با وجود اینکه هر روز نیاز کشور به فرآورده‌های نفتی پتروپالایشگاهی بیشتر می‌شود و ایجاد ارزش افزوده در صنعت نفت می‌تواند درآمدهای ارزی ایران را نیز چند برابر کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: معتقدم که طرح ملّی فیبرنوری منازل و کسب و کارها زیرساخت لازم برای توسعه کشور در دهه‌های آینده را فراهم خواهد کرد
سخنگوی وزارت دفاع گفت: ایران اسلامی در حوزه دفاعی، از توانمندی‌های بسیار بالایی در تحقیقات، تولید و ساخت انواع تجهیزات و ادوات مورد نیاز کشور برخوردار بوده و به خودکفایی رسیده است.
ایرنا نوشت: «باربارا وودوارد» سفیر انگلیس در سازمان ملل روز دوشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران در مقر سازمان ملل در نیویورک، به مناسبت ریاست دوره‌ای کشورش در ماه جاری میلادی بر شورای امنیت در پاسخ به سوالی درباره نگرانی لندن از پیشرفت‌های هسته‌ای ایران و ادعای نزدیک شدن به سلاح هسته‌ای با تکرار ادعا‌های غرب افزود: ما نگران این اقدامات ایران هستیم. این کشور سه برابر بیشتر از حداقل مقدار مورد نیاز اورانیوم غنی شده برای ساخت یک سلاح هسته‌ای، اورانیوم ذخیره کرده است
دبیر کمیته موسسین بورس املاک تصریح کرد: با عرضه زمین و همچنین اعطای وام ساخت، در عین حال که می‌توانیم نقدینگی سرگردان در اقتصاد کشور را جمع آوری کنیم؛ بخش بزرگی از نیاز مصرفی خانوار را نیز پوشش خواهیم داد و اثر تحریم و تورم در زندگی مردم به حداقل می‌رسد.
رئیسی گفت: مسئله دوم مسکن است که از ضرورت‌هاست و برای کارگر و خانواده او آرامشش این است که سرپناهی داشته باشد و این حرف درستی است. نیاز به مسکن در کشور قطعی است و براساس نیاز اعلام کردیم که یک میلیون مسکن در هر سال لازم است.
شرکت انگلیسی رولزرویس اعلام کرد بودجه‌ای را از دولت این کشور برای ساخت راکتورهای هسته‌ای کوچکی که می‌تواند انرژی مورد نیاز فضانوردان را در ماه تأمین کند، دریافت کرده است.
گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از آغاز عملیات اجرایی ساخت ۲ فروند شناور مدرن مورد نیاز کشور از سوی شرکت کشتی‌سازی صدرا خبر داد.
رئیس جمهور با اشاره به همکاری دولت با نیروهای جهادی برای ساخت ۲۰ هزار مسکن گفت: وعده ساخت سالی یک میلیون مسکن وعده شخصی نیست بلکه نیاز کشور و تکلیف قانونی است.
تولید کارت هوشمند سوخت توسط شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران بومی شد.
ایران به عنوان یکی از بزرگترین دارنده ذخایر نفتی جهان هم اکنون روزانه بیش از سه میلیون بشکه نفت تولید می کند که در صورت افزایش تولید نیاز به توسعه زیر ساخت ها دارد.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد «نهم دی» اعلام کرد که «حوادث اخیر کشور و اقدامات ضد دینی و ضد فرهنگی فتنه‌انگیزان و مزدوران، اوج این دشمنی‌ها را آشکار کرد و بار دیگر این حقیقت را روشن ساخت که نیاز اساسی کشور تقویت فرهنگ و ارزش‌های انقلابی است. جهاد تبیین و معرفت افزایی راه مبارزه با دشمنان در همه جبهه‌هاست و جوانان مومن انقلابی افسران این مواجهه عمیق و پیچیده هستند.»
ولادیمیر پوتین گفت: مهمترین وظیفه شرکت‌های نظامی - دفاعی این است که تسلیحات مورد نیاز برای تمام یگان‌ها و واحد‌های پیشرفته نظامی کشور را تامین کنند.
علی رغم برخی فضاسازی ها مبنی بر عقب نشینی دولت از وعده ساخت یک میلیون مسکن در سال، محاسبات کارشناسی نشان میدهد این رقم، کف نیاز واقعی بازار مسکن کشور است.
مشهد ـ رئیس مجمع خیّرین مدرسه ساز کشور گفت: دو هزار مدرسه ساخت خیّرین نیمه کاره است که نیاز به مشارکت دولت دارد.
مشهد ـ رئیس مجمع خیّرین مدرسه ساز کشور گفت: دو هزار مدرسه ساخت خیّرین نیمه کاره است که نیاز به مشارکت دولت دارد.
مشهد ـ رئیس مجمع خیّرین مدرسه ساز کشور گفت: دو هزار مدرسه ساخت خیّرین نیمه کاره است که نیاز به مشارکت دولت دارد.
رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: افزایش تولید غنی‌سازی ۶۰ درصدی اورانیوم با آغاز تولید در فردو نشانگر اقتدار کشور و عزم ایران برای حفظ دستاوردهای هسته‌ای بوده، اما ما برای ساخت راکتورهای تحقیقاتی نیاز به اورانیوم با غنای بالاتری داریم.
رئیس سازمان توسعه و نوسازی مدارس کشور گفت: حدود ۲۰ درصد از مدارس کشور نیاز به بازسازی و نوسازی دارند که با اعتبار فعلی سازمان نوسازی ساخت این تعداد مدرسه بیش از یکصد سال زمان می‌برد.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور راه آهن گفت: راه آهن رشت- آستارا به ۲۲ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور در حال حاضر ۶۴۰۰ پروژه در دست ساخت دارد که مسئولان این سازمان تخمین زده‌اند برای اتمام این پروژه‌ها در مجموع حدود ۲۹ هزار میلیارد تومان مورد نیاز است.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه راه آهن رشت-آستارا با احتساب هزینه‌های تملک اراضی حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان برآورد می شود.
سالاریه با اشاره به همکاری اخیر ایران با کشور روسیه برای دسترسی به ماهواره‌های سنجشی با دقت بالا، گفت: ما این مسیر را ادامه خواهیم داد و در سال‌های آینده قرار است ماهواره‌هایی با دقت بالاتر تولید، پرتاب و مدارگذاری شود تا نیاز کشور مرتفع شود.
مشاور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در امور بین‌الملل با بیان اینکه اکنون مساله قانون‌گذاری معاملات رمزارزها در وزارت اقتصاد در جریان است، گفت: استفاده از بورس کیش از جمله فرصت‌هایی است که از طریق آن می‌توان زمینه اجرای عملی معاملات رمز دارایی‌ها در بازار سرمایه ایران را فراهم کرد.
مشخص نیست وضعیت عرفان باقری در استقلال چگونه است و چرا باید برای تماشای بازی‌های دوستانه در ورزشگاه‌ها حاضر شود. به نظر می‌رسد او همچنان دنبال فرصتی است تا از استقلال جدا شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ