وعده ساخت پتروپالایشگاه ۳۰۰ هزار بشکه‌ای شهید سلیمانی در ابتدای دولت سیزدهم داده شد و این درحالی است که بسیاری از طرح‌های پالایشگاهی نظیر آناهیتا و بهمن هنوز روی زمین مانده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی حریق گسترده در شهرک صنعتی شهرستان دورود، محمدرضا فاتحی فرماندار ازنا و رئیس ستاد مدیریت بحران از اعزام همه امکانات خودرویی و اطفای حریق از شهرستان ازنا به شهرستان دورود خبر داد.
در پی حریق گسترده در شهرک صنعتی شهرستان دورود، محمدرضا فاتحی فرماندار ازنا و رئیس ستاد مدیریت بحران از اعزام همه امکانات خودرویی و اطفای حریق از شهرستان ازنا به شهرستان دورود خبر داد.
سالاری از نهایی شدن ترکیب سهامداران پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و انتخاب اعضای هیئت مدیره این طرح خبر داد و گفت: هلدینگ خلیج‌فارس با ۳۰ درصد سهم به‌عنوان سهامدار عمده این پروژه انتخاب شد.
پدرو گفت، دلیل اینکه مورینیو او را در رم نخواسته، درک نمی‌کند. این بازیکن اسپانیایی همچنین گواردیولا را بهترین مربی‌اش دانست.
کشورهای توسعه‌یافته با ایجاد پارک‌های شیمیایی و صنایع پتروپالایشگاهی و ارائه اعتبارات و تسهیلات مناسب زمینه رشد چشم‌گیر صنایع پتروپالایشی خود را فراهم کرده‌اند.
امید روانخواه می‌گوید یکی از دلایل وجود چمن‌های بی‌کیفیت و عدم تصویربرداری مناسب از مسابقات لیگ برتر، منفعل بودن سازمان لیگ و مسئولانش است.
با توجه به جذابیت‌های ایجاد شده جهت احداث پتروپالایشگاه‌ها در کشور این طرح‌ها ظرفیت جذب نقدینگی مردمی با ابزارهای مختلف بازار سرمایه را دارند.
رئیسی گفت: انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها به غلط تصور می‌کنند که فقط آن‌ها توانایی انجام کار‌های مهم و پیچیده را دارند و این تصور را در رفتارشان نسبت به دیگر ملت‌ها اعمال و آن‌ها را تحقیر می‌کنند، اما امروز ما در پتروپالایشگاه آبادان شاهد جلوه ارزشمندی از «ما می‌خواهیم، ما می‌دانیم و ما می‌توانیم» ملت ایران هستیم
وزیر نفت گفت: به عنوان خبر خوب، یک پترو پالایشگاهی ۲۱۰ هزار بشکه‌ای در مجتمع پالایشگاهی آبادان طی چند روز آینده به افتتاح خواهد رسید.
«باری فرانکلین»، سرپرست تیم تحقیق از دانشکده پزشکی ویلیام بومونت میشیگان، گفت: «پارو کردن کمی برف از پیاده رو ممکن است کار سختی به نظر نرسد. اما براساس تحقیقاتی که ما انجام داده ایم، ممکن است به همان اندازه یا حتی بیشتر از تست ورزش به فعالیت قلب نیاز داشته باشد.»
شرکت پترو صنعت تاراز مستقردر شهرک صنعتی نجف آباد 2 با اتکا به الطاف الهی و در پیروی از اندیشه ها و منویات رهبر انقلاب مبنی بر اهمیت بومی سازی تولید در راستای اقتصاد مقاومتی، با سالها تلاش شبانه روزی و با بهره گیری از ظرفیت های علمی و تجربی پرسنل این شرکت، موفق به طراحی و ساخت راکتورهای مورد استفاده در صنایع شیمیایی و پالایشگاهی گردیده است.
به رغم اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم در عمر یک­ ساله­ خود در زمینه ساخت پتروپالایشگاه­‌ها، وضعیت موجود از کندی پیشرفت طرح ­های پتروپالایشی و عقب­ ماندگی شدید در این حوزه، در مقایسه با کشور‌های دیگر مانند عربستان، هند، ترکیه امارات و... حکایت دارد.
علی­رغم اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم در عمر یک­ساله­ خود در زمینه ساخت پتروپالایشگاه­ها، وضعیت موجود از کندی پیشرفت طرح ­های پتروپالایشی و عقب­ ماندگی شدید در این حوزه، در مقایسه با کشور‌های دیگر مانند عربستان، هند، ترکیه امارات و... حکایت دارد.
با وجود اینکه هر روز نیاز کشور به فرآورده‌های نفتی پتروپالایشگاهی بیشتر می‌شود و ایجاد ارزش افزوده در صنعت نفت می‌تواند درآمدهای ارزی ایران را نیز چند برابر کند.
دختر رکابزن ایران از کسب مدال دوچرخه‌سواری کوهستان قهرمانی آسیا باز ماند.
تفاهم‌نامه توسعه همکاری‌های پژوهشی و فناورانه در زیست‌بوم فناوری صنعت نفت طی آیینی بین رؤسای پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت و شرکت توسعه پترو ایران امضا شد.
وزیر نفت با تاکید بر سرمایه‌گذاری در ساخت پالایشگاه و پتروپالایشگاه در کشور گفت: ظرفیت پالایشی در کشور باید افزایش یابد.
پیگیری حق‌آبه هیرمند، سهامداری مردم در دو پتروپالایشگاه، ثبت پایین ترین قیمت نفت در هفت ماه گذشته و توافق افزایش ۱۰۰ هزار بشکه ای عرضه توسط اوپک پلاس از مهمترین اخبار حوزه انرژی بود.
تفاهمنامه همکاری پتروشیمیایی و پتروپالایشگاهی بین دبیرخانهشورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران امضا شد.
تفاهمنامه ساخت پتروپالایشگاه‌«شهید قاسم سلیمانی» و پالایشگاه«مروارید مکران» با مشارکت بانک ملت و چند بانک دیگر به امضا رسید.
طی مراسمی با حضور آیت‌اللـه دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، اسناد تفاهم‌نامه مشارکت و تامین مالی احداث پتروپالایشگاه ۳۰۰ هزار بشکه‌ای شهید سلیمانی در بندرعباس و پالایشگاه ۳۰۰ هزار بشکه‌ای مروارید مکران در جاسک، امضا شد.
هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در جدیدترین جلسه خود در راستای بهبود فرآیندهای نهادهای مالی مصوباتی را تصویب کرد.
پوتین پیش از این در اجلاس بین المللی اقتصادی سنت پترزبورگ در واکنش به اتهامات غرب در خصوص تهدید جنگ هسته‌ای و جنگ جهانی سوم گفت که روسیه هیچ کشوری را با تسلیحات هسته‌ای تهدید نمی‌کند و تنها برای دفاع از حاکمیت خود از چنین تسلیحاتی استفاده خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ