اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قائم مقام سازمان سنجش آموزش کشور با اظهار شگفتی از برخی ادعا‌های مطرح شده در یکی از بخش‌های خبری، گفت: موضوع بازگشت به تحصیل این داوطلبان که صلاحیت علمی آن‌ها رد شده است، مربوط به تعداد زیادی از داوطلبان خواهد بود و فقط در روز‌های اخیر ۵ دستور موقت جدید برای بازگشت به تحصیل داوطلبان شبهه‌دار که در هیأت‌های بدوی و تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات آزمون‌های سراسری رأی قطعی مردود علمی دریافت کرده‌اند؛ توسط شعبه ۲۸ دیوان عدالت اداری صادر شده است.
معاون وزیر دادگستری از شیوه جدید نگهداری کودکان با عنوان«مراقبت موقت خانواده محور کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و بدسرپرست» خبر داد.
وزیر دادگستری لبنان اعلام کرد که که رئیس بانک مرکزی این کشور را به دادگاه اروپا تحویل نخواهد داد.
اروپایی‌ها به‌طور خاص باید این پیام را به چین بدهند که مخالفت با هر نوع تحویل سلاح‌های کشنده از سوی چین به روسیه، موضع بینادینی برای اروپاست و فقط ادبیات دولت‌هایی نیست که از ایالات متحده خط می‌گیرند. باید مکررا بیان شود که جنگ در اوکراین، برای اروپا ماهیت وجودی دارد و ممانعت از مداخله چین دغدغه‌ای بنیادین برای اروپاست. با ورود به جنگ، چین اروپا را از دست خواهد داد.
حداد عادل: وقتی در قانون اساسی برای حل مسائل کشور ساز و کار‌های قانونی پیش بینی شده و وجود دارد و آن ساز و کار‌ها استقرار پیدا کرده اند، چه دلیلی دارد ما مسائل را اینطور، مسائلی که حل آن‌ها احتیاج به بحث‌های کارشناسی و دقیق و ظریف دارد، این‌ها را به رفراندوم بگذاریم، این مسائل در هر سطحی که باشند، در قانون اساسی ما جایگاه تصمیم گیری آن مشخص است، رفراندوم روال عمومی و متعارف اداره کشور‌ها در هیچ جای دنیا نیست، رفراندوم در کشور‌ها یک امر استثنایی است، حالا ممکن است در یک کشوری بیشتر رفراندوم کنند و در یک کشوری کمتر، اما به صورت کلی، رفراندوم در کشور‌ها وقتی پیش می‌آید که سازوکار‌های موجود جواب گو نباشد.
یک کارمند تحویل شرکت آمازون، در حالی که پلیس در حال رسیدگی به گروگان گیری بود، در هر مرحله از راه، سفارشی را به خانه‌ای نزدیک تحویل می‌داد.
نمی‌شود مسائل فنی و سیاسی را کاملاً از هم تفکیک کرد. موضوع «فعالیت هسته‌ای» در همه دنیا موضوعی است که در آن هر دو عنصر فنی و سیاسی به صورت پررنگ وجود دارد. تاریخچه مذاکرات برجام نیز این ادعا را تایید می‌کند. هر موقع ایران تلاش کرد به این دو مقوله به صورت تفکیک‌شده و جداگانه بپردازد، یک جا در فرآیند مذاکرات به بن‌بست رسید و هرجا تلاش کرد این دو مقوله را در کنار هم و در قالب یک مجموعهٔ «هم‌بسته» حل‌وفصل کند، به نتیجه رسید.
وحیدی گفت: ما اتفاقات اخیر کشور در بحث ارز را یک توطئه می‌دانیم. ما فقط مسائل اقتصادی را در التهابات بازار ارز دخیل نمی‌دانیم، توطئه‌ای است که دشمن دنبال می‌کند تا وقتی در صحنه اغتشاشات نتوانست به جایی برسد، در صحنه اقتصادی و موضوع ارز دخالت کند و آن را مبنایی برای ایجاد ناآرامی‌ها در کشور کند.
ویدیویی عجیب که توسط مسئول داروخونه موقع تحویل دارو گرفته شده است، تصویری عجیب از شیشه شکسته در بسته بندی آمپول را نشان میدهد! این مسئول در حین تحویل دارو متوجه یه صدای اضافی در ویال آمپول شده است!
محمد حسن قدیری ابیانه: پس از ناآرامی‌ها برخی با مینی ژوپ بیرون می‌آیند و برخی نافو قسمت‌هایی از بدنشان پیدا ست؛ برخی همدیگر را در کوچه و خیابان در آغوش می‌گیرند و می‌بوسند / گشت ارشاد برای افرادی که مینی ژوپ می‌پوشند واجب است / حال اگر فردا فردی مینی ژوپ پوشید و قبلا مشکل جراحی داشت و او را ببرند و به او تذکر بدهند؛ اگر او سکته زد بگویند چرا سکته کردی؟ / اینهمه آدم سکته می‌کنند وسط نماز، موقع تحصیل و موقع تدریس؛ سکته کردن جرمی برای پلیس محسوب می‌شود؟ / بخش اندکی از بهبود وضعیت اقتصاد به دولت بستگی دارد؛ بخش بزرگی به خود مردم وابسته است، مردم باید به وظایف خودشان عمل کنند / ۱۵% از مشکلات ما به تحریم‌ها بر می‌گردد و ۱۵% در دست مدیریت است و بقیه در دست مردم است
وزیر کشور دولت موقت طالبان در افغانستان در دیدار با معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه گفت: ممنوعیت تحصیل زنان در افغانستان دائمی نیست.
ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای بر تحویل به موقع دناپلاس عرضه شده در بورس کالا تاکید کرد.
دستیار وزیر امور خارجه گفت: امروز در دیدار با سرپرست سفارت افغانستان در تهران، مواضع ایران را به مقامات افغانستان در خصوص تعلیق تحصیل دانشجویان دختر در دانشگاه‌های این کشور اعلام کردم.
کمیته انضباطی دانشجویان، به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات دانشجویان موظف است با تاکید بر موازین شرعی، اخلاقی، قانونی و حقوقی به این تخلفات رسیدگی کند. ضرورت دارد که این برخورد، توأم با حفظ آبرو و حیثیت اجتماعی دانشجو باشد؛ از اولین مراحل تذکر و ارشاد آغاز شده و زمینه اجتناب از تخلف و میل به اصلاح را در فرد خاطی و محیط ایجاد کند.
«همزمان با موضع گیری اخیر "سردار حاجی زاده" فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رابطه با دستیابی ایران به موشک‌های پیشرفته هایپرسونیک و در عین حال انتشار اخباری دال بر تحویل گرفتنِ ۶۰ فروند جنگنده نسل جدید سوخو روسی توسط ایران، تحلیل و تفسیر‌های مختلفی در مورد پیام‌های طرح این قبیل اخبار در شرایط کنونی و تبعات آن‌ها برای کشورمان مطرح می‌شود. از این رو، فرارو در گفتگو با دو تن از کارشناسان حوزه سیاست خارجی، به بررسی ابعاد مختلف این مساله پرداخته است.»
هنوز هم برای تغییر سیاست در قبال جنگ اوکراین فرصت دارید. اینکه از انکار تحویل دادن پهپاد به روسیه به پذیرفتن اینکه قبل از جنگ اوکراین به روسیه پهپاد داده‌ایم، تغییر موضع داده‌اید را باید به فال نیک گرفت. با همین فرمان اگر درباره سایر مطالب نیز به طرف پذیرش واقعیت‌ها به پیش بروید، بسیاری از مسائل تغییر می‌کنند.
مرکز انتقال نفت کاشان به‌صورت موقت تحویل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران به‌عنوان بهره‌بردار شد.
مشهد ـ رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: از روز گذشته صدور، ارائه چاپ و تحویل برگه گذر موقت ویژه اربعین را در خراسان رضوی انجام می‌دهیم.
اطلاع از مهلت تعیین شده برای ثبت‌نام در دانشگاه پذیرفته شده برای داوطلبان ارشد ۱۴۰۱ از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا عدم ثبت‌نام به موقع در دانشگاه‌ها به منزله انصراف از تحصیل است؛ بنابراین پذیرفته شدگان باید در مهلت معین فرایند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.
سخنگوی پلیس گفت: برگ تردد ویژه اربعین (گذر موقت اربعین) حداکثر ظرف ۷۲ ساعت و از طریق اداره پست به آدرس متقاضیان و مشتاقان حضور در راهپیمایی عظیم و معنوی اربعین حسینی (ع) تحویل می‌شود.
توزیع کتاب از منطقه به مدرسه از دهم شهریور ماه بر اساس سفارشات ثبت شده در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی شروع می‌شود لذا شایسته است دانش‌آموزان تمامی پایه‌های تحصیلی تا دهم شهریور ماه سفارش کتاب درسی خود را در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ثبت کنند یا در صورت تغییر مدرسه محل تحصیل، پایه و رشته تحصیلی نسبت به اصلاح سفارش اقدام نمایند تا کتاب درسی آن‌ها به موقع به مدارس تحویل شود.
گروه صنعتی ایران خودرو موفق شد با برنامه‌ریزی در حمل و تحویل به موقع خودروها به مشتریان، میزان حمل موثر از کارخانه تا محل نمایندگی‌ها را در چهار ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته به میزان ۳۰ درصد افزایش دهد.
ایران در سال گذشته بیش از ۲.۴ میلیارد و در یک ماهه اول امسال حدود ۳۰۶ میلیون دلار واردات گندم داشته اما در این لیست، هند که اخیرا اعلام کرده صادرات گندم خود به دنیا را محدود کرده است، دیده نمی شود.
منابع خبری از آغاز رزمایش مشترک رژیم صهیونیستی و آمریکا در دریای سرخ خبر دادند.
مهاجرانی نوشت: وقتی کشوری اعلام می‌کند که توانایی فنی و علمی تولید سلاح هسته‌ای را داراست؛ این موضع مهم‌ترین درس اخلاقی است که می‌توان به نخست‌وزیر اسراییل و بایدن داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ