تفاهمنامه ساخت پتروپالایشگاه‌«شهید قاسم سلیمانی» و پالایشگاه«مروارید مکران» با مشارکت بانک ملت و چند بانک دیگر به امضا رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس مرکز اطلاعات مالی در نامه ای به مدیرعامل بانک گردشگری، از حمایت و مشارکت در برگزاری دوره آموزشی بین المللی سه روزه مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم تقدیر و تشکر کرد.
رئیس‌جمهور قانون «اجازه مشارکت جمهوری اسلامی ایران در افزایش سهام سرمایه دور ششم بانک توسعه اسلامی» به وزارت اقتصاد ابلاغ کرد.
در آمار منتشرشده روزهای قبل درباره تسهیلات بانک‌ها، مبالغ پرداختی توسط بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی در قالب عقد مشارکت حقوقی، لحاظ نگردیده است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با مشارکت جمهوری اسلامی ایران در افزایش سهام سرمایه دور ششم بانک توسعه اسلامی موافقت کردند.
وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه میزان جریمه مدیران اسبق بانک مرکزی چقدر است و اگر نتوانند آن را پرداخت کنند چه اتفاقی می‌افتد؟ گفت: اتهام افراد یاد شده مشارکت در قاچاق کالا و ارز است که   به جزای نقدی و میزان دو برابر معادل ریالی در زمان تخلف محکوم شدند. اینکه سرانجام کار چیست؟   اصول دادرسی و اجرای احکام قطعی وجود دارد و به صورت کلی  قانونگذار گفته که اگر نتوانند پرداخت کنند به تبع برای تادیه حقوق دولت،   بازداشت خواهند شد.
سخنگوی قوه قضاییه در خصوص اینکه میزان جریمه مدیران اسبق بانک مرکزی که محکوم شدند چقدر است و اگر نتوانند آن را پرداخت کنند چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ گفت: اتهام افراد یاد شده مشارکت در قاچاق کالا و ارز است که به جزای نقدی و میزان دو برابر معادل ریالی در زمان تخلف محکوم شدند. اصول دادرسی و اجرای احکام قطعی وجود دارد و به صورت کلی قانونگذار گفته که اگر نتوانند پرداخت کنند به تبع برای تادیه حقوق دولت، بازداشت خواهند شد.
در راستای تحقق اهداف شعار سال "مهار تورم ، رشد تولید" و با هدف حمایت از آبادانی و شکوفایی کشور، بانک رفاه کارگران در احداث بزرگترین خط لوله انتقال گاز کشور مشارکت می‌کند.
بانک ملت همزمان با اجرای طرح نهضت ملی جهش مسکن در کشور، برای احداث ۱۰۰۰ واحد مسکونی در شهر بهبهان استان خوزستان ویژه کارکنان پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس تسهیلات ارائه می‌دهد.
بانک ملت همزمان با اجرای طرح نهضت ملی جهش مسکن در کشور، برای احداث ۱۰۰۰ واحد مسکونی در شهر بهبهان استان خوزستان ویژه کارکنان پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس تسهیلات ارائه می‌دهد.
گزارش‌ جدید بانک جهانی حاکی از آن است که کشورهای عضو بریکس از کشورهای عضو گروه جی هفت، در میزان مشارکت در رشد اقتصادی جهان پیشی گرفته‌اند.
مدیرعامل صندوق تعاون روستایی ایرانیان گفت: ضمانت نامه صندوق که از سوی کشاورز برای دریافت تسهیلات به بانک کشاورزی ارائه می شود، معتبر بوده و دریافت وام را برای بهره برداران تسهیل می کند.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران بخشی از عملکرد این بانک در سال جاری در راستای مشارکت و حمایت تسهیلاتی از پروژه‌های کلان ملی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سلامت و... را تشریح کرد.
مجتمع صنعتی فولاد بافق با مشارکت بانک ملت و با حضور رییس جمهوری به صورت رسمی، فعالیت خود را آغاز کرد.
مجتمع صنعتی فولاد بافق با مشارکت بانک ملت و با حضور رییس جمهوری به صورت رسمی، فعالیت خود را آغاز کرد.
مدرسه دخترانه امام جواد(ع) در شهرستان قرچک ورامین با مشارکت بانک ملت و با عاملیت بنیاد نیکوکاری سلام به بهره برداری رسید.
مدرسه دخترانه امام جواد(ع) در شهرستان قرچک ورامین با مشارکت بانک ملت و با عاملیت بنیاد نیکوکاری سلام به بهره برداری رسید.
سرپرست بانک مسکن از مذاکرات وزیر راه و شهرسازی با بانک‌های بزرگ از جمله تجارت، ملی و سپه برای مشارکت در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد
مدیرعامل بانک شهر در پیامی هشتم دی ماه روز صنعت پتروشیمی را به کارکنان این صنعت عظیم تبریک گفت و تلاش و مشارکت جامعه بزرگ پتروشیمی را در مسیر توسعه پایدار ایران اسلامی و افتخار آفرینی این صنعت مهم، ارزش آفرین و ماندگار برشمرد.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران از پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهرستان مشهد که با مشارکت این بانک در حال احداث است، بازدید و میزان پیشرفت و فرایند اجرایی این پروژه را مورد بررسی قرار داد.
بانک پاسارگاد در هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی در تمامی بخش‌های مشارکت خود (۸ بخش) موفق به کسب رتبه برتر شد و جایزه دیپلم افتخار سطح ملی را به خود اختصاص داد.
بانک رفاه کارگران به عنوان بانک سلامت محور و در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، در تجهیز بیمارستان شهید دکتر لبافی‌نژاد مشارکت کرد.
معاون سرمایه گذاری و امور شرکت های بانک شهر از فروش ۸۰ هزارمیلیارد ریال اوراق مشارکت از سوی این بانک در راستای تامین مالی پروژه های شهری خبر داد.​
کامیابی پژوپارس‌سوارها، ستاره کشاورزان در حال افول
پوتین پیش از این در اجلاس بین المللی اقتصادی سنت پترزبورگ در واکنش به اتهامات غرب در خصوص تهدید جنگ هسته‌ای و جنگ جهانی سوم گفت که روسیه هیچ کشوری را با تسلیحات هسته‌ای تهدید نمی‌کند و تنها برای دفاع از حاکمیت خود از چنین تسلیحاتی استفاده خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ