رئیس کمیته پارالمپیک آسیا در نشست خبری گفت: ایران یکی از پیش‌روهای جنبش پارالمپیک در آسیاست و پیشرفت زیادی از سوی ورزشکاران شما در آسیا و جهان رخ داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عربستان در شرایطی در هفته گذشته با صرف هزینه هنگفت توانسته نیمار، یکی دیگر از برترین‌های فوتبال دنیا را به خدمت بگیرد که مدیران ایرانی هم پیش‌تر یک برزیلی را وارد لیگ و باشگاه مطرح پرسپولیس کردند؛ تفاوتش این بود که نیمار، کاپیتان تیم ملی برزیل است و برزیلی مذکورِ پرسپولیس فقط یک پرنده‌فروش بود که به‌جای مهاجم گل‌زن به این تیم انداخته شد.
ارومیه - کاپیتان تیم ملی والیبال ژاپن گفت: ایران یکی از بهترین و قدرتمندترین‌هاست و در دوره گذشته قهرمان شده است. امیدوارم در فینال با این تیم روبرو شویم.
برگزاری مراسم برترین‌های فوتبال ایران هم یکی از رسومی است که مدت‌ها از آخرین دوره برگزاری آن گذشته است.
برگزاری مراسم برترین‌های فوتبال ایران هم یکی از رسومی است که مدت‌ها از آخرین دوره برگزاری آن گذشته است.
رئیس کمیته پارالمپیک آسیا از افزایش تعداد مشارکت ورزشکاران در رقابت‌های پاراآسیایی هانگژو خبر داد.
اگر شما هم دلتان می‌خواهد پا در مکانی بگذارید که کیخسرو به آنجا پا گذاشت، سری به چشمه بلاغ حک بزنید. چشمه‌ای که این روز‌ها از آب آن برای آبیاری زمین‌های کشاورزی استفاده می‌شود. مکان چشمه نیز بسیار سرسبز و دیدنی است.
تیم ملی بسکتبال ایران در جام جهانی قرار است به مصاف مدافع عنوان قهرمانی برود که یکی از برترین‌های بسکتبال جهان محسوب می‌شود.
صفا هادی، بازیکن عراقی تراکتور، می‌گوید ابتدای حضورش در لیگ ایران برایش سخت گذشته، اما حالا از جو فوق‌العاده هواداران تراکتور و حمایت‌ها لذت می‌برد.
سرمربی ایرانی تیم فوتبال اتحاد کلباء بدون اشاره به مطرح شدن نامش برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران گفت: با شباب الاهلی که یکی از بهترین تیم‌های آسیا است دیدار داریم.
در این مراسم خاطره انگیز برای ایرانی‌ها، علی دایی، چهره پرآوازه فوتبال ایران در جهان، برای نخستین بار در تاریخ به عنوان اهداکننده یکی از جوایز فیفا روی صحنه آمد. این در حالی است که تا کنون همه مدعوین ایرانی مراسم فیفا در حد یک تماشاچی در تالار مراسم فیفا حضور پیدا می‌کردند.
در این مراسم خاطره انگیز برای ایرانی‌ها، علی دایی چهره پرآوازه فوتبال ایران در دنیا، برای نخستین بار در تاریخ به عنوان اهداکننده یکی از جوایز فیفا روی صحنه آمد. تا کنون همه مدعوین ایرانی مراسم فیفا در حد یک تماشاچی در تالار مراسم فیفا حضور پیدا می‌کردند
ستاره تیم ملی والیبال ایران این روزها یکی از بهترین‌های لیگ فرانسه است.
ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال که یکی از بهترین‌های این رشته در تاریخ است، پس از آنکه رکورد ستاره فوتبال ایران را شکست، حالا در مسیر تکرار سال‌های پایانی این فوتبالیست مطرح قرار دارد.
ترکیب تیم منتخب جهان به عنوان یکی از رقبای ایران در رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد آمریکا مشخص شد.
با وجود حذف تیم ملی ایران از رقابت‌های جام جهانی مهدی طارمی به عنوان یکی از بهترین‌های تیم در برخی از آمار تهاجمی در میان موفق‌ترین ها قرار دارد.
سنگربان تیم ملی ابراز امیدواری کرد که ایران بتواند عملکرد خوبی در مصاف با انگلیس ارائه کند و در این مسابقه موفق شود.
سایت ترانسفر مارکت در یک مطلب تخمین آماری، ایران را در میان ۱۰ تیم بدون شانس قهرمانی در جام جهانی قطر قرار داد. تیم‌هایی مثل کره‌جنوبی، کانادا،عربستان، اکوادور قطر میزبان در این ده کشور دیده می‌شوند. سه شانس اصلی هم برزیل، فرانسه و آرژانتین معرفی شده‌اند. انگلستان و آلمان در کنار هلند و اسپانیا و پرتغال در سطح دوم دسته بندی شده‌اند
ایران یکی از ۱۰شانس قهرمانی صفر جام‌جهانی قطر!
وزرای امور خارجه گروه «G۷» قرار است امروز در نشستی در آلمان درباره اتفاقات اخیر در ایران گفت‌وگو کنند.
ایمان صادقی یکی از بهترین‌های ملوان انزلی مقابل فولاد بود که سهم بزرگی در سه امتیاز شیرین تیمش دارد.
یک مقام وزارت کشتی‌رانی یونان به رویترز گفت: کاپیتان دوم کشتی دلتا پوزئیدون به آتن رسیده است.
سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران گفت: تیم ملی والیبال ایران در حال حاضر یکی از تیم‌های برتر جهان است و من به این موضوع افتخار می‌کنم.
هافبک تیم نفت مسجد سلیمان امیدوار است همانند بازی اول یک فوتبال شناور همراه با کسب نتیجه ارائه بدهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ