سایت ترانسفر مارکت در یک مطلب تخمین آماری، ایران را در میان ۱۰ تیم بدون شانس قهرمانی در جام جهانی قطر قرار داد. تیم‌هایی مثل کره‌جنوبی، کانادا،عربستان، اکوادور قطر میزبان در این ده کشور دیده می‌شوند. سه شانس اصلی هم برزیل، فرانسه و آرژانتین معرفی شده‌اند. انگلستان و آلمان در کنار هلند و اسپانیا و پرتغال در سطح دوم دسته بندی شده‌اند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - کاپیتان تیم ملی والیبال ژاپن گفت: ایران یکی از بهترین و قدرتمندترین‌هاست و در دوره گذشته قهرمان شده است. امیدوارم در فینال با این تیم روبرو شویم.
مربی پیشین استقلال به حمایت از ریکاردو ساپینتو پرداخت و اعلام کرد او با رفتارهای هیجانی خود ضربه‌ای به تیم نزده است.
جوان‌ترها که یادشان نیست. آن زمان خوردن این غذا برای خودش آدابی داشت.
آبگوشت، محصول زندگی یکجانشینی است و کباب، خوراک زندگی کوچ‌نشینی و کوچندگان تنها هنگامی که به مقصد نهایی می‌رسیدند، فرصت و شرایط بارگذاشتن آبگوشت را می‌یافتند.
رئیس کمیته پارالمپیک آسیا در نشست خبری گفت: ایران یکی از پیش‌روهای جنبش پارالمپیک در آسیاست و پیشرفت زیادی از سوی ورزشکاران شما در آسیا و جهان رخ داده است.
رئیس کمیته پارالمپیک آسیا از افزایش تعداد مشارکت ورزشکاران در رقابت‌های پاراآسیایی هانگژو خبر داد.
اگر شما هم دلتان می‌خواهد پا در مکانی بگذارید که کیخسرو به آنجا پا گذاشت، سری به چشمه بلاغ حک بزنید. چشمه‌ای که این روز‌ها از آب آن برای آبیاری زمین‌های کشاورزی استفاده می‌شود. مکان چشمه نیز بسیار سرسبز و دیدنی است.
صفا هادی، بازیکن عراقی تراکتور، می‌گوید ابتدای حضورش در لیگ ایران برایش سخت گذشته، اما حالا از جو فوق‌العاده هواداران تراکتور و حمایت‌ها لذت می‌برد.
شهید مهقانی در حمله سحرگاه جمعه گذشته صهیونیست‌ها به اطراف شهر دمشق زخمی شده بود.
مقداد مهقانی مستشار نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه براثر حمله رژیم صهیونیستی، به درجه رفیع شهادت نائل شد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: عده‌ای مدعی بودند ما پاسخ آژانس را نداده‌ایم در این زمینه هم گفتگو صورت گرفت و با دعوت رسمی از آقای گروسی، ایشان طی یکی دو روز آینده به ایران خواهند آمد.
امیرعبداللهیان در دیدار با وزیر خارجه نیکاراگوئه همکاریهای تجاری و اقتصادی را یکی از موضوعات اولویت دار دو کشور دانست که باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: عمان علاوه بر تلاش برای وصول توافق وین، یکی از مراکز نقل و انتقال دارایی ارزی ایران از سایر بانک‌ها است.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: عمان علاوه بر تلاش برای وصول توافق وین، یکی از مراکز نقل و انتقال دارایی ارزی ایران از سایر بانک‌ها است.
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان عصر روز پنجشنبه در پاسخ به تماس تلفنی خوزه مانوئل آلبارس، همتای اسپانیایی خود، در مورد مهم ترین موضوعات مورد اهتمام دو کشور به بحث و تبادل نظر پرداخت.
ترکیب تیم منتخب جهان به عنوان یکی از رقبای ایران در رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد آمریکا مشخص شد.
تقابل ایران و آمریکا، ناخودآگاه ذهن ها را به سمت یکی از حساس‌ترین دیدارهای تاریخ جام جهانی در سال 98 می برد.
ایران یکی از ۱۰شانس قهرمانی صفر جام‌جهانی قطر!
وزرای امور خارجه گروه «G۷» قرار است امروز در نشستی در آلمان درباره اتفاقات اخیر در ایران گفت‌وگو کنند.
واکنش یکی از مسببان تعلیق کمیته مجوز بعداز کاهش محرومیت ایران در AFC
رئیس کمیته پارالمپیک آسیا از ایران به عنوان یکی از ستون‌های جنبش پارالمپیک نام برد و بیان کرد: شعار ما این است که ما در کنار یکدیگر قوی هستیم.
یک مقام وزارت کشتی‌رانی یونان به رویترز گفت: کاپیتان دوم کشتی دلتا پوزئیدون به آتن رسیده است.
هافبک تیم نفت مسجد سلیمان امیدوار است همانند بازی اول یک فوتبال شناور همراه با کسب نتیجه ارائه بدهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ