سالاری از نهایی شدن ترکیب سهامداران پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و انتخاب اعضای هیئت مدیره این طرح خبر داد و گفت: هلدینگ خلیج‌فارس با ۳۰ درصد سهم به‌عنوان سهامدار عمده این پروژه انتخاب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فینال جام جهانی زنان با حضور 11 بازیکن بارسلونا برگزار خواهد شد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه مصوبات این کمیسیون درباره ارتقای نظام آموزشی در لایحه برنامه هفتم را تشریح کرد.
خجسته مهربا اشاره به اینکه برای جبران و غلبه بر ناترازی گاز ۵۰میلیارد دلارسرمایه‌گذاری برنامه‌ریزی شده است،گفت:ضرورت این موضوع آنجاست که ۹۹.۵درصد انرژی مورد نیازکشوراز نفت و گاز تأمین میشود.
بانک مرکزی روسیه اعلام کرد که از ابتدای ماه آگوست تا پایان ماه ژانویه سال آینده روزانه معادل ۲۳.۸ میلیون دلار یوآن چین به بازار ارز این کشور تزریق خواهد کرد.
ارومیه - وزیر آموزش و پرورش گفت: سهم آموزش و پرورش از بودجه کشور بسیار پایین است در حالیکه در کشورهای دیگر این سهم ۲ برابر است.
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: ما تصویب کردیم که سهم پرداختی و هزینه‌های درمانی از جیب مردم تا پایان برنامه هفتم توسعه به ۳۰ درصد کاهش پیدا کند.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تعداد سفرها ۳۰ درصد آموزشی، ۵۵ درصد شغلی و ۱۵ درصد هم سفرهای اداری و درمانی و مسافرین است.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ سهم تقصیر زنان را در تصادفات خسارتی بیش از تصادفات جرحی دانست و گفت: فراوانی دریافت گواهینامه در خانم‌های پایتخت بین ۳۰ تا ۴۰ سال بیشتر است.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ سهم تقصیر زنان را در تصادفات خسارتی بیش از تصادفات جرحی دانست و گفت: فراوانی دریافت گواهینامه در خانم‌های پایتخت بین ۳۰ تا ۴۰ سال بیشتر است.
صبح امروز مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۱ توسن با حضور حداکثری سهامداران تشکیل گردید و در این مجمع ضمن اعلام رشد ۳۷ درصدی درآمد کل این شرکت در سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۱، سود ۴۰۰ ریالی برای هر سهم نیز به تصویب رسید.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: این موضوع مسئولیت‌های سنگینی را بر دوش این وزارتخانه گذاشته که باید سهم خود را در ارتقا اقتصاد کشور ایفا کند.
استاد ژئوپلیتیک دانشگاه در تحلیل خود از تاکید وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با همتای ترکیه‌ای خود بر ضرورت ارتقای همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های مرتبط با منابع آبی و حقابه ایران از ارس اظهار کرد : «کاری که وزیر خارجه انجام داده، اقدام خوبی است که از طریق دیپلماسی حق و حقوق ایران دنبال شود و اجازه ندهند بحث سهم ۳۰ درصدی که مطرح شده کم شود.»
مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: بر اساس مطالعات انجام شده سهم اصلی گرد و غبار در شهر تهران، با منشأ خارجی و بین ۳۰ تا ۴۰ درصد آن منشأ داخلی بوده است.
وزیر انرژی قطر اعلام کرد: «شرکت انرژی قطر» ساخت شرکتی جدید را با همکاری شرکت «شورون فیلیپس» عربستان شروع کرده که ۷۰ درصد از این شرکت در مالکیت قطر و ۳۰ درصد سهم عربستان است.
اطلاعات و نقشه‌هایی که «استارتاپ فضایی تیزنگر» دراختیار ما قرار داده، اما از افزایش بیش از ۳۲درصدی غلظت این آلاینده در هوای کشور آن هم در فاصله تنها سه سال حکایت دارد. براساس این تصاویر و برابر با پایش ماهواره‌ای سامانه سهم و در مقایسه شرایط سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۳۹۸، اگرچه سطح محدوده‌های با غلظت بالای دی‌اکسید گوگرد کشور ۱۸.۹درصد کاهش یافته، اما میزان غلظت آن ۳۲،۲درصد افزایش یافته است.
اتاق بازرگانی در جدیدترین گزارش اعلام کرده که پروژه سدسازی ترکیه موجب شده تا ۳۰ درصد از سهم ایران از رود ارس کاسته شود.
فیفا در جام جهانی ۲۰۲۲ در مجموع ۴۴۰ میلیون دلار به ۳۲ تیم حاضر در قطر پاداش داد که سهم نایب قهرمان ۳۰ میلیون، تیم سوم ۲۷ میلیون، تیم چهارم ۲۵ میلیون، تیم‌های پنجم تا هشتم ۱۷ میلیون، نهم تا شانزدهم ۱۴ میلیون و تیم‌های حذف شده در مرحله گروهی ۹ میلیون دلار بوده است. این اعداد را مقایسه کنید با نخستین قهرمان جام جهانی که در تاریخ پاداش دریافت کرد؛ جام جهانی ۱۹۸۲، قهرمانی ایتالیا و ۲ میلیون دلار جایزه!
بهادری جهرمی گفته است: «در طول هشت سال گذشته شبکه ملی اطلاعات کمتر از ۱۰ درصد پیشرفت داشته، اما در یک سال اول دولت ۳۰ درصد رشد و در مجموع ۴۰ درصد رشد داشته است.» او درحالی این ادعا را طرح کرده است که در یک ماهه گذشته دو بار وزیر ارتباطات دولت سیزدهم درباره میزان پیشرفت شبکه ملی اطلاعات سخن گفته و تاکید کرده است سهم دولت قبل از این پیشرفت بیش از ۳۰ درصد بوده است و در این دولت شبکه ملی اطلاعات بین ۴۵ تا ۵۰ درصد است.
این کارشناس بازار سرمایه با تاکید بر اینکه بند بیمه کردن پرتفوی سهامداران حقیقی که در بسته جدید حمایتی آمده راهکار خوبی است، بیان کرد: تورم انتظاری به تهدیدی برای بازار سرمایه ما تبدیل شده است. اسناد خزانه اسلامی "اخزا"ها در بازار با نرخ ۳۰ درصد نیز فروشنده دارند و با این وضعیت، سهم با P/E حدود ۳ هم جذابیت ندارد.
اردبیل- وزیر ورزش و جوانان گفت: سهم ورزش و جوانان از مالیات ارزش افزوده ۶ هزار میلیارد تومان است که ۷۰ درصد آن جاری و ۳۰ درصد آن عمرانی است.
اردبیل- وزیر ورزش و جوانان گفت: سهم ورزش و جوانان از مالیات ارزش افزوده ۶ هزار میلیارد تومان است که ۷۰ درصد آن جاری و ۳۰ درصد آن عمرانی است.
اگرچه صمت با ایجاد سامانه یکپارچه به دنبال بهبود عرضه خودرو بود اما در نیمه نخست سال نه تنها قیمت ها در بازار تغییر محسوسی نکرد بلکه میزان عرضه در قرعه کشی ها نیز در حال ریزش است.
معاونت علمی و فناوری اعلام کرد دستیابی به سهم ۳ درصدی بازار جهانی محصولات زیست‌فناوری به عنوان یکی از اهداف کلان کشور و زمینه‌ای برای توسعه اقتصاد زیستی کشور محسوب می شود.
معاونت علمی و فناوری اعلام کرد دستیابی به سهم ۳ درصدی بازار جهانی محصولات زیست‌فناوری به عنوان یکی از اهداف کلان کشور و زمینه‌ای برای توسعه اقتصاد زیستی کشور محسوب می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ