مشهد ـ معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵۲ میلیارد تومان کالای قاچاق از سطح عرضه در استان کشف و ضبط شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با حمایت مالی بنیاد مستضعفان و تخصیص بیش از ۵۲ میلیارد تومان، بیش از ۱۸۰۰ محکوم جرائم مالی غیر عمد از زندان آزاد شدند و از اجرای قصاص برای ۵ محکوم دیگر نیز جلوگیری شد.
خجسته مهربا اشاره به اینکه برای جبران و غلبه بر ناترازی گاز ۵۰میلیارد دلارسرمایه‌گذاری برنامه‌ریزی شده است،گفت:ضرورت این موضوع آنجاست که ۹۹.۵درصد انرژی مورد نیازکشوراز نفت و گاز تأمین میشود.
قیمت مهاجم مدنظر یحیی؛ ۵۰میلیارد تومان!
ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج در پاسخ به این سؤال که ۵۲ میلیارد تومان زکات جمع‌آوری شده واقعاً صرف فقرا و پروژه‌های عام‌المنفعه می‌شود؟ اظهار داشت: بنده به عنوان عضو شورای زکات نیز به این موضوع اعتراض کرده‌ام، قرار بر این بود که ۱۰ ماموستا ناظر بر هزینه‌کرد و تقسیم مبلغ زکات جمع‌آوری شده در استان شوند، اما هیچ اطلاعی از آن نداریم.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۵۲ درصد از تصادفات فوتی عابرین پیاده در شب اتفاق می افتد .
افزایش قیمت خوراک به ۷ هزار تومان به صورت محرمانه به شرکت‌های پتروشیمی ابلاغ شد؛ کارشناسان پتروشیمی می‌گویند با اجرای این مصوبه سهام شرکت‌ها ۱۰۰ میلیارد ریزش کرده و ۵۲ همت خسارت به صنایع وارد می‌شود.
پول ایران در بانک‌های عراقی، سنگین‌ترین سکوی پارس جنوبی نصب شدو تأمین حق‌آبه هیرمند دغدغه جدی دولت است از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
استاندارد تهران با بیان اینکه ۵۲ درصد از مالیات کشور از استان تهران خلق می‌شود، گفت: سامانه صدور مجوزها مانع پیشرفت نیست و مانند گذشته مرجعیت اصناف به عنوان تأیید نهایی پذیرفته می‌شود.
کمیسیون اروپا قصد دارد تا در حمایت از اوکراین و در بحبوحه ضدحملات این کشور علیه روسیه، پیشنهاد کمک ۵۵ میلیارد دلاری به کی‌یف را مطرح کند.
سپاهان ۵۰میلیارد فقط برای رضایتنامه نیازمند داد!
تیراندازان ایران در بخش اسکیت جام جهانی اهداف پروازی قزاقستان در حالی به کار خود پایان دادند که علی دوستی با ایستادن در جایگاه پنجاه و دوم بهترین عملکرد را برای تیراندازان ثبت کرد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از توقیف ۸ دستگاه خودروی شوتی و کشف ۵۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در جنوب تهران خبر داد.
دولت میلیاردها بابت چک‌ها، به فتح‌الله‌زاده بدهکار می‌شود یا ۵میلیارد را پس می‌گیرد؟
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از توزیع ۵۲ هزار حلقه لاستیک کشف‌شده در یک انبار در بازار خبر داد و گفت: حدود یک‌صد میلیارد تومان در اجرای احکام اخذ شده است.
سمنان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان بابیان اینکه پاکسازی مناطق آلوده از معتادان متجاهر در دستور کار است، گفت: ۵۲ معتاد متجاهر به مراکز بازپروری استان فرستاده شدند.
منابع یمنی از ادامه نقض آتش بس از سوی متجاوزان خبر دادند.
منابع یمنی از ادامه نقض آتش بس از سوی متجاوزان خبر دادند.
با اعلام سازمان تیم های ملی، ۵۲ تکواندوکاراز حضور در رقابت های آزاد کشوری معاف و در مرحله دوم انتخابی تیم ملی حضور خواهند داشت.
شرکت نواتک روسیه اخیراً یک میدان بزرگ گازی با ذخیره ۵۲ میلیارد مترمکعب گاز در منطقه قطب شمال این کشور کشف کرده است.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: مردم و نیکوکاران تهرانی در قالب پویش «شور عاطفه‌ها» مبلغ ۵۲ میلیارد تومان به دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: مردم و نیکوکاران تهرانی در قالب پویش «شور عاطفه‌ها» مبلغ ۵۲ میلیارد تومان به دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند.
فاطمی امین گفت: خوشبختانه در موضوع تراز ارزی صادرات غیر نفتی، در حال نزدیک شدن به نقطه صفر هستیم و در این خصوص باید گفت سال گذشته ۴۸/۵ میلیارد دلار صادرات غیر نفتی و ۵۲ میلیارد دلار واردات داشتیم که تنها ۳/۵ میلیارد دلار تا رسیدن به این مهم فاصله داریم که امیدواریم این مسئله در سال آینده محقق شود.
جوبایدن رییس جمهور آمریکا دستور اجرایی تخصیص بودجه ای به مبلغ ۵۲.۷ میلیارد دلار برای تولید تراشه ها و انجام تحقیقات در این زمینه را امضا کرد.
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد تاکنون ۹ طرح کلان ملی فناوری در حوزه فناوری‌های سبز با اعتبار ۵۲ میلیاردتومان حمایت شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ