اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه گشایش بازارهای جدید را در دستور کار داریم، گفت: طی یکی دو سال آینده اتفاقات خوبی در حوزه تجارت خواهد افتاد.
شماری از داوطبان را بر آن داشته تا با راه اندازی کارزارهایی، از مسئولان بخواهند که نتایج آزمون یاد شده را مطابق وعده‌های داده شده، اعلام نمایند. کارزار‌هایی که یکی از نکات مورد اشاره در آن‌ها این است که ثبت نام مدارس از مدت‌ها پیش آغاز شده و در نتیجه تاخیر در اعلام نتیجه آزمون، ممکن است مدارس خوب پرشوند و جاماندگان از قبولی در مدارس نمونه و تیزهوشان، از ثبت نام در مدارس خوب هم بازبمانند.
مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، اعتراف کرد که جذب کیلیان امباپه چیزی خارج از واقعیت است.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: دو جوان شبانه در حال قدم زدن به سمت یکی از پارک‌های جنوب شهر تهران بودند که ناگهان یک موتورسیکلت راه آنان را مسدود و به قصد سرقت با چاقو حمله می کند.
یکی از بزرگان طایفه درباره این درگیری که از دو هفته پیش شروع شده می‌گوید: این درگیری به دلیل مزاحمت‌های ناموسی رخ داده است. ماجرا هم این بوده که زنی به همراه مردی جوان‌تر از خودش فرار می‌کند. هر دو آن‌ها ازدواج کرده بودند و بچه هم داشتند. خانه پدری این زن در شهرستان سوسنگرد است و این خانم در راه سوسنگرد با این جوان آشنا می‌شود.
مهاجم نفت آبادان در روزهای پایانی فصل یکی از عوامل امیدوارکننده این تیم برای فرار از سقوط محسوب می‌شود.
تاتنهام بعد از یک بازی فاجعه‌بار به استادیوم اختصاصی‌اش بر می‌گردد و میزبان یکی از رقبای بزرگش در راه رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان، منچستریونایتد، خواهد بود.
برزیل یکی از کشورهای جهان با بالاترین نرخ های ابتلا به عفونت تب دنگی است و به عنوان نمونه، بیش از دو میلیون مورد در سال 2022 گزارش شده است.
شریفی‌مقدم؛ دبیرکل خانه پرستار می‌گوید: طی سال‌های اخیر، اخبار فراوانی درباره فرار بیماران از بیمارستان‌های جنوب پایتخت دریافت کرده‌ام؛ بیمارانی که قادر به پرداخت هزینه درمان نبوده‌اند و بعد از بهبودی و پایان دوره نقاهت، به طریقی از بیمارستان گریخته‌اند. چندی قبل شنیدم در یکی از بیمارستان‌های بزرگ تهران، برای جلوگیری از فرار بیماران فقیر، اتاقی جداگانه برای بیماران در حال بهبودی درنظر گرفته‌اند و بیماران تا زمان تسویه هزینه بیمارستان، در این اتاق به شکل محترمانه‌ای زندانی می‌شوند.
دو دوست که در خیابان در حال راه رفتن بودنند ناگهان اتاقک یک کامیون به سمت آنها واژگون شد که یکی از آنها با تیز هوشی دوستش را از خطر مرگ نجات داد.
سقاخانه عزیز محمد، با توجه به بحران کم‌آبی شهر تهران در آن دوران و لزوم وجود سقاخانه‌ها به‌عنوان یکی از منابع تأمین آب مردم و نیز یادآوری واقعه کربلا و بستن آب فرات بر روی حضرت ابا عبدالله‌الحسین (ع) و یارانش ساخته شده است.
بدون تعارف شاید برادران جلیلی به خصوص وحید از اینکه یک نفر از مریدان قدیمی‌اش نسخه یکی از رقبای اصولگرای برادرش را بپیچد، ناراضی هم نباشد، اما بدون شک دیگر نمی‌خواهد نامش با نام این افراد گره بخورد. برای وحید جلیلی دیگر آن عکس قدیمی معنی ندارد؛ هرکس باید سوار موتور خود بشود و راه خود را برود، وحید به زندان و وحید به جام جم. این سکوت برای آن‌ها کم هزینه هست؛ هم دستاورد سیاسی دارد و هم بدنامی زدن چهره‌های اصولگرا و ایجاد دشمنی برای جبهه انقلاب را ندارد.
مظفرالدین شاه هر ۲خودرو را با قطار و کشتی از روسیه و دریای خزر به انزلی آورد. سپس از انزلی با راننده به سمت دارالخلافه قاجار حرکت کرد، اما جاده‌های کشور که خاکی و پر از چاله بود، باعث شد یکی از خودرو‌ها در بین راه خراب و هرگز به تهران نرسد. اما دومی پایش به پایتخت رسید و، چون دود می‌کرد، «کالسکه دودی» و «کالسکه آتشی» نام گرفت.
بنجامین پاوارد با یکی از خشن‌ترین تکل‌های فصل اروپا نزدیک بود پایان‌بخش زندگی ورزشی یکی از برترین فوتبالیست‌های تاریخ باشد.
«بارندگی‌های اخیر از دو جبهه وارد کشور شده؛ یکی از شمال و دیگری از پایین. برودتی که از شمال کشور یعنی از سیبری وارد شده تا ۱۵-۱۶ آذر تمام می‌شود. یعنی تهران آرام‌آرام از بارندگی خارج می‌شود.» این توضیحات را حسین اردکانی، پدر علم هواشناسی ایران می‌دهد. او با اشاره به اینکه تا یک هفته دیگر هم خبری از باران نیست، درباره سیستم برودتی که به جنوب ایران رسیده است، توضیح می‌دهد: «سیستم جنوبی که فارس و خوزستان و بوشهر را دربرمی‌گیرد، هم تقریبا تا آخر هفته ادامه دارد و آن هم تمام می‌شود.»
یکی، دو روز گذشته شایعات تأییدنشده‌ای به راه افتاده مبنی بر اینکه از بازیکنان تیم ملی خواسته شده سرود ایران را حتما بخوانند و از آن‌ها تعهدی در این زمینه گرفته شده است. همان‌طور که عنوان شد این موضوع در حد شایعه است
یکی، دو روز قبل شایعات جدیدی درباره این بازیکن به راه افتاده که مربوط به شب قبل از دیدار فولاد و پیکان در لیگ برتر است. در این زمینه روایت‌ها متعدد است و عنوان شده که شب قبل از بازی، نیرو‌های امنیتی برای بازداشت وریا غفوری در اردوی تیم حاضر شده؛ ولی از این مورد صرف‌نظر کرده و آن را به روز‌های دیگر موکول کرده‌اند
ساعدی ادامه داد: «اگر از راه قانونی به خارج از کشور بورس شده‌اند که یک مسئله مشخصی است ولی اینکه در جایگاه‌های متفاوت باشند و کارهای دیگری انجام دهند را ما جایز نمی‌دانیم. من به عنوان نماینده استان خوزستان و یکی از شهروندان ایران، جالب نمی‌بینم که مسئولان فرزندان‌شان را به خارج از کشور بفرستند و برای استقلال کشور سیاستگذاری کنند.»
کوپیانسک که توسط رودخانه اوسکیل به دو قسمت تقسیم شده و یکی از نقاط تقاطع شبکه راه آهن در منطقه خارکف است، از مناطقی است که در ضدحمله ارتش اوکراین از نیرو‌های روسیه پس گرفته شده است.
مرد گروگان در توضیح ماجرا گفت: روزحادثه با این دو نفر قرار گذاشتیم تا یکی از ما سهمش را به دیگری بفروشد. در آنجا ناگهان ۲ مرد نقابدار من و همسرم را با تهدید قمه و چاقو ربودند و به‌دست و پایمان چسب زدند. آن‌ها مرا در صندوق عقب و همسرم را در صندلی عقب قرار دادند و راه افتادند. قصدشان این بود که با این گروگانگیری، سهم ما را از ملک ٢٠میلیاردی تصاحب کنند.
در دوران قاجار به جز وبا و طاعون، گاهی سایر بیماری‌های مسری هم بلای جان سکنه تهران می‌شد، یکی از این بیماری‌ها «تب نوبه» بود. گفته می‌شود علاج این بیماری «گنه گنه» بوده است و گاهی آنقدر شدت می‌گرفته و تقاضای برای این دارو بالا می‌رفته که موجب نایابی آن می‌شده و سودجویان هم به دنبال گران فروشی و تقلب دارو بودند.
به گفته عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، سبک زندگی سالم یکی از عوامل پیشگیری کننده از ابتلاء به فشار خون بارداری است. پیروی از یک رژیم غذایی مناسب همراه با رعایت دستورات پزشکِ متخصص و مصرف دارو‌های تجویز شده نیز می‌تواند این بیماری را کنترل و پیامد‌های ناشی از عوارضِ خطرناک آن را کاهش دهد.
بارسلونا از فرانکی دی یونگ خواسته یا پیشنهاد کاهش دستمزد را بپذیرد و یا به یکی از دو پیشنهاد منچستریونایتد و چلسی پاسخ مثبت دهد.
برای دو متهم پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی، پیش‌تر به اتهام سرقت، در یکی از استان‌ها پرونده تشکیل شده بود و آنها سابقه‌دار بودند؛ لذا دادستان انتظامی قضات باید این موضوع را بررسی دقیق کند که آیا در رسیدگی به آن پرونده، کوتاهی‌ و قصوری از ناحیه مرجع رسیدگی کننده صورت گرفته است؟ و اینکه آیا این دو متهم پرونده فعلی در پرونده سابق از ارفاقات قانونی بهره‌مند شده‌اند یا خیر؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ