سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران گفت: تیم ملی والیبال ایران در حال حاضر یکی از تیم‌های برتر جهان است و من به این موضوع افتخار می‌کنم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه جوان به نقل از یک کارشناس نوشت: اغلب مهاجران ایرانی در خارج از کشور جزو نخبگان نیستند و بخشی از آن‌ها لمپن‌هایی هستند که از طریق پناهندگی سیاسی و حقه بازی توانسته‌اند آن طرف بروند در خلافکاری هیچ حد و مرزی برای خود قائل نیستند.
زندان‌های استان البرز مخصوصاً زندان رجایی شهر به جهت اینکه در داخل محیط شهری کرج واقع شده و زندان قزلحصار و رجایی شهر به جهت اینکه تحت مدیریت استان تهران هستند، مشکلات و مسائلی را به وجود آورده اند که جابجایی آنها جزو مطالبات مردمی بود و مدیران استان البرز، نمایندگان مردم استان البرز نیز مطالباتی داشتند، همچنین مجموعه قضایی و دادگستری استان البرز گزارشاتی در این خصوص به رئیس قوه قضاییه واصل کرد و در نهایت در جلسه شورای اداری ریاست قوه قضاییه دستور انتقال قطعی زندان رجایی شهر از محیط شهری کرج و بررسی درباره زندان قزلحصار را صادر کرد.
کربوهیدرات‌ها جزو منابع انرژی برای بدن محسوب می‌شوند و مصرف آنها برای حفظ انرژی بدن ضروری است.
لایه‌چینی جزو هنرهای در حال فراموشی است اما در چند سال گذشته پژوهش‌هایی در چند بنای دوره صفوی در خصوص مطالعات فن‌شناختی آرایه‌های لایه‌چینی انجام شده و نتیجه برخی از آن‌ها منتشر شده است.
تا سال ۵۷ که انقلاب اسلامی ایران به رهبر حضرت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید، شهرداری یا همان «بلدیه تهران» شامل ۱۲ منطقه بود که هر کدام از آن‌ها حدود و مختصات جغرافیایی متفاوتی داشتند. جالب اینکه در دوره قبل از انقلاب و سال‌های بعد از آن‌ها منطقه ۹ جزو منطقه ۱۱ شهر تهران محسوب می‌شد و به همین دلیل یکی از مناطق گسترده و پهناور تهران قدیم به حساب می‌آمد.
وقتی مرد درختی در سطح جهان معروف شد، پزشکان زیادی تمایل نشان دادند تا او را برای درمان به کشورشان ببرند. پزشکان آمریکایی جزو این گروه بودند که سعی داشتند تحقیقاتی وسیع روی مرد درختی انجام دهند. آنها به دولت اندونزی پیشنهاد دادند ددی را به آمریکا ببرند و رویش تحقیق کنند و راه درمانی برای این بیماری عجیب پیدا کنند اما در کمال تعجب، مسوولان کشور اندونزی با رفتن ددی مخالفت کردند.
لحظه اصابت موشک فتاح به هدف فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: موشکی که امروز رونمایی آن صورت گرفت، موشکی است که در دنیا کم نظیر است به نحوی که با رونمایی این موشک ایران جزو چهار کشور دارای این فناوری شد. موشک فتاح به دلیل فناوری که دارد هیچ ضد موشکی برای آن وجود ندارد در حالی که برای سایر سلاح‌ها مانند تانک، ناو، هواپیما و غیره موشک ضد آن وجود دارد و حتی برای سایر موشک‌ها هم ضدموشک‌هایی ساخته شده است. موشک فتاح به دلیل نوع حرکت آن که در جهات و ارتفاع مختلف است توسط هیچ موشکی قابل انهدام نیست برای اینکه موشک‌های ضدموشک طبق یک بردار مشخص حرکت می‌کنند که البته سرعت آنها از سرعت کمی هم برخوردار است. منبع: صداوسیما
وزیر آموزش و پرورش گفت: مسائل آموزش و پرورش امروز جزو مووضوعات ملی است و باید با رویکرد جهادی و کار هماهنگ و همه جانبه توسط همه دستگاه‌ها آنها را حل کنیم.
امام جمعه موقت تهران درباره گرانی در کشور گفت: این مساله حال مردم را بد و اعصاب آنها را خرد می کند. مساله مسکن آن هم در بخش اجاره و رهن، جزو موارد مبتلابه است که حدود ۳۰ درصد در سطح ملی و در تهران نزدیک ۵۰ درصد درگیر هستند.
امام جمعه موقت تهران درباره مساله گرانی در کشور گفت: این مساله حال مردم را بد و اعصاب آنها را خرد می کند. مساله مسکن آن هم در بخش اجاره و رهن جزو موارد مبتلابه است که حدود ۳۰ درصد در سطح ملی در گیر آن هستند و در تهران نزدیک ۵۰ درصد درگیر هستند.
امام جمعه موقت تهران درباره مساله گرانی در کشور گفت: این مساله حال مردم را بد و اعصاب آنها را خرد می کند. مساله مسکن آن هم در بخش اجاره و رهن جزو موارد مبتلابه است که حدود ۳۰ درصد در سطح ملی در گیر آن هستند و در تهران نزدیک ۵۰ درصد درگیر هستند.
در ایران، بیش از ۸ هزار نوع گیاه مختلف رشد می‌کند که حدود ۴۵۰ گونه آن جزو گیاهان دارویی است. گیاهانی که صادرات آنها می‌تواند ارزش افزوده بالایی برای کشور داشته باشد.
مشاور وزیر دفاع در صنایع دریایی گفت: شناورهای جدید در حوزه‌های سطحی، زیرسطحی، اثرسطحی در حال طراحی، تولید و ساخت هستند که زمان مناسب توسط وزیر دفاع از آنها رونمایی خواهد شد.
مدافع نساجی با تمجید از نمایش تیمش مدعی است از حیث فوتبالی آنها جزو بالانشینان جدول محسوب می‌شوند که به حق خود تا به اینجا نرسیده‌اند.
مجیدی در مورد چرخش السودانی به سمت کشور‌های غربی و شایعه نفوذ آن‌ها بر دولت جدید عراق توضیح داد: من جزو کسانی بودم که همان ابتدای تشکیل دولت از سوی السودانی هشدار می‌دادم که خیلی خوش‌خیال نباشیم و دولت السودانی آن تصور ذهنی برخی دوستان ما در مقاومت نخواهد بود. با این حال، با این ایده که دولت السودانی محملی برای فشار به تهران خواهد بود مخالفم.
مراکش غیرقابل تسخیرترین تیم جام 2022 تبدیل شده است؛ آنها تنها یک گل بخودی تا اینجا دریافت کرده‌اند و جزو چهار تیم برتر رقابت‌ها هستند.
ولیپور گودرزی ادامه داد:‌ کارآگاهان با کشف این سرنخ و انجام اقدامات اطلاعاتی پی بردند که این سه خواهر جزو سارقان سابقه دار نیز بوده و در ادامه مخفیگاه آنها را در جنوب تهران شناسایی کردند. ماموران به دنبال دریافت این اطلاعات و پس از انجام هماهنگی‌های قضایی راهب مخفیگاه متهمان شده و آنها را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
وینفرد شفر سرمربی سابق استقلال از عملکرد تیم ملی مراکش در جام جهانی تمجید کرد.
مجید عشقی گفت: به دلیل پذیرش ۲ محصول تارا و ۲۰۷ در بورس کالا، عرضه آن‌ها انجام می‌شود و با توجه به اینکه واقعی‌سازی قیمت محصولات جزو حقوق سهامداران به شمار می‌رود، مدیران ایران خودرو این مسئولیت را دارند که اقدامات لازم را برای رعایت حقوق سهامداران انجام دهند.
حسینعلی شهریاری، درباره آخرین وضعیت شهر زاهدان پس از حوادث چند روز گذشته در این شهر گفت: وضعیت زاهدان الحمدالله آرام است و توصیه همه این است که آرامش در این منطقه حفظ شود و مسئولان سیاسی و امنیتی هم قرار شده بررسی‌های لازم را انجام دهند.
سرمربی هوادار می‌گوید تراکتور جزو دو تیم برتر ایران در نیم فصل دوم خواهد بود.
اصفهان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:سپاهان جز سه تیم برتر ۶-۷ سال اخیر فوتبال ایران بوده و هر سال برنامه‌ریزی و شرایط خوبی داشته اند که در بالای جدول باشند.
این اثر جزو نمونه‌های مثال زدنی این ژانر محسوب می‌‌شود كه واقعاً اضطراب و ترس را براي مخاطب به ارمغان مي‎آورد و در این ژانر موفق است؛ کارکردی که بسیاری از فیلم‌های ترسناک ندارند و گروهی از آنها از فرط بد بودن به کمدی تبدیل می‌شوند.
این دو فیلم از کیفیت قابل قبولی برخوردار بودند اما جزو آثار متوسط محسوب می‌شدند که شانس بالایی نیز در گیشه ندارند. هر دو فیلم بیش از آنکه در اجرا ضربه ببینند، از فیلمنامه ضربه می‌خورند و کارگردان‌ها نیز نتوانسته‌اند داستان را به شکل درستی جمع کنند و ضعف اغلب فیلم‌های این دوره از جشنواره یعنی برخورداری از یک فینال قابل قبول در آنها مشهود است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ