ارومیه - کاپیتان تیم ملی والیبال ژاپن گفت: ایران یکی از بهترین و قدرتمندترین‌هاست و در دوره گذشته قهرمان شده است. امیدوارم در فینال با این تیم روبرو شویم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هادی طاووسی یکی از چهره‌های خاصی است که جزء تاریخ شفاهی فوتبال ایران محسوب می‌شود و حرف‌های او بسیار خواندنی است.
مربی پیشین استقلال به حمایت از ریکاردو ساپینتو پرداخت و اعلام کرد او با رفتارهای هیجانی خود ضربه‌ای به تیم نزده است.
مربی سابق تیم ملی ایران یکی از بهترین تیم های بوسنی را برای اولین بار به مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا رساند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: باز هم می گویم عنایتی یکی از بهترین مربیان آینده فوتبال ایران می شود.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان می‌گوید انتقال حزباوی به السد یکی از بهترین ترانسفرهای فوتبال ایران و خوزستان بوده است.
ملی‌پوش شمشیربازی ایران گفت: یکی از بهترین بازی‌هایمان را مقابل ایتالیا انجام دادیم . هم‌قسم شده بودیم، هم مدال جام جهانی را به دست آوریم و هم انتقام المپیک را بگیریم.
با دیدن چشمان زرد روشن، ابرو‌های سنگین و گوش‌های افقی آنها، ممکن است فکر کنید این پرنده، یکی از بدخلق‌ترین جغد‌های روی زمین است. جغد‌های ماهی‌خوار قهوه‌ای یکی از نادرترین جغد‌های ایران هستند و به همین دلیل در فهرست گونه‌های پرندگان حفاظت شده کشور قرار دارند. این پرنده شب زنده‌دار در سوراخ‌های درختان یا دیواره‌های سنگی، اغلب در کنار رودخانه‌های کم عمق، لانه می‌سازد. روستای بهشتی پامنار در استان فارس یکی از بهترین نقاط برای جستجوی این نوع جغد زیبا است.
یکی از چالش‌برانگیزترین مباحث مواد غذایی موضوع روغن است و این پرسش برای همه مطرح است که کدام روغن برای مصرف بهتر است؟ البته این امر نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشور‌های پیشرفته نیز هنوز مورد بحث است.
در هفته‌های اخیر تیم ذوب‌آهن یکی از بهترین تیمهای لیگ برتر ایران بوده است.
ساحل بنود یکی از بکرترین مقاصد گردشگری جنوب کشور است که به دلیل شرایط آب و هوایی خاص این منطقه بهترین زمان سفر به آن اواخر بهار و تابستان است.
شهریار مغانلو به عنوان یکی از بهترین مهاجمان فوتبال ایران در سال‌های اخیر، اولین حضور جدی خود را در اردوی تیم ملی تجربه می‌کند.
گل‌ مهدی ترابی یکی از بهترین گلهای این فصل فوتبال ایران بود اما آنطور که باید و شاید به آن پرداخته نشد.
گلر جوان تیم فوتبال هوادار به دفاع از عملکرد داود فنایی پرداخت و او‌ را یکی از بهترین مربیان دانست.
علی دایی یه غیر از اینکه یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران و آسیا بود، در عرصه مربیگری و استعدادیابی هم توانایی بالایی داشت.
امیرعبداللهیان گفت: روابط ایران و ترکیه در مسیر درست خود قرار دارد و امروز می‌توانیم از ترکیه به عنوان یکی از همسایگانی که بهترین مناسبات با ایران را دارند یاد کنیم.
وزیر امور خارجه گفت: روابط دو کشور در مسیر درست خود قرار دارد و ما امروز می‌توانیم از ترکیه به عنوان یکی از همسایگانی که بهترین مناسبات را با جمهوری اسلامی ایران دارد یاد کنیم.
نشست خبری پاکو خمس پیش از بازی استقلال در سالن نشست خبری باشگاه تراکتور برگزار می‌شود.
پایان جام جهانی و نیمکت‌های لرزان؛ اسپانیا یکی از سریعترین تغییرات را انجام داد، درحالیکه وضعیت سرمربی ایران و حتی قهرمان جهان نامشخص است.
کارشناس فوتبال اروپا که برای تمامی بازی‌های جام جهانی به قطر سفر کرده است، گفت: همه چیز در قطر عالی است و ایران به عنوان یکی از همسایگان این کشور باید بهترین استفاده را ببرد.
تیم ملی فوتبال ایران یکی از معدود تیم های حاضر در جام جهانی است که با برندی غیر از برندهای مطرح و رایج به میدان خواهد رفت.
در تهران خیابان سی تیر یکی از بهترین مکان‌های گردشگری برای افرادی است که علاقه به غذا دارند. این خیابان پر از غذا‌های متنوع و فست‌فود‌های خوشمزه است که می‌توان این غذا‌ها را از دکه‌های رنگی سیار تهیه کرد و در پیاده‌رو‌هایی که در آن‌ها میز و صندلی چیده شده است میل کرد.
بازی با اروگوئه یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین دیدارهای دوستانه فوتبال ایران در سال‌های اخیر به‌شمار می‌رود.
نزدیکان کریمی مدعی هستند این سفر با سفر‌های قبلی کاملا متفاوت است و ممکن است یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران دیگر به کشور برنگردد.
صفحه رسمی اینستاگرام فیفا آخرین پست خود را به پوستری از بازیکنان تیم ملی ایران اختصاص داده و با استناد به یکی از مصاحبه‌های علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران از مخاطبان خود خواسته تا به این سوال پاسخ بدهند که آیا نسل فعلی فوتبالیست‌های ایرانی بهترین نسل تاریخ ایران هستند یا خیر؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ