ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال که یکی از بهترین‌های این رشته در تاریخ است، پس از آنکه رکورد ستاره فوتبال ایران را شکست، حالا در مسیر تکرار سال‌های پایانی این فوتبالیست مطرح قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
النصر عربستان در صورت پیروزی مقابل الشرطه عراق باید به مصاف برنده الهلال و الشباب برود و صاحب جام باشگاه‌های عرب شود.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران معتقد است مسیر درستی را برای ایجاد ساختار مالی در باشگاه‌ها پیش گرفته‌اند.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران معتقد است مسیر درستی را برای ایجاد ساختار مالی در باشگاه‌ها پیش گرفته‌اند.
نمایش فوق العاده کارلوس آلکاراس در دیدار یک چهارم نهایی مسابقات ویمبلدون تمجید جالب اسطوره فوتبال انگلیس را به دنبال داشت.
با دوازده توپ طلا و کلکسیونی از جوایز فردی و تیمی، دوران یکه تازی رونالدو و مسی در سطح اول فوتبال باشگاهی به سر رسیده است.
اتفاقات عجیب دیگری هم رخ داده که متوجه علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل کنونی باشگاه استقلال است. او که قریب به شش ماه پیش با وعده خریدن مسی، تست گرفتن از رونالدو و البته ستاره سوم روی پیراهن استقلال به این باشگاه آمد و گفت که فقط ۱۰ روز زمان نیاز دارد تا مشکلات را حل کند، همین یکی، دو روز پیش با اتفاقی که بیشتر شبیه به نمایش بود، با نوشتن متنی که با جمله «من آن گلبرگ مغرورم که می‌میرم ز بی‌آبی.» شروع شده بود، استعفایش را نوشت و در صفحه مجازی‌اش منتشر کرد
علی دایی اسطوره فوتبال ایران همراه مسی و رونالدو سوژه مارکا شد.
فوق ستاره فوتبال آرژانتین با زدن ۳ گل در بازی دوستانه تیم ملی کشورش برابر کوراسائو نام خود را در کنار علی دایی و رونالدو قرار داد.
کریم بنزما، ستاره فرانسوی، در فکر تکرار روندی است که کریستیانو رونالدو در آخرین فصل حضور در رئال مادرید در پیش گرفته بود.
فوق ستاره پرتغالی النصر با پریدن از مسیر تکل ناخواسته یک هوادار، از مصدومیت گریخت.
رسانه فرانسوی از پروژه عربستان در جذب ابرستاره پرتغالی خبر داد. انتقال کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی و دارنده ۵ توپ طلای بهترین بازیکن دنیا به النصر عربستان در دو ماه گذشته بازتاب‌های زیادی داشت.
علی اکبر استاد اسدی چالش تقابل با مسی را راحت‌تر از رونالدو می‌داند.
با اعلام باشگاه پاری سن ژرمن مشخص شد لیونل مسی چند هفته بعد از فتح جام جهانی در قطر به خاورمیانه برخواهد گشت و در یک مسابقه مقابل کریستیانو رونالدو قرار خواهد گرفت.
علی البلیهی در مصاحبه ای با روزنامه الریاضیة، راز درگیری خود با لیونل مسی را فاش کرد.
تیم فوتبال پاری‌سن ژرمن در دیداری دوستانه به مصاف تیم منتخب بازیکنان الهلال و النصر می‌رود.
کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی که به تازگی راهی النصر عربستان شده اکنون در مسیر ریاض است تا رسما به عنوان بازیکن تیم عربستانی معرفی شود رونالدو با انتشار یک استوری اعلام کرد که به زودی النصری‌ها را ملاقات خواهد کرد. منبع: ورزش سه
کریستیانو رونالدو در مجموع گل‌های ملی و باشگاهی ۲۵ گل بیشتر از لیونل مسی به ثمر رسانده و بر این اساس بهترین گلزن مجموع بازی‌های ملی و باشگاهی بین المللی است.
رونالدو نازاریو پس از قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2022، به تمجید از لیونل مسی پرداخت.
کریستیانو رونالدو در قطر حضور در پنجمین جام جهانی دوران حرفه‌ای خود را در شرایطی تجربه کرد که شرایط برای این ستاره به هیچ وجه مشابه گذشته نبود.
لیونل مسی یک گام دیگر به رکورد گل‌های ملی علی دایی نزدیک شده و با این روند شانس بسیار خوبی برای عبور از اسطوره فوتبال ایران دارد.
پرتغال باتوجه به مسیر ساده‌تر نسبت به سایر تیم‌ها، از شانس خوبی برای صعود به مراحل نهایی برخوردار است.
علی فتح الله زاده حرف هایی که در گذشته درباره لیونل مسی بر زبان آورده بود را اینبار پیرامون کریس رونالدو به شکل دیگری تکرار کرد.
ادا و اطوارهای عجیب رونالدو در شب ناکامی مقابل اسپانیا به خشم عمومی علیه وی بدل شده‌است.
رسانه پرتغالی در گزارشی به وضعیت ابرستاره پرتغالی برای حضور در مسابقات جام جهانی پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ