یک مقام وزارت کشتی‌رانی یونان به رویترز گفت: کاپیتان دوم کشتی دلتا پوزئیدون به آتن رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از اعضای پارلمان آلمان به شدت از سیاست‌های این کشور در خصوص مداخله در جنگ اوکراین و خدشه دار کردن روابط با روسیه انتقاد کرد.
ترک خدمت اعتراضی نظامیان رژیم صهیونیستی، در پی تصویب یکی از بخش‌های مهم لایحه اصلاحات قضائی در کنست رژیم صهیونیستی در حال افزایش است.
با ظهور و توسعه هوش مصنوعی، مسئله امکان ارتکاب جرم و شناسایی جرائم به وقوع پیوسته یا در آستانه وقوع، با استفاه از این فناوری، به یکی از اصلی ترین دغدغه‌های متخصصان این حوزه بدل شده است.
خدمت سبدگردانی اختصاصی ترنج با تعیین حد ریسک و فراهم کردن امکان سرمایه‌گذاری اعتباری، بدل به یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاران کلان شده است. در ادامه با این خدمت بیشتر آشنا می‌شویم.
خروج امریکا از برجام بر بستر تحولاتی صورت گرفت که در ایران، جریانات رقیب و مخالف برجام، آن‌ها را تدارک دیده بودند. بدون تردید یکی از دلایل آن همین اشتباهات داخلی و برخی تنگ‌نظری‌های سیاسی بود.
رئیس کل محاکم تهران گفت: کمبود نیروی قضایی و اداری جهت خدمت در شعب حقوقی یکی از علل اطاله دادرسی است.
یکی از کاربران توئیتر ویدئویی از خدمت رسانی علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت به حجاج منتشر کرد که اقدام به پذیرایی از حجاج بیت الله الحرام در ایام حج کرده است.
از روز گذشته تصویر رای قطعی یکی از شعب دادگاه کیفری دو در فضای مجازی بازنشر شده که بر اساس آن، یک زن متهم به عدم رعایت حجاب شرعی به ۲ ماه حبس محکوم شده و سپس به عنوان مجازات جایگزین حبس، انجام ۲۷۰ ساعت خدمات عمومی رایگان (نظافتچی اماکن) برای او تعیین شده است.
یک رسانه آرژانتینی مدعی شد اینترمیامی بعد از به خدمت گرفتن لیونل مسی قصد دارد یکی از هم‌تیمی‌‌های او که با مسی قهرمان جام جهانی قطر شده یعنی آنخل دی‌ماریا را هم به میامی منتقل کند.
بر اساس بیانیه نیروی دریایی، خدمه بازداشت شده این زیردریایی ۴۵، ۵۴ و ۶۳ ساله و همگی کلمبیایی بودند. آنها ادعا کردند که از سوی یکی از تشکیلات قوی قاچاق مواد مخدر، مجبور شده‌اند تا این زیردریایی را به آمریکای مرکزی ببرند.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه ایجاد بیمارستان دوم دامغان یکی از مهمترین مطالبات مردم این شهرستان است، گفت: کلنگ این بیمارستان به زودی بر زمین خواهد خورد.
یکی از بهترین راه‌های مشارکت مردم در اقتصاد که می‌تواند منابع خرد و کلان را به خدمت تولید بیاورد بازار سرمایه است.
وحید امیری در بازی با نساجی هم یکی از خوب های پرسپولیس بود و شروع کننده کننده پیروزی فراموش نشدنی پرسپولیس در این بازی.
علاوه بر عملکرد خوب شمس‌آذر در لیگ دسته اول سایر تیم‌های لیگ یکی نیز در هفته هفدهم به سود شاگردان دقیقی نتیجه گرفتند.
یکی از نمایندگان مجلس خواستار بازگشت به کار آن دسته از کادر درمانی شد که در دوران کرونا جان خود را از دست داده‌اند!
امروز ۴۵‌امین سالگرد پرتاب فضاپیمای وویجر۱، یکی از دوقلو‌های نمادین بشر است که به کیهان فرستاده شده‌اند. (یکی دیگر از این دوقلوها، وویجر ۲، چند هفته زودتر پرتاب شده بود.) این دو فضاپیما اکنون در فضایی تاریک، و در دوردست‌ها و فضایی بین‌ستاره‌ها- با فاصله‌ای بیش از ۱۷ میلیارد کیلومتر دورتر از خانه، جایی که خورشید ما همانند هر ستاره درخشان دیگری به نظر می‌رسد، هنوز در حال انجام کاوش‌های علمی هستند.
رئیس سازمان وظیفه عمومی گفت: سربازان منقضی خدمت سال‌های ۹۷ به بعد که دارای گواهینامه مهارت آموزی هستند، می‌توانند برای دریافت تسهیلات بانکی از طریق یکی از دفاتر پلیس +۱۰ اقدام کنند.
اهواز- فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های بسیج خدمتگزاری به مردم است و امروزه بسیجیان در همه عرصه‌های مشغول خدمت رسانی هستند.
رئیس قوه قضاییه امید مردم و بالاخص جوانان به آینده را یکی دیگر از موضوعات مهم دانست و در همین راستا گفت: جوان هموطن ما می‌خواهد بداند چشم‌انداز آینده‌اش چیست؟ لذا ما نیز باید بررسی کنیم که چه مواردی به تقویت امید جوانان نسبت به آینده کمک می‌کند و آن‌ها را در دستور کار قرار دهیم.
سوپ قارچ یکی از انواع سوپ‌های خوشمزه و پرطرفدار است که برای تهیه آن از ترکیب قارچ و مرغ با شیر و خامه استفاده می‌شود و یک سوپ غلیظ و مجلسی است.
اراک - استاندار مرکزی گفت: استان مرکزی یکی از مسیرهای پرتردد زائران اربعین است و در راستای خدمت رسانی بهتر، مدیران استان بدون هماهنگی و تعیین جانشین از استان خارج نشوند.
کرم هلو یکی از انواع دسرهای میوه‌ای است که از ترکیب میوه هلو با خامه، ژله، آبیموه و... تهیه می‌شود و یک دسر مجلسی و خوشمزه است.
خوراک مرغ روسی یکی از انواع روش‌های طبخ مرغ است که طی آن مرغ را با سسی از شیر و خامه می‌پزند؛ درنتیجه این مرغ بافت لطیف و طعم بسیار دلچسب و متفاوتی دارد.
حجت الاسلام پژمانفر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: از قوه قضاییه درخواست می‌کنم که به پرونده مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان ورود کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ