدود نگه دارد و مذاکرات با طالبان در این مورد را نیز متوقف کند.
شهردار منطقه ۱۸ از رفع تصرف پروژه شهیدان بهرامی واقع در شهرک ولیعصر(عج) پس از گذشت ۵ سال به نفع بیت المال خبر داد.
۷ میلیارد دلار قاچاق کالا مختص چند گروه کالایی
میرکاظمی سپس گفت: به دنبال این هستیم از محل این منابع برای صندوق پیشرفت و عدالت استفاده کنیم. برای اینکه پشتوانه‌ای باشد تا فعالیت اقتصادی در استان شکل بگیرد و همچنین امور عمرانی که بتوانیم جهشی به کارهای عمرانی بدهیم تا در کنار منابعی که داریم از آن هم استفاده کنیم.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: طی یک ماه گذشته در این سازمان برای توسعه میدان مشترک نفتی آزادگان ۷ میلیارد دلار قرارداد بستیم.
معاون وزیر صمت میزان قاچاق کالا در چند گروه کالایی که در اولویت رسیدگی قرار گرفته‌اند (قطعات یدکی خودرو و لوازم خانگی) را هفت میلیارد دلار و رقم کلی قاچاق را ۱۲ میلیارد دلار اعلام کرد.
معاون تسهیلات و تجاری‌سازی صندوق نوآوری و شکوفایی از اختصاص ۷ هزار میلیارد ریال منابع برای اعطای تسهیلات به شرکت­های دانش بنیان صنعت برق خبر داد.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد در آیین امضای تفاهم نامه همکاری در جهت غربالگری اسکلتی و حرکتی، از تخصیص ۷ میلیارد تومان اعتبار برای این طرح خبر داد.
مرتضی افقه کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به اینکه صندوق‌های بازنشستگی با بحران ورشکستگی عمومی روبرو هستند، اظهار داشت: زمانیکه که کشور با یک بحران اقتصادی روبرو می‌شود، طبیعتاً تمام ارکان اقتصادی کشور نیز با این مسئله درگیر می‌شوند، در چنین شرایطی صندوق‌های بازنشستگی با توجه به وضعیتی که دارند با بحران بیشتری روبرو هستند، به طوریکه در حال حاضر بر اساس آمار‌های رسمی برخی از این صندوق‌ها ورشکست شده‌اند و اگر حمایت دولت نباشد آن‌ها نمی‌توانند به تعهدات خود عمل کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ