باشگاه پرسپوليس هنوز موفق به تسویه مطالبات بازیکنان و اعضای تیم نشده تا آنها نیز بابت این موضوع گلایه داشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک روزنامه انگلیسی به عملکرد مرد شماره یک مالی آمریکا در لبنان اشاره کرد و نوشت که رئیس سابق بانک مرکزی این کشور در بحبوحه بحران مالی لبنان، بسیار مرفه‌تر از شهروندان عادی زندگی می کرده است.
روزنامه اصولگرای فرهیختگان نوشت: مدیران تلویزیون می‌دانند این قابی که در اختیارشان است، اگر از جذابیت‌های بصری و سرگرمی‌ساز خالی شود، مخاطبش هم کم خواهد شد و دیگر جذابیتی برای بخش‌های بازرگانی نخواهد داشت و در آینده نزدیک، بحران ورشکستگی بر سر سازمان چاق صداوسیما آوار خواهد شد.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید همه این تیم را رها کرده‌اند و بازیکنان با مشکل مالی مواجه هستند.
با وجود وعده‌های موجود اما مشکلات مالی باشگاه استقلال هنوز پابرجا است و شاید در آینده‌ای نزدیک دوباره شاهد ایجاد حواشی در این خصوص باشیم.
در حالی که سایه بحران سیاسی و اقتصادی بر سر لبنان ادامه دارد، رئیس بانک مرکزی که متهم به پرونده‌های بزرگ فساد مالی است پس از ۳۰ سال بالاخره از منصب خود کنار می‌رود.
بررسی آخرین قرارداد اسپانسری باشگاه استقلال که پاییز سال گذشته به پایان رسید نشان می دهد آبی‌پوشان در ۹ ماه اخیر بدون حامی مالی و البته بدون درآمدزایی در رقابت های لیگ برتر شرکت کرده‌اند.
مهم‌ترین معضل استقلالی‌ها در فصل پیش‌رو بحران جدی مالی ناشی از تصمیمات شتابزده در گذشته است.
وزارت خارجه چین اعلام کرد که در راستای اهداف بشردوستانه و کاهش بحران انسانی، علاوه بر ارسال محموله های پزشکی و مواد غذایی، کمک مالی هم برای دولت سودان ارسال خواهد کرد.
به گفته ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی توئیتر به دلیل کاهش ۵۰ درصدی درآمد تبلیغاتی و بدهی های سنگین، جریان مالی این شبکه اجتماعی همچنان منفی است.
حواشی مربوط به مسایل مدیریتی و مالی و بحران هایی که باشگاه استقلال از سر گذارنده حتی به زندگی شخصی رئیس سازمان خصوصی سازی هم رسیده است.
روسیه با تحریم‌های سنگین غرب که در پاسخ به حمله این کشور به اوکراین در اواخر فوریه 2022 اعمال شد، از جمله مسدود کردن ذخایر ارز خارجی خود در خارج از کشور و محدود کردن دسترسی این کشور به خدمات بانکی و مالی دست و پنجه نرم می‌کند.
ترس و نگرانی سران رژیم صهیونیستی از مانور نظامی حزب الله لبنان و بحران مالی رژیم صهیونیستی و مشکلات پیش روی تصویب بودجه سال جاری مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب بوده است.
عضو اتاق ایران با بیان اینکه اقتصاد گشور با بحران تقاضا مواجه شده است، گفت: بحران تقاضا ناشی از رکود تورمی است که راه رهایی از آن انضباط مالی دولت و کاهش کسری بودجه است.
سرنوشت کارمندان فناوری به بحران های مالی گره خورده است. همانطور که اپیدمی کرونا به شکوفایی صنعت و ایجاد مشاغل انبوه دراین بخش منجر شد، در سال ۱۴۰۱ بحران اقتصادی کارمندان را قلع و قمع کرد.
همراه اول و سازمان مدیریت بحران برای کاهش خسارات مالی و جانی با بکارگیری فناوری‌های نوین تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
همراه اول و سازمان مدیریت بحران برای کاهش خسارات مالی و جانی با بکارگیری فناوری‌های نوین تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
مدیرعامل استقلال فرصت زیادی برای تامین منابع مالی و پرداخت بدهی‌های هنگفت این باشگاه ندارد.
یک نانوایی در سریلانکا در بحبوحه بحران ملی مالی، با مشکل افزایش قیمت برق و تورم مواد غذایی مواجه است.
معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر با اشاره به بحران مالی در این جمعیت گفت: بودجه مورد نیاز هلال‌احمر در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۰۰ هزار میلیاد تومان است.
غرب پس از فروپاشی کمونیسم شوروی مغرور شده بود و بهای آن را در عراق، افغانستان و بحران مالی جهانی (۲۰۰۷-۲۰۰۹) پرداخت کرد. در سال ۲۰۲۲ میلادی غرب که تحت تاثیر پوپولیسم در داخل و رشد خارق العاده چین قرار گرفته بود به چالش کشیده شد و جایگاه خود را پیدا کرد.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: با توجه به ارزیابی‌های میدانی صورت گرفته خوشبختانه تاکنون زلزله ۵ ریشتری هرمزگان خسارت جانی و مالی به همراه نداشته است.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: با توجه به ارزیابی‌های میدانی صورت گرفته خوشبختانه تاکنون زلزله هرمزگان خسارت جانی و مالی به همراه نداشته است.
مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل بهزیستی کشور گفت: پدافند غیرعامل موضوعی کلان، فراگیر و مرتبط با عرصه‌های متنوع شامل موضوعات مالی، اقتصادی، تولیدی و … است.
الساندرو آنتونلو، مدیر اجرایی اینتر، مدعی شده است که حامی مالی این باشگاه به وظایفش عمل نکرده و آنها به دنبال حامی مالی جدیدی هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ