سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق گفت: بعد از اجرای طرح پایش انبارها در انبارهای منطقه شورآباد تهران، نزدیک به ۱,۶۵۰ میلیارد تومان کالای قاچاق که عمده آن لوازم‌خانگی بود، کشف و ضبط شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع وابسته به حشد شعبی عراق از کشف و ضبط انبار بزرگی از تجهیزات داعش در استان الانبار در غرب این کشور خبر دادند.
سرخه - فرمانده انتظامی سرخه از کشف ۹ تن و ۷۵۰ کیلوگرم کود شیمیایی احتکار شده در این شهرستان خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این کودها را پنج و نیم میلیارد ریال عنوان کردند.
رشتخوار ـ فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از کشف و ضبط یک دستگاه فلزیاب غیرمجاز توسط پاسگاه انتظامی آستانه شهرستان رشتخوار خبر داد.
دانشمندان متوجه شده اند به محض اینکه یک زنبور از شفیره به طور کامل بیرون آمد صدای خود را تغییر داده و با صدای بلندی شبیه بوق شیپور به زنبور‌های کارگر اطلاع می‌دهد که یک ملکه جدید و آماده باروری آماده است تا کندو را به دست بگیرد.
سمنان- دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان گفت: در سال گذشته و به همت نیروی انتظامی و دستگاه قضایی و اطلاعاتی، سه هزار و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.
سمنان- دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان گفت: در سال گذشته و به همت نیروی انتظامی و دستگاه قضایی و اطلاعاتی، سه هزار و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.
اسلامشهر- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف و ضبط ۴۰۰ تلویزیون قاچاق در اسلامشهر خبر داد و گفت: در این راستا یک نفر دستگیر شد.
برنامه تلگرام به مهاجم اجازه جاسازی یک کتابخانه پویای خارجی را می‌دهد که می‌تواند از امکانات تلگرام در سیستم به نفع خود استفاده کرده و کنترل میکروفن و دوربین کامپیوتر را در دست بگیرد. اگر ابزار LaunchAgent فعال باشد، چنین کتابخانه مخربی می‌تواند پس از راه اندازی مجدد کامپیوتر، خود را راه اندازی کند و نیازی به باز کردن برنامه تلگرام برای فعال شدن آن نیست.
داورزن ـ فرمانده انتظامی شهرستان داورزن گفت: بیش از یک و نیم کیلوگرم مخدر شیشه در شهرستان داورزن کشف و ضبط شد.
مأموران انتظامی شهرستان مینودشت با اشراف و رصد اطلاعاتی مستمر موفق به شناسایی محل نگهداری ترافل قاچاق شدند.
مشهد ـ فرمانده انتظامی شهرستان بجستان گفت: ۳ کیلو و ۲۵۵ گرم مخدر شیشه و هرویین در بجستان کشف و ضبط شد.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه فروشندگان مواد محترقه شناسایی و دستگیر شدند، گفت: ۱۰۰ هزار قلم انواع مواد محترقه در استان کشف و ضبط شد.
سازمان اطلاعات عراق از دستگیری شش تروریست داعشی و کشف بیش از ۳۵۰ گلوله خمپاره در استان نینوا خبر داد.
سازمان اطلاعات عراق از دستگیری شش تروریست داعشی و کشف بیش از 350 گلوله خمپاره در استان نینوا خبر داد.
نیشابور ـ فرمانده انتظامی نیشابور گفت: ۷ هزار و ۶۰۰ عدد انواع مواد محترقه در نیشابور کشف و ضبط شد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۱۶۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در شاهرود خبر داد و گفت: این میزان مواد مخدر در یک خودرو جاساز شده بود که توسط ماموران ناجا کشف و ضبط شد.
مشهد ـ معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵۲ میلیارد تومان کالای قاچاق از سطح عرضه در استان کشف و ضبط شده است.
خرمشهر- فرمانده مرزبانی کشور گفت: در سه ماهه گذشته ۴۰۰ قبضه اسلحه و ۸۰ هزار نوع فشنگ در مناطق مختلف مرزی خوزستان کشف و ضبط شده است.
اصفهان- فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان از کشف و ضبط ۷۷ تن چوب و ۱۲ تن زغال بلوط قاچاق در ۹ ماهه سال جاری خبرداد.‌
آبادان- فرمانده مرزبانی خوزستان از کشف و ضبط محموله قاچاق اسلحه و لوازم یدکی کشتی و شناور در آبراه اروند خبر داد.
تایباد ـ مدیرکل گمرک مرزی دوغارون تایباد گفت: ۱۵۰ دستگاه تلفن همراه سرقتی در بار مسافری یک تبعه افغانستانی حین خروج از کشور، در گذرگاه زمینی دوغارون کشف و ضبط شد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از توقیف کامیون حامل ۳۰ هزار لیتر نفت خام قاچاق در شهرستان اهواز خبر داد.
نیروهای امنیتی سوریه مقادیر زیادی سلاح و مهمات جنگی از مخفیگاه های تروریست های داعش در حومه درعا کشف و ضبط کردند.
مشهد ـ فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی خراسان رضوی گفت: حین گشت ایست و بازرسی کامه شهرستان تربت حیدریه ۴۵ سکه تاریخی و تعدادی اشیای تاریخی دیگر کشف و ضبط شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ