رئیس کمیته پارالمپیک آسیا از افزایش تعداد مشارکت ورزشکاران در رقابت‌های پاراآسیایی هانگژو خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مگر ابعاد بازار فیلترشکن در کشورمان چقدر است؟ این سوالی است که پاسخ دقیقی برایش در دست نیست و چه بسا طراحان تحقیق و تفحص در مجلس هم یکی از فاز‌های این طرح را یافتن پاسخ این سوال تعریف کرده باشند. سوالی که فعلا برای پاسخ دادن به آن ناگزیر از تکیه بر برخی احتمال‌ها هستیم که در وضعیت حداقلی هم، بازاری پر رونق را به تصویر می‌کشند.
رشد ۴.۷ درصدی اقتصاد ایران در پاییز سال گذشته در حالی است که متوسط رشد اقتصادی کشور‌های پیشرفته در این دوره تنها ۱.۲ درصد بوده است. اقتصاد آمریکا در این زمان تنها ۰.۹ درصد، منطقه یورو ۱.۸ درصد و ژاپن ۰.۴ درصد رشد کرده‌اند.
رشد و چرخش نقدینگی یکی از عواملی است که می تواند در بازارهای مختلف ایران تاثیرگذار باشد و آن ها را زیر و رو کند.
بازیگر پرسپولیسی سینمای ایران گفت: اوضاع اقتصادی مردم به قدری نابه‌سامان است که دیگر حوصله حرف زدن از فوتبال برای یکی مثل من باقی نمانده است.
خرازی گفت: یکی از منابع عظیم قدرت، نظامی و دفاعی است تا امنیت و استقلالشان حفظ شود و با استفاده از قدرت رشد و توسعه پیدا کنند. جمهوری اسلامی ایران در احراز چنین قدرتی خون‌های بسیار داده است. بعد از آن هم با توسعه صنایع دفاعی خودکفا شده و تجهیزاتی ساخته که هم از جهت قدرت و هم سرعت اعجاب‌آور است.
چند روز قبل رئیس‌جمهور، نشستی با عنوان دیدار با دانشمندان یک درصد برتر جهان برگزار کرد. یکی از مدعوین در اظهاراتی عجیب و بی‌اساس، زبان برنامه نویسی پایتون را برای رئیس‌جمهور شبکه‌ای جهانی توصیف کرد که سرطان را پیش‌بینی می‌کند، آینده منطقه را ترسیم می‌کند و حتی رشد تورم را هم متوقف می‌کند! این سخنان باعث شد تا ویدیوی این نشست جدی، دستمایه سرگرمی مردم شده و تبدیل به یکی از پربازدیدترین‌های فضای مجازی شود.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: سازمان انرژی اتمی ایران یکی از دستاوردهای پرافتخار انقلاب اسلامی است که رشد و ترقی را برای کشور به ارمغان آورده است.
هرچند فرآیند تنش‌زدایی در روابط خارجی عربستان سعودی از دو سال پیش با آشتی با قطر و در پی آن ترکیه آغاز شد، اما عبور از مرز رقابت خصمانه با ایران، گامی بود که نیاز به بازاندیشی در پویایی‌های ژئوپولیتیک منطقه و ذهنیت حاکمان سعودی نسبت به جایگاه‌شان در منطقه داشت. آشتی تهران و ریاض، از این جنبه اهمیت دارد که رهبران عربستان سعودی تصمیم گرفته‌اند بر خلاف جریان همیشگی سیاست خاورمیانه حرکت کنند و یکی از بحران‌هایی را که مشخصه خاورمیانه بود حل کنند تا محیط را برای رشد و توسعه کشور خودشان امن‌تر کنند.
یک کارشناس اقتصادی گفت: سفر رییسی می تواند رشد اقتصادی و تجاری به همراه داشته باشد.
با تولید عبور مستقیم، کمبود رینگ آلومینیومی به عنوان یکی از گلوگاه های تولید شناسایی شد و افزایش ظرفیت تولید آن در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر تولید تامین کننده ایران خودرو ۵۰ درصد افزایش یافته است.
مانور‌های هفته گذشته آمریکا و اسرائیل به وضوح علیه ایران و شامل آموزش برای مقابله با تهدیدات هسته‌ای بودند. حمله نظامی اخیر علیه تاسیسات اصفهان بیش از آن که اعلان جنگ باشد ارسال یک پیام بود.
دروازه‌بان تیم ملی هندبال کشورمان گفت: بازی سختی مقابل اسپانیا داریم ولی خوشحالیم که سطح ما به جایی رسیده که با تیم‌های بزرگ دنیا بازی می‌کنیم.
اما متاسفانه برخی فکر می‌کنند تمام کاهش قدرت خرید مردم ناشی از تورم است که این اصلا درست نیست و تورم تنها یکی از عوامل است؛ بنابراین تا زمانی که رشد اقتصادی کشور به صورت پایدار (حداقل پنج سال) بالای ۵ یا ۶ درصد قرار نگیرد، مشکلات داخل مسکن قابل حل نخواهد بود.»
عدم پیش‌بینی رشد اقتصادی در سال ۱۴۰۶ و پیش از آن شاید به معنای منفی بودن آن است به‌ویژه که پیش‌تر اعلام شد که سرمایه‌گذاری در کشور حتی کمتر از مقدار لازم برای جبران استهلاک است. این‌ها یعنی اینکه یک فاجعه تمام‌عیار برای اقتصاد و مردم ایران در راه است. برای درک این مساله کافی است که به یکی از آخرین تصمیمات اعلام شده اشاره کنیم که می‌خواهند حقوق کارکنان را در سال ۱۴۰۲ فقط به میزان متوسط ۲۰ درصد افزایش دهند. طبعا با تجربه‌ای که از افزایش ۵۷ درصدی سال گذشته کارگران به دست آورده‌اند، حقوق بخش کارگری را هم خیلی کمتر افزایش خواهند داد. این به معنای فقیرتر شدن حقوق‌بگیران خصوصی و عمومی است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ایران یکی از پنج قدرت پهپادی جهان محسوب می‌شود، گفت:نیروهای مسلح کشور به رشد و توسعه پهپادی خود ادامه خواهند داد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ایران یکی از پنج قدرت پهپادی جهان محسوب می‌شود، گفت:نیروهای مسلح کشور به رشد و توسعه پهپادی خود ادامه خواهند داد.
عبدالرحمان راشد، مدیر داخلی وزارت مهاجران گفت: «به همراه جمهوری اسلامی ایران و پاکستان توافق‌نامه ای امضا می‌کنیم که به چه شکل مشکلات حل شود تا مهاجران داوطلبانه به کشور بازگزدند.»
انجمن تولیدکنندگان خودروی اروپا در گزارش جدید خود بر مبنای آمار موسسه S&P GLOBAL MOBILITY اعلام کرد ایران در بین ۱۰ کشور بزرگ تولیدکننده خودروی جهان در سال ۲۰۲۲ بهترین عملکرد را داشته است.
رئیس کمیته پارالمپیک آسیا از ایران به عنوان یکی از ستون‌های جنبش پارالمپیک نام برد و بیان کرد: شعار ما این است که ما در کنار یکدیگر قوی هستیم.
رئیس کمیته پارالمپیک آسیا از ایران به عنوان یکی از ستون‌های جنبش پارالمپیک نام برد و بیان کرد: شعار ما این است که ما در کنار یکدیگر قوی هستیم.
شقاقی اظهار داشت: اقتصاد ۸۵ میلیون نفری ایران که حدود ۴۰ میلیارد دلار صادرات غیر نفتی و ۴۵ میلیارد دلار واردات را تجربه کرده، با اندک افزایش فروش نفت، رشد اقتصادی دو و سه درصدی را همانگونه که صندوق بین المللی پول پیش بینی کرده، رقم زده، این در حالیست که برای سال ۲۰۲۳ نیز اگر شرایط به همین منوال باشد و تحریم‌ها اضافه نشود، رشد اقتصادی یکی دو درصدی و تورم ۴۰ درصدی نیز برای اقتصاد ایران قابل تصور است، اما این تنها یک سناریوی موجود برای اقتصاد ایران در سال آینده است.
امروز در حالی معاملات بورس آغاز شد که یکی از نماد‌هایی که رشد خود را از ۲۰ شهریور آغاز کرده بود در همین ابتدای معاملات به دلیل رشد ۵۰ درصدی قیمت متوقف شد! موضوعی که دیگر کمتر در این دو سال اخیر شاهد آن بودیم.
وزیر صمت در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستیابی به دانش و فن آوری‌های طراحی و ساخت هواپیمای جت ۷۲ نفره در جمع خبرنگاران، به تشریح دستاورد‌های صنعت هوایی کشور پرداخت. به گفته فاطمی امین، کاملا معقول و اقتصادی است که مردم فاصله بین شهر‌هایی با ۱۰۰ یا ۲۰۰ کیلومتر مسافت را با هواپیما‌های ۱۲ نفره و سبک طی کنند.
گروه صنعتی ایران‌خودرو موفق شد با گذشت شش ماه از سال، یکی دیگر از فرامین رییس جمهوری مبنی بر افزایش ۵۰ درصدی تولید خودرو را محقق کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ