اگر شما هم دلتان می‌خواهد پا در مکانی بگذارید که کیخسرو به آنجا پا گذاشت، سری به چشمه بلاغ حک بزنید. چشمه‌ای که این روز‌ها از آب آن برای آبیاری زمین‌های کشاورزی استفاده می‌شود. مکان چشمه نیز بسیار سرسبز و دیدنی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضا، مکان بسیار بزرگی است و حتی امثال اینشتین هم گاهی با محدودیت‌هایی مواجه می‌شوند. یکی از معروف‌ترین این محدودیت‌ها، مرکز سیاهچاله است که به نظر می‌رسد که در آن نظریه معروف اینشتین به طور کامل بی‌اثر می‌شود. حالا، یک بررسی تازه که از سوی دانشمندان دانشگاه سجونگ کره جنوبی انجام شده، نشان می‌دهد که محدودیت دیگری هم در دیدگاه نیوتن و اینشتین از گرانش را می‌توان در حرکات مداری ستاره دوگانه که فاصله زیادی دارند و به صورت گسترده از هم دور هستند، یافت.
یکی از دیدنی‌ترین خیابان‌های تهران را باید خیابان سرآسیاب محله کن بنامیم. اگرچه خیابان، ولی عصر (عج) به خیابان چنارستان پایتخت مشهور شده است، اما درواقع خیابان سرآسیاب محله کن در غرب تهران را باید خیابان چنارستان تهران با چنار‌های کهن و قطور نامید.
ناصرالدین شاه امامه را دوست داشت و تابستان‌ها چند هفته‌ای در آن اردو میزد و به تفرج و شکار در روستا مشغول می‌شد. در یکی از سفرها، ناصرالدین شاه در آنجا دختر چوپانی ۱۶ ساله به نام فاطمه را دید. پادشاه با او به گفتگو پرداخت و از بیان او خوشش آمد.
اسلام‌آباد غرب یکی از شهر‌های استان کرمانشاه است. این شهر آثار تاریخی و جاذبه‌های طبیعی بسیاری دارد که گردشگران را به‌خود جذب می‌کند.
روز گذشته در پی حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان، دو نفر از عوامل انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل گشته و هر ۴ تروریست مسلح به هلاکت رسیدند، تصاویر جدید از این درگیری را اینجا ببینید. / فارس
برای‌ خیلی‌ها این امکان وجود ندارد تا از نزدیک، مراحل مختلف تولید یک جوجه کارخانه‌ای را ببینند که رعایت مسائل بهداشتی یکی از دلایل آن است.
ایمان مبعلی یکی از نام‌های ماندگار فوتبال ایران است؛ این ستاره سابق حالا در قامت سرمربی توانسته یک افتخار مهم را در فوتبال پایه امارات کسب کند.
یکی از دروازه بانان حاضر در اردوی تیم امید سینا سعیدی فر دروازه بان سوم تیم استقلال است.
نام هر کدام از محله‌های شمال تهران که در گذشته یکی از آبادی‌های کهن شمیران بوده‌اند، برای خود ماجرایی دارد. این میان، دازاشیب یکی از آن محله‌هاست که برای بررسی علت نامگذاری آن باید به دل تاریخ سفر کرد و نقل‌قول‌های موسفیدان این محله را شنید
ماجرای سیلی خوردن مهدی‌قصاب را کم و بیش همه شنیده‌اند. خودم هم از بزرگان این ورزش شنیده‌ام. گویا یکی از جوانان می‌خواسته با دختر مورد علاقه‌اش ازدواج کند، ولی دختر شرط گذاشته بود که باید یک سیلی به مهدی‌قصاب بزنی. جوان همین را به مهدی‌قصاب می‌گوید و او برای اینکه این وصلت صورت بگیرد، می‌گوید بیا و پیش همه یک سیلی به من بزن. این ضعف نیست. رسم پهلوانی و سجایای اخلاقی است که در زورخانه آموزش داده می‌شد.
اوپرت یکی از آن مناطقی است که با شنیدن نامش و دیدن تصاویرش ممکن است با خودمان بگوییم وای چه بهشتی، کاش اینجا ایران بود و می توانستیم به آن سفر کنیم. منطقه‌ای بین استان سمنان و مازندران با طبیعتی زیبا و خیره کننده. دیواره‌ای از کوه که مسیر حرکت ابرها را سد می کند، این دیواره اوپرت نام دارد. منبع: خبرفوری
یکی از متخصصان حق تصویر و بازاریابی ورزشی توضیح می‌دهد که در تنش اخیر بین کیلیان امباپه و پی اس جی، باشگاه مرتکب تخلف شده بود و همه جوانب را در نظر نگرفت.
کلیسای «تادئوس و بارتوقیموس مقدس» یکی از مکان‌هایی است که آرامش درون آن با ساکنان خاموش ابدی‌اش ردی از سالیان دراز گذشته دارد. مشهورترین مقبره این حیاط، متعلق به چارلز اسکات، پسر دوم سر والتر اسکات، نویسنده شهیر اسکاتلندی است. اینجا قدیمی‌ترین کلیسای ارامنه اهالی پایتخت با بیش از دو دهه قدمت است.
سرمربی چوکا معتقد است یکی از دلایل نتیجه‌گیری این تیم در دو هفته اخیر، ارتباط خوب بازیکنان با کادرفنی جدید این تیم است.
خبر بستری شدن یکی از مهم‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران در بیمارستان خیلی سریع بین هواداران پرسپولیس همرسانی شد.
جنگل درینگ یا جنگل جیغ در جنوب Pluckley واقع شده که به‌عنوان بدنام‌ترین روستای تسخیر شده در بریتانیا شناخته شده و یکی از عجایب خوفناک طبیعی در دنیا به شمار می‌رود. جنگل جیغ نامی است که، پس از شنیدن صدا‌هایی ترسناک و جیغ‌های انسان که شب‌ها از جنگل می‌آید، بر آن گذاشته شد.
ستاره باتجربه تیم فوتبال سپاهان در میکسدزون با یکی از خبرنگاران گفتگوی عجیبی را تجربه کرد.
استادیوم 974 یکی از ورزشگاه‌هایی است که توجه بسیاری اهالی فوتبال را به خود جلب کرده است.
در یکی از جذاب ترین کشتی های لیگ امسال عزت الله اکبری به یاد دوران اوج افتاد و علیرضا کریمی را از پیش رو برداشت.
کرمان - دشت خاتون آباد در کرمان به دلیل آلودگی صنعتی به یکی از نمادهای آلودگی زیست محیطی تبدیل شده و علیرغم وعده ها ساکنان روستاهای این دشت با مشکلات جدی مواجه هستند.
یکی از مهم‌ترین بخش‌های تمرین امروز، شرح اهداف و برنامه‌های تیم ملی از زبان کارلوس کی‌روش بود.
کریستیانو رونالدو، ستاره منچستریونایتد، با وجود گلزنی برابر شریف واکنش خوبی به درخواست گرفتن عکس از سوی یکی از هوادارانش نداشت.
منچستریونایتد در هفته دوم لیگ برتر یکی از فاجعه‌بارترین شبهای سالهای اخیر خود را تجربه کرد و مقابل برنتفورد با شکست 4-0 بدرقه شد.
کلاهبرداری مرد هزار چهره از ۲۰ زن

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ