الساندرو آنتونلو، مدیر اجرایی اینتر، مدعی شده است که حامی مالی این باشگاه به وظایفش عمل نکرده و آنها به دنبال حامی مالی جدیدی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قبل از بازی با تراکتور هم می‌شد حدس زد با برد مقابل این تیم پرستاره بازیکنان پرسپولیس به حرف بیایند و صراحتاً به وضع موجود و نگرفتن مطالبات‌شان اشاره داشته باشند، اما پیش‌بینی نمی‌شد پنج بازیکن با هم به میکس‌زون بیایند و مصاحبه دسته‌جمعی انجام دهند
اعضای تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارند بدون اینکه اعتصاب کنند پاداش قهرمانی های فصل گذشته را دریافت کنند.
با اعلام شبکه الکاس قطر، عبدالرزاق حمدالله به مدیران این باشگاه اعلام کرده قصد دارد از این تیم جدا شود.
گفته شده است که حدود ۵۰۰ پزشک به سبب کودتای قضایی نتانیاهو قصد مهاجرت به خارج و ترک اراضی اشغالی را دارند.
روزنامه گاردین با انتشار گزارشی نوشت که رژیم صهیونیستی با وخیم‌ترین بحران سیاسی در طول تاریخ خود در سایه گسترش شورش‌های مدنی، دست و پنجه نرم می‌کند.
سازمان ملل می‌گوید، مجبور شده است غذا، پرداخت نقدی و کمک به میلیون‌ها نفر در کشورهای گوناگون را به دلیل بحران فلج‌کننده بودجه کاهش دهد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: بحران در قلب رژیم صهیونیستی عمیق‌تر از بحران در قلب نخست وزیر آن است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: بحران در قلب رژیم صهیونیستی عمیق‌تر از بحران در قلب نخست وزیر آن است.
ماریوس گرسبک، دروازه‌بان هرتابرلین، در یک دعوا شرکت کرده و فردی 22ساله را به شدت مضروب کرده و در نهایت توسط پلیس بازداشت شده است.
بنا به اطلاعات رسیده هم‌اکنون حدود ۲۰۰ قلم دارو با کمبود مواجه است که بر روند درمان بیماران تأثیر مستقیم دارد. این درحالی است که به واردکنندگان مواد اولیه دارو ارز ۲۸۵۰۰ تومانی داده می‌شود که آن را نیز به سختی تهیه می‌کنند. آن‌ها همچنین مجبور هستند برای تهیه مواد بسته‌بندی دارو نیز از دلار آزاد استفاده کنند که روی نرخ تمام‌شده دارو تأثیر دارد.
روسیه با تحریم‌های سنگین غرب که در پاسخ به حمله این کشور به اوکراین در اواخر فوریه 2022 اعمال شد، از جمله مسدود کردن ذخایر ارز خارجی خود در خارج از کشور و محدود کردن دسترسی این کشور به خدمات بانکی و مالی دست و پنجه نرم می‌کند.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: اگر کاری نکنیم، سال آینده به دنبال عدم تامین ارز ترجیحی با بحران دارو و کمبود تجهیزات پزشکی هم مواجه خواهیم شد.
جنبش مردمی عراق تأکید کرد که آمریکا قادر نیست عراق را از چین، روسیه و ایران دور نگه دارد و به همین دلیل از ایجاد بحران در بازار ارز به عنوان ابزاری برای فشار بر بغداد استفاده می‌کند.
رئیس دفتر انرژی سازمان برنامه و بودجه ضمن اشاره به تداوم بحران گازی تا سال ۱۴۲۰، گفت: ۷ میلیارد دلار از مرغوبترین ارز کشور به سمت نیروگاه‌ها می‌رود و ما مجبوریم که برق درست کنیم.
حریری گفت: بحران ارز در شرایط فعلی حاصل یک معادله چند مجهولی است و یک شخص نمی‌تواند آن را مدیریت کند. برای عبور از این بحران نیاز به یک سیاست‌گذار ارزی مقتدر با اختیارات کامل هستیم که علم کافی در زمینه بازار پولی و مالی داشته باشد و بتواند در این شرایط بهترین تصمیم را بگیرد.
صاحب یک داروخانه شبانه‌روزی در شمال تهران از نایاب شدن فنیتویین ۶۰ و فنیتویین کامپاند خبر می‌دهد و می‌گوید در ماه‌های آینده بحران کمبود دارو‌های اعصاب و روان بدتر خواهد شد. این صاحب داروخانه، دوستانی در صنعت دارو دارد و می‌گوید تولید‌کنندگان دارو اطمینان داده‌اند که امکان تولید تمام دارو‌ها در کشور وجود دارد، اما وقتی مسوولان سازمان غذا و دارو فکر می‌کنند با قیمت‌های دستوری همزمان با افزایش ساعتی نرخ ارز، می‌شود چراغ صنعت و تولید دارو را روشن نگه داشت، تولید‌کننده چاره‌ای جز کاهش ظرفیت تولید ندارد، چون دیگر پولی ندارد که پای چرخ‌های لق تولید بریزد.
با حذف ارز ترجیحی قرار بر این شد که افزایش قیمت دارو در نهایت به مصرف‎کننده نهایی تحمیل نشود. رئیسی در همان ابتدا و در گفت‌وگوی تلویزیونی گفته بود: «ارز ترجیحی دارو قطع نمی‌شود. تا وقتی بیمه‌ها فعال نشوند و نظام منظم شکل نگیرد، یارانه‌ها ادامه می‌یابد.»
عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا گفت: یک اقتصاد رفاقتی تشکیل داده اند که اعتبارات بانکی را بین دوستان و رفقا توزیع کنند. زمانیکه که احمدی نژاد بر سرکار آمد کل دیون بانکی ۱۲ هزار میلیارد تومان بود که در زمان رفتن او این رقم به ۲۶۰ هزار میلیارد تومان رسیده بود. همین پول‌های رفته به بحران اصلی بانکی در سال ۱۳۹۲ تبدیل شد. همین تفکر برای اینکه منابع غارت شده از بانک‌ها را جبران کند، نرخ ارز و سکه را افزایش داد. به روایتی ۷۶ تن و به روایت دیگری ۶۲ تن طلای کشور را آب کردند و به بانک‌ها دادند تا بتوانند با فروختن سکه‌ها به قیمت بالاتر، دزدی‌های صورت گرفته را جبران کنند.
وزیر صمت گفت: اگرچه حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی منجر به بروز برخی از مشکلات شد اما بحران به وجود نیاورد؛ این دوران گذار را هم پشت سر می گذاریم.
وزیر صمت گفت: اگرچا حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی منجر به بروز برخی از مشکلات شد اما بحران به وجود نیاورد؛ این دوران گذار را هم پشت سر می گذاریم.
کاویانپور گفت: در بخش کشاورزی یک پاسخ مشخصی دارد؛ باید الگوی کشت را تغییر دهیم آب زیادی مصرف می‌کنند و الگوی اقتصادی مناسبی و ارز آوری ندارند باید تجدید نظری در رابطه با آنها صورت بگیرد.
پروفسور "کلاس گرورت"(Klaus Gerwert) مدیر مرکز تشخیص پروتئین این دانشگاه گفت: هدف ما تعیین خطر ابتلای افراد در آینده به آلزایمر با یک آزمایش خون ساده و شروع به موقع درمان حتی قبل از تشکیل پلاک‌های سمی در مغز است.
رئیس خانه اقتصاد ایران و ترکیه می‌گوید که با وجود بالا رفتن تورم در ترکیه، دولت این کشور حمایت‌های متنوع خود از بازار مسکن را ادامه می‌دهد.
در قانون مصوب شد که ارز به بیمه‌ها انتقال یابد و دارو برای مردم گران نشود. در این رابطه ٨٠ هزار میلیارد بودجه تخصیص یافت، امروز ۱۶ تیرماه است و دریغ از یک قدم در اجرای طرح انتقال ارز دارو به بیمه‌ها که این موضوع مشکلات بسیاری برای ما به وجود آورده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ