رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: با توجه به ارزیابی‌های میدانی صورت گرفته خوشبختانه تاکنون زلزله هرمزگان خسارت جانی و مالی به همراه نداشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دماوند- زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۹ ریشتری حوالی دماوند در استان تهران را لرزاند.
بامداد امروز زلزله شدیدی هکایدو ژاپن را لرزاند.
مرکز مقابله با حوادث غیرمترقبه ترکیه «آفاد» اعلام کرد ساعتی پیش زمین‌لرزه‌ای به شدت ۵.۳ ریشتر استان مالاتیا واقع در جنوب ترکیه را لرزاند.
بر اثر وقوع زمین‌لرزه ۵.۵ ریشتری در شرق چین، ۲۱ نفر زخمی شده و ۱۲۶ خانه فروریخت؛ همچنین حرکت ۶۰ قطار نیز لغو شد.
منابع خبری از وقوع زلزله قوی در پاناما خبر دادند.
این زمین لرزه به قدرت ۳.۵ ریشتر ساعت ۴۳ دقیقه بامداد پنجشنبه در ۱۰ کیلومتری جوادآباد از توابع ورامین در استان تهران را لرزاند.
شهر بندرمقام واقع در هرمزگان با زمین لرزه‌ای به ریشتر ۴ در عمق ۵ کیلومتری زمین لرزید.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: این زلزله در ساعت ۱۲:۳۷ دقیقه و ۳۶ ثانیه و در عمق ۱۱ کیلومتری زمین به وقوع پیوسته است.
بنابر این اعلام محل وقوع زمین لرزه در فاصله ۹ کیلومتری لامرد استان فارس، ۱۱ کیلومتری پارسیان هرمزگان و ۲۰ کیلومتری وراوی فارس بوقوع پیوسته است.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر فارس گفت: دقایقی قبل زمین لرزه ای به بزرگی ۵ ریشتر بخش اشکنان لامرد از استان‌ فارس را لرزاند و در هرمزگان نیز احساس شده است.
امروز شنبه ۲۷ اسفند ماه ساعت ۱۰:۰۹ دقیقه زلزله‌ای در عمق ۱۱ کیلومتری زمین و به بزرگی ۴.۱ ریشتر، رویدر هرمزگان را لرزاند.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات به بیان توضیحاتی درباره وقوع زلزله در استان‌های فارس و هرمزگان پرداخت.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات به بیان توضیحاتی درباره وقوع زلزله در استان‌های فارس و هرمزگان پرداخت.
زلزله ۵.۲ ریشتری در ساعت ۹ و ۳۵ دقیقه امروز استانهای فارس و هرمزگان را لرزاند.
مدیرعامل هلال احمر هرمزگان گفت: نیروی این جمعیت در حالت آماده باش قرار دارد و نیروهای برای بررسی به محل وقوع زمین لرزه رفته‌اند.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: با توجه به ارزیابی‌های میدانی صورت گرفته خوشبختانه تاکنون زلزله ۵ ریشتری هرمزگان خسارت جانی و مالی به همراه نداشته است.
معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام خبر وقوع زلزله ۵ ریشتری در هرمزگان گفت: دو تیم ارزیاب هلال‌احمر به منطقه اعزام شدند.
زلزله ای به بزرگی 4.2 ریشتر بخش هایی از منطقه فین استان هرمزگان را لرزاند.
فاصله‌های این زلزله ۲۶ کیلومتری بندرعباس، ۳۸ کیلومتری فین و ۳۸ کیلومتری قلعه قاضی، هرمزگان گزارش شده است.
هیئت وزیران با اختصاص اعتبار و تسهیلات بانکی برای جبران خسارات ناشی از زلزله در هرمزگان موافقت کرد.
با وجود وقوع زلزله ۵.۴ ریشتری در حوالی فین استان هرمزگان، ترافیک شبکه در این منطقه زلزله‌زده و حوالی آن، روان و بدون اختلال است.
مدیریت بحران هرمزگان اعلام کرد: خسارتی از زمین‌لرزه فین گزارش نشده است.
مدت ها است که موضوع واگذاری سهام خودرو و خساپا در رسانه ها منتشر می شود و مسئولین در این رابطه زمان های مختلفی را پیرامون وقوع این امر اعلام کرده اند. آخرین خبرها در رابطه با واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا چیست؟
یادگار امام نوشت : ضمن همدردی با بازماندگان، امیدوارم با تدبیر دولت محترم و همه ارگان های مسئول، کلیه خسارت دیدگان حادثه صاحب سرپناه و امکانات لازم شوند و در فصل گرم تابستان از این وضع دشوار رهایی یابند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ