شرکت پترو صنعت تاراز مستقردر شهرک صنعتی نجف آباد 2 با اتکا به الطاف الهی و در پیروی از اندیشه ها و منویات رهبر انقلاب مبنی بر اهمیت بومی سازی تولید در راستای اقتصاد مقاومتی، با سالها تلاش شبانه روزی و با بهره گیری از ظرفیت های علمی و تجربی پرسنل این شرکت، موفق به طراحی و ساخت راکتورهای مورد استفاده در صنایع شیمیایی و پالایشگاهی گردیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک شرکت دانش بنیان ایرانی موفق به طراحی، ساخت و تولید ماشین آلات تونل سازی و استخراج معادن شده و برای بیش از صد نفر اشتغال ایجاد کرده است.
محققان و فناوران یک شرکت دانش‌بنیان موفق شده‌اند تجهیزات صنعت برق را در حوزه ریزپردازنده‌ها تولید و نیاز بازار به این محصولات راهبردی را تامین کنند.
رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پژوهشگاه در آزمایشگاه جویشگر بومی، زیر ساخت‌های پژوهشی و فنی موتور جستجوی بومی را آماده سازی می‌کند.
به همت فناوران مستقر در شرکت‌های دانش بنیان برخی تجهیزات تحریمی و ارزبر در حوزه صنعت نفت و گاز بومی‌سازی شده و به تازگی چندین مگاپروژه برای رفع نیازهای گلوگاهی این صنایع تعریف شده است.
گروهی از محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان اقدام به طراح و ساخت آسمان‌نماهای بزرگ برای مراکز پژوهشی، دانشگاهی و فناور کرده اند.
مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان از ساخت شبیه ساز ناوبری شناورهای نظامی در داخل کشور با یک سوم هزینه نمونه خارجی خبر داد.
رویداد بومی سازی محصولات شبکه ملی اطلاعات به مدت یک روز در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.
معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی گفت: در بخش بنادر و سازه های بنادر بومی سازی صورت گرفته است.
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: حدود هزار تن کاتالیست تولید داخل به کشور های همسایه فروخته شد و که در مقایسه با کاتالیست های سیر کشور های همسایه از کیفیت بالاتری برخوردار بود.
رویداد «تبیین ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و چالش‌های تولید تار نوری در کشور» با حضور نمایندگان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت‌های فعال حوزه فیبر نوری در پژوهشگاه ICT برگزار شد.
دفتری با اعلام این خبر که ۹۸درصد کاتالیست‌های صنعت نفت از سوی شرکت‌های معتبر داخلی تولید می‌شود، گفت:هم‌اکنون کاتالیست‌های ایرانی به کشورهای منطقه صادرو با موفقیت در مجتمع‌ها استفاده می‌شود.
با حمایت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی معاونت علمی، دستیابی به اعماق آب‌های ایران با طراحی و ساخت و بومی سازی ربات زیردریایی بدون سرنشین امکان‌پذیر شد.
دبیر ستاد توسعه زیست فناوری از تولید انسولین بر پایه دانش و قلم آن تا سال آینده خبر داد و گفت: این ستاد ۵۰ میلیارد تومان از تولید انسولین و قلم آن در کشور حمایت کرده است.
تسمه‌های صنعتی قدرت را از یک قسمت دستگاه به قسمت دیگر منتقل می کنند. این تجهیزات توسط یک شرکت دانش‌بنیان، بومی‌سازی شده‌اند.
رئیس سازمان هواشناسی توضیحاتی درباره راه‌اندازی سامانه هشدار سریع سیل در کشور و آلودگی هوا ارائه داد.
رحیمی گفت: با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، با انحصار شکی از شرکت‌های خارجی، فناوری پیگرانی هوشمند خطوط لوله در کشور در حال عملیاتی شدن است.
ولوهای نورد و کوره بلند ذوب آهن اصفهان توسط یک شــرکت دانش بنیان داخلی بومی سازی شد و پس از نصب و تست به بهره برداری رسید.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: با نگاه متفاوت و در مقیاس‌های مختلف ظرفیت‌سازی برای طراحی و ساخت راکتور‌ها را آغاز کرده‌ایم و بومی‌سازی آن‌ها را در دستور کار قرار داده‌ایم.
جمعی از پژوهشگران دانشگاه صنعتی شریف موفق به طراحی و تولید یک محصول فناورانه به ارزش تقریبی ۵۰۰ هزار دلار در حوزه‌ بالادستی صنعت نفت و گاز شدند.
با همت اداره اتوماسیون صنعتی در معاونت خدمات فنی ایران‌خودرو و با همکاری معاونت تولید قطعات و مجموعه ها و معاونت مهندسی سازمان و سیستم‌ها و معاونت تحقیقات، طراحی و تکوین محصول، سیستم ترنم تولید در موتورسازی سه طراحی، اجرا و راه اندازی شد.
نمایشگاه خودکفایی صنایع تولیدی کروز از تاریخ ۱۵ تا ۱۹ شهریور به منظور بازدید قطعه سازان داخلی برگزار می‌شود.
محققان یک تیم استارت آپی موفق به بومی سازی اسکوترهای صنعتی شدند؛ این محصول در اماکن عمومی در راستای کاهش آلودگی هوا استفاده می شود.
حسین انصاری مدیر گروه قوای محرکه صنایع تولیدی کروز با بیان اینکه دانش طراحی و تولید مجموعه مدیریت موتور از جمله ECU در داخل کشور وجود دارد، گفت: صنایع تولیدی کروز ظرفیت تولید و تامین مورد نیاز خودروسازان را دارد.
حمید حاجی اسماعیلی عضو اسبق کارگری شورای عالی کار گفت: مستمری بازنشستگان باید به جای ۱۰ دصد باید یک افزایش ۳۸ درصدی + ۵۱۵ هزار تومانی، برای آن‌ها اعمال کند و حق مسکن کارگران نیز با افزایش ۱۰۰ درصدی تومانی دوباره از ۵۵۰ به ۶۵۰ هزار تومان افزایش پیدا کند که این موضوع باید در اولین فرصت توسط دولت تصویب و اجرایی شود، زیرا از ابتدای سال تاکنون قشر بازنشسته با توجه به اینکه تنها ممر درآمد آن‌ها همین مستمری است، به اندازه سایر اقشار از افزایش مستمری که باید برخوردار می‌شدند، بهره‌مند نشدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ