تیم ملی بسکتبال ایران در جام جهانی قرار است به مصاف مدافع عنوان قهرمانی برود که یکی از برترین‌های بسکتبال جهان محسوب می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هرچند آمریکایی‌ها در پایان روز دوم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان صدرنشین شدند، اما این تیم ایران بود که بیشترین طلا را به دست آورد و در روز پایانی هم بیشترین فینالیست را دارد.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی جهان را با چهار برد متوالی و صدرنشینی در گروه سوم به پایان رساند.
کارلوس آلکاراس 20 ساله تنیسور شماره یک جهان در بخش مردان باقی ماند و آرینا سوبولنکوی بلاروسی نیز با پایان دادن به دوران صدرنشینی اِشویناتک لهستانی برترین تنیسور زن جهان شد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران مرحله گروهی مسابقات قهرمانی مردان زیر ۲۱ سال جهان را با پیروزی مقابل بحرین به پایان برد و صدرنشین ماند.
پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر هفته آتی در آزادی به مصاف گل‌گهر سیرجان خواهد رفت و سپاهان نیز در ورزشگاه نقش جهان با پیکان روبرو می‌شود. استقلال هم در رفسنجان مهمان مس است.
رنکینگ جدید برترین آزادکاران جهان از سوی اتحادیه جهانی کشتی اعلام شد و رحمان عموزاد تنها کشتی‌گیر ایرانی در بین نفرات صدرنشین اوزان دهگانه است.
کارلوس آلکاراس اسپانیایی با برد قاطع دنیل مدودف روس به عنوان قهرمانی رقابت های ۱۰۰۰ امتیازی تنیس ایندین ولز در آمریکا دست یافت.
ساکت الهامی در دیدار برابر صدرنشین لیگ برتر مسعود شجاعی و شش بازیکن دیگر خود را در اختیار نخواهد داشت.
تیم‌های پروجا و ترنتینو به عنوان سرگروه راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان شدند.
تیم ملی فوتبال ژاپن با برتری برابر اسپانیا یکی از بهترین تیم های جهان صدرنشین شد و به مرحله بعدی صعود کرد.
تیم ملی فوتبال ژاپن با برتری برابر یکی از بهترین تیم های جهان صدرنشین شد و به مرحله بعدی صعود کرد. آلمان هم با وجود پیروزی برابر کاستاریکا از دور مسابقات کنار رفت و به خانه برگشت.
تیم ملی فوتبال ژاپن با برتری برابر یکی از بهترین تیم های جهان صدرنشین شد و به مرحله بعدی صعود کرد. آلمان هم با وجود پیروزی برابر کاستاریکا از دور مسابقات کنار رفت و به خانه برگشت.
نواک جوکوویچ به تنیسور اسپانیایی که در 19 سالگی صدرنشین رنکینگ برترین تنیسورهای جهان شد هشدارهای جدی داد.
صدرنشین رنکینگ جهانی تنیس حرفه‌ای مردان جهان در تورنمنت ATP 500 بازل سوئیس شکست تلخی را پذیرا شد.
نواک جوکوویچ درباره تنیسور 19 ساله اسپانیایی که صدرنشین رنکینگ جهانی است، صحبت کرد.
تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه نقش جهان در شرایطی که در نیمه اول با استفاده از اخراج محمدرضا اخباری، سه بر صفر برنده به رختکن رفت، اما در نیمه دوم دو گل دریافت کرد تا اختلافش با تراکتور به یک گل برسد در نهایت گل شهریار مغانلو سبب شد سپاهان در این بازی چهار بر دو برنده شود.
ایگا اِشویانتک صدرنشین رده‌بندی برترین‌ تنیسورهای زن جهان باقی ماند.
شطرنجبازان اعزامی ایران به المپیاد زیر ۱۶ سال جهان در دور هفتم این رقابت‌ها با ترکیه، تیم صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت خواهند داشت.
پیکارهای چهار وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان در حالی به پایان رسید که تیم آمریکا صدرنشین شد و دو مدال نقره و یک برنز هم به ایران رسید.
صدرنشین کنونی رنکینگ انجمن تنیس حرفه‌ای مردان جهان (ATP) از جمع سه تنیسور برتر خارج خواهد شد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران وعده داد جایگاه این تیم در مسابقات جهانی از ادوار گذشته بهتر خواهد بود. بهروز عطایی از دیدار با هلند به عنوان بازی تعیین کننده صدرنشین یاد کرد.
رنکینگ نهایی برترین فرنگی کاران جهان برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان اعلام شد.
تنیسور روسی در جدیدترین رنکینگ انجمن تنیس حرفه‌ای مردان جهان (ATP) به عنوان صدرنشین باقی ماند.
تنیسور روسی در جدیدترین رنکینگ انجمن تنیس حرفه‌ای مردان جهان (ATP) به عنوان صدرنشین باقی ماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ