پدرو گفت، دلیل اینکه مورینیو او را در رم نخواسته، درک نمی‌کند. این بازیکن اسپانیایی همچنین گواردیولا را بهترین مربی‌اش دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پدر و پسر اسپانیایی استقلال از همین اولین روز کارشان را در تمرین استقلل آغاز کردند.
پدرو، بازیکن سابق بارسلونا، چلسی و تیم ملی انگلیس قرارداد خودش را با لاتزیو تمدید کرده و علاقه‌مند است در همین باشگاه بازنشسته شود.
ملی‌پوش دوچرخه‌سواری ایران گفت: در لیگ برتر به صورت رایگان شرکت می‌کنیم و در پیستی تمرین داریم که ۵۰ سال پیش ساخته شده است.
در اولین تمرین طلایی پوشان اصفهانی پس از بازگشت از اردوی ترکیه، ژائو پدرو به شدت بدن‌های بازیکنان را تحت فشار قرار داد.
آن یکی ساعت خاموشی و ساعت بیدارباش تعیین کرده بود، که چی؟ که اشکت همراهِ اذان صبح دربیاید و مزه کودکی و نوجوانی در دهانت بماسد، اصلا من یادم هست، آن روز ۱۲ سالگی که بالشتم جاندار شده بود و در تاریکی صبح زود خرداد گریه می‌کرد، سَرَم را کم داشت، واقعا دلتنگ شده بود، بس که نخوابیده بودم، بس که نگذاشته بودم بخوابم.
اسماعیل احمدی کمک داور بابلی لیگ برتر فوتبال مسابقات فوتسال فرهنگیان بابل را به کمک پسرش قضاوت کرده است.
قتل پدر و مادر با چکش در بستر خواب
جان پیرو گاسپرینی پس از برتری مقابل رم، دوباره در رقابت برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد.
دستبرد پدر و پسر سارق به 10خودرو
روی پدرو پرز، مدیر ورزشی معجزه‌گری که در ۱.۵ سال توانست ۳۰۰ میلیون یورو سود برای بنفیکا داشته باشد.
پدر و دختری که زیر آوار مانده بودند، بعد از ١٣٠ ساعت با تلاش امدادگران هلال احمر ایران و ترکیه زنده خارج شدند.
دختران ۹ ساله به دیدار رهبر انقلاب رفتند تا «جشن فرشته‌ها» در سایه گرم پدرانه او را برگزار کنند؛ جشنی که حال و هوای تازه به حسینیه امام داد و فرشته‌هایی که با خودشان رنگ و لعاب آورده بودند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: بررسی‌های اولیه ماموران حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات مالی این ۲ نفر را ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل کرده‌اند.
هیات مدیره باشگاه الزمالک قصد دارد پس از شکست برابر الاهلی، سرمربی تیم را اخراج کند اما تهدید پسر رئیس باشگاه فعلا مانع این اتفاق شده است.
متهم گفت: پدرم عضو باند بود. البته باند که نه. اینها رفقای پدرم بودند، یک بار پدرم حین فرار از بلندی پرت شد و پایش شکست. بعد از آن چون لنگ می‌زد و پادرد داشت سرقت‌های سنگین را نمی‌توانست برود، من به جای او رفتم.
در حالی توماش لیتسکیه‌ویچ به عنوان کمک داور دیدار فینال جام جهانی ۲۰۲۲ انتخاب شده که ۳۲ سال پیش پدر او فینال آرژانتین و آلمان را سوت زده بود.
صحنه شادی سرمربی آرژانتین با یکی از فرزندانش بعد از غلبه بر هلند، یکی از صحنه های زیبای این دیدار پرتنش بود.
ستاره جوان تیم ملی برزیل با انتشار یک توییت محبت‌آمیز خطاب به مودریچ به استقبال دیدار برابر کرواسی رفت.
هوگو آلمیدا معتقد است که سبک مربیگری مورایس با مورینیو متفاوت است.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با وقوع یک فقره آدم‌ربایی و سرقت به عنف از یک پزشک سرشناس توسط ۲ فرد در شرق تهران موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ قتل پشت فرمان خودرو/ آشیانه‌ای در مسیر باد!/ قاتل پس از ۲۱ سال پای چوبه دار بخشیده شد/ محاکمه میلاد حاتمی به اتهام افساد فی الارض/ نقش رمزآلود یک زن در باند تبهکاران!/ نقشه پدر و پسر برای ربودن مرد تاجر/ قتل در شلوغ بازار!/ کودکی که در آتش افسردگی مادرش سوخت
نقشه پدر و پسر برای ربودن مرد تاجر
مرگ پدر و ۳ پسرش دراستخر کشاورزی
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ شمار فوتی‌های فاجعه «متروپل»، سرگردان میان ۸ و ۱۴ تن!/ جزئیات کشف نوزاد ۲ روزه از سطل زباله‌ای در نازی آباد/ ۸۷ کیلوگرم هروئین در تهران کشف شد/ بازداشت قاتل زن جوان در شیراز/ ازدواج نافرجام در ۱۳ سالگی/ قصاص عامل شهادت دو محیط‌بان زنجانی/ ۳ کشته در برخورد شدید ۲ دستگاه تریلر/ حکم قصاص قاتل شهید رنجبر صادر شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ