عربستان در شرایطی در هفته گذشته با صرف هزینه هنگفت توانسته نیمار، یکی دیگر از برترین‌های فوتبال دنیا را به خدمت بگیرد که مدیران ایرانی هم پیش‌تر یک برزیلی را وارد لیگ و باشگاه مطرح پرسپولیس کردند؛ تفاوتش این بود که نیمار، کاپیتان تیم ملی برزیل است و برزیلی مذکورِ پرسپولیس فقط یک پرنده‌فروش بود که به‌جای مهاجم گل‌زن به این تیم انداخته شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که برای افراد مشهور و شخصیت های ورزشی معمول است که هنگام سفر به صورت خصوصی پرواز کنند، نیمار جونیور ستاره فوتبال برزیل دیروز با یک بوئینگ ۷۴۷ خصوصی از اروپا به خاورمیانه پرواز کرد.
ستاره برزیلی تازه وارد لیگ عربستان از امکانات و ساختمان‌های باشگاه الهلال دیدن کرد.
داستان نیمار و پی اس جی به پایان رسید. بازیکن برزیلی دیروز در مقابل هواداران تیم جدیدش در عربستان پیش از بازی الهلال و الفیحا معارفه شد که تیم جدید نیمار در این بازی به تساوی رضایت داد.
مراسم معارفه بازیکن برزیلی تیم فوتبال الهلال در شرایطی برگزار شد که بسیاری از شبکه‌های تلویزیونی و سایت‌های ورزشی تصاویر آن را پخش کردند.
باشگاه الهلال عربستان ساعتی پس از برگزار معارفه رسمی نیمار از یک خرید بزرگ دیگر رونمایی کرد.
نیمار ستاره برزیلی جدید الهلال با ابراز خوشحالی از حضور در عربستان و تیم الهلال، به هواداران قول داد که در این فصل به قهرمانی برسد.
ستاره فوتبال برزیل دلایل رفتنش به لیگ عربستان را فاش کرد.
نیمار پیش از سفر به عربستان در تمرین پی‌اس‌جی حضور یافت و با هم‌تیمی‌های سابقش خداحافظی کرد.
ستاره برزیلی جدید تیم فوتبال الهلال عربستان از تصمیم خود برای انتخاب این تیم دفاع کرد.
نیمار، ستاره تازه وارد الهلال، تاکید کرد که آمده تا در این تیم تاریخ ساز شود.
باشگاه الهلال عربستان برای جذب نیمار برزیلی علاوه بر دستمزد هنگفت، مزایای زیادی نیز پیشنهاد داده است.
طبق گزارش سایت «اسپورت» عربستان باشگاه الهلال در کمتر از ۸ ساعت از انتقال نیمار نزدیک به ۳ میلیون ریال ( تقریبا ۴۰ میلیارد تومان) پیراهن بازیکن جدیدش را فروخته است.
باشگاه الهلال با انتشار ویدیویی خبر از رسمی شدن انتقال نیمار به این باشگاه داد.
استیون جرارد سرمربی الاتفاق عربستان، حضور نیمار در لیگ این کشور را اتفاقی مثبت قلمداد کرد که به پیشرفت ورزش عربستان کمک زیادی خواهد کرد.
باشگاه الهلال بند پاداشی به ارزش 27 میلیارد تومان در قرارداد نیمار برای هر پستی که درباره عربستان منتشر کند قرار داده است.
لیگ عربستان تابستان فوق‌العاده اش را با یک خرید هیجان‌انگیز دیگر تکمیل کرد.
نیمار در صورت انتقال به الهلال 160 میلیون یورو در 2 سال دریافت می کند
روزنامه فرانسوی اکیپ در گزارشی فوری اعلام کرد نیمار با الهلال به توافق رسید و با دستمزدی 80 میلیون یورویی راهی عربستان می‌شود.
پی‌اس‌جی و نیمار پشت صحنه در تلاش برای پایان همکاری‌شان هستند و ستاره برزیلی احتمالا راهی عربستان می‌شود اما کریستیانو رونالدو به شکل غیر مستقیم در این انتقال نقش داشته است.
نیمار برزیلی بارها علاقه قلبی برای بازگشت به بارسلونا را مطرح کرده اما آبی اناری توان انجام این انتقال را ندارد. اولویت بعدی او انگلیس است که به نظر می‌رسد چند تیم توان پرداخت حق ترانسفر او را دارند.
پینی زهاوی ایجنت معروف در حال کار روی یک عملیات انتقال پیچیده است و این تنها راه برای بازگشت نیمار به بارسلونا میباشد!
اسپورت امروز نوشت که ممکن است نیمار به کمک یک باشگاه عربستانی به بارسلونا برگردد.
مالکوم حالا گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ عربستان است و پس از نیمار و کوتینیو، انتقال‌های او بیشترین درآمد را در میان بازیکنان برزیلی ایجاد کرده است.
حمزه ادریس، ستاره سابق الاتحاد عربستان معتقد است شهرت فوتبال این کشور برای هر بازیکنی جذاب است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ