«باری فرانکلین»، سرپرست تیم تحقیق از دانشکده پزشکی ویلیام بومونت میشیگان، گفت: «پارو کردن کمی برف از پیاده رو ممکن است کار سختی به نظر نرسد. اما براساس تحقیقاتی که ما انجام داده ایم، ممکن است به همان اندازه یا حتی بیشتر از تست ورزش به فعالیت قلب نیاز داشته باشد.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طالب ریکانی پس از گلی که به فولاد زد، مورد تشویق هواداران تیمش قرار گرفت:
وزیر کشور گفت: جامعه پذیر کردن یعنی یک حرکت عقلانی، مدبرانه، متعالی رو به رو رشد که در پاره ای از حوادث و اغتشاشات در این بخش اندکی ضعف داشته ایم‌.
هر تهرانی در حالت عادی ۲۰ دقیقه و در حالت پیک ترافیک باید تا ۴۰ دقیقه برای پیدا کردن جای پارک منتظر بماند.
آنتی تیکی‌تاکا یا پیروزی با پاسهای بلند، چیزی که تراکتور پیش‌بینی‌اش نکرده بود
قائم‌مقام باشگاه استقلال می‌گوید در جریان پوسترهای عجیب در محل تمرین این باشگاه نبوده است.
یک رسانه فرانسوی می‌گوید پاری سن ژرمن مذاکرات شخصی با ایلکای گوندوگان، کاپیتان منچسترسیتی، را آغاز کرده است.
استعفای میران از جودو با پاره کردن حکم میراسماعیلی!
به نظر می‌رسد ویژگی این حرکت چرخ‌ها یکپارچه است و چرخ‌ها به طور همزمان بدون ایجاد فشار می‌چرخند. پس از پارک کردن خودرو، چرخ‌ها به حالت معمول خود برمی‌گردند.
دروازه‌بان سابق جمی‌ها و کنونی آلومینیوم به انتقاد شدید از مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی پرداخت.
دو خودرو که قصد داشتند در یک جا پارک کنند، همزمان به سمت جا پارک رفته و با یکدیگر و ماشین‌هایی که پارک بود برخورد کردند.
پارک کردن دیدنی یک خودرو با ابعاد بزرگ به وسیله چرخ کمکی را ببینید.
تیم‌های واراژدین و لوکوموتیو در لیگ کرواسی در شرایطی به تساوی دست یافتند که پیش از بازی بارش برف دردسری جدی ایجاد کرده بود.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مرد جوانی با ۲ همدستش که راننده یک دستگاه خودروی خاور را به خاطر پارک بد خودرو به قتل رسانده بودند، خبر داد.
چین تلاش کرده است تا یکی از کشورهای پیشرو در عرصه تولید خودروهای برقی و بدون سرنشین باشد. ویدئوی زیر یک اتومبیل خودکار چینی را نشان می‌دهد که با دریافت دستور سرنشینان، عملیات پارک را از پیدا کردن محل مناسب تا هدایت خودرو انجام می‌دهد.
پاری سن ژرمن تمام تلاشش را برای متقاعد کردن مارکوس رشفورد، ستاره انگلیسی، به کار گرفته است.
اپل برای برطرف کردن باگی در آیفون ۱۴ پرو که به ایجاد خط های افقی در نمایشگر می شود، آپدیتی منتشر می کند.
دولت جدید پرو روز چهارشنبه در تلاش برای آرام کردن اعتراضات خشونت آمیز به برکنار پدرو کاستیلو وضعیت اضطراری ملی اعلام کرد.
پدرو سپولودا خبرنگار پرتغالی می‌گوید اولویت رونالدو پول نیست و او می‌خواهد در باشگاهی بازی کند که شانس حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به او بدهد.
پاره کردن نامه استعفا توسط دبیر! سوریان برمی‌گردد؟
پیروزی پراهمیت مقابل مارسی علاوه بر پاره کردن روند ناکامی دو هفته‌ای، یک آورده ویژه دیگر برای پی اس جی به همراه داشت.
روابط میان دو متحد قدیمی یعنی آمریکا و عربستان این روزهای بحرانی است و ریاض تصمیم به نادیده گرفتن خشم آمریکا برای نخستین بار گرفته است.
جیمی کاراگر و ریو فردیناند بر سر کریستیانو رونالدو و تصمیم اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، برای نیمکت‌نشین کردن او درگیری لفظی پیدا کردند.
رییس سازمان بسیج مستضعفان اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی یک مکتب است و با پاره کردن عکس چیزی از ایشان کم نمی شود و دشمن با بغض و کینه میخواهد نماد های ارزشی ما را مورد هدف قرار دهد.
معاون ترافیک پلیس راهور تهران گفت: دوبله پارک کردن خودرو‌ها در افزایش ترافیک تاثیر بسیار زیادی دارد که موجب سدمعبر می‌شود و همچنین با اینکه تابلو پارک ممنوع هم وجود دارد، اما تعدادی از رانندگان توجهی نمی‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ