با وجود وعده‌های موجود اما مشکلات مالی باشگاه استقلال هنوز پابرجا است و شاید در آینده‌ای نزدیک دوباره شاهد ایجاد حواشی در این خصوص باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صحبت از قهرمانی تیم‌های ایرانی در آسیا خنده‌دار است؛ تیم‌های ایرانی هشت‌شان گروی نُه است و نمی‌دانیم اصلا ما را به لیگ قهرمانان راه می‌دهند یا نه.
عباس عبدی نوشت: عدم رعایت حجاب را هنگامی می‌توانید جرم معرفی کنید که با شهامت و اقتدار مرتکبین آن را زندان کنید و نه جریمه. رفتار‌هایی که از نظر جامعه جرم نباشد، پنجره‌ای برای پول درآوردن جهت جبران کسری بودجه نیست.
دیمیتری پایت پیش از انتقال به واسکودوگاما برزیل به بازیکنانی که عربستان را انتخاب کرده‌اند کنایه زد.
مایکل امنالو، مدیر نقل و انتقالات لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان، می‌گوید آن‌ها می‌خواهند پول بیشتری در فوتبال هزینه کنند.
تختی در گفتگو با خبرنگار «کیهان ورزشی» گفت: «هیچ‌چیز نمی‌تواند مرا خوشحال کند؛ پول، مدال طلا، عشق و حتی عشق! نسبت به این مردمی که به فرودگاه آمده‌اند، احساس شرمندگی می‌کنم. راستی چقدر محبت بدهکارم؟! من چرا باید کشتی بگیرم؟! چرا باید همراه تیم مسافرت کنم تا سبب این همه مراجعت باشم؟ اگر پاسخ به این پرسش را می‌دانستم من هم می‌توانستم ادعا کنم، چون دیگران هستم...
آیت الله علی معلمی نماینده استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر گفت: کیفر هم باید بازدارندگی داشته باشد. جریمه کردن با مبلغ این مشکل را حل نمی‌کند. متأسفانه اجرای حدود را در جامعه جدی نگرفتیم اگر اجرای حدود واقعا جدی گرفته می‌شد آمار سرقت و شرارت افزایش پیدا نمی‌کرد... در هرصورت یک قانون‌گذار باید به طور جدی قانون وضع کند. این‌ها تعزیر نیاز دارد. این بی‌حجابی‌ها نیاز به تعزیرات دارد و بهترین تعزیرات شلاق است نه پول.
تاثیر اجتماعی بو‌ها به بهترین وجه در دنیای تجارت تایید شده است. ثابت شده که پراکندگی یک رایحه مطبوع در یک مرکز خرید نه تنها به طور مثبت درک خریداران را افزایش می‌دهد بلکه باعث افزایش مقدار پول خرج شده (به ویژه توسط جوانان) می‌شود. نکته مشابهی را می‌توان در رستوران‌ها در رابطه با زمان صرف شده و پول صرف شده تایید کرد. برخی از بو‌ها هم چنین می‌توانند مبالغ قمار شده در کازینو را افزایش دهند.
رئیس فدراسیون می گوید اگر پول هم داشتیم اعتقادی به جذب بازیکنانی مثل رونالدو نداریم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که برخی می‌خواهند برای ما حاشیه درست کنند که تیم را رها کنیم گفت: به هواداران تعهد دارم و با قدرت به کارم ادامه می دهم و استعفا نخواهم داد.
متهم در برخورد ابتدایی با پلیس منکر وارد کردن هر گونه ضربه‌ای به همسایه خود شده و گفت: «روز حادثه باز هم با همسایه‌مان بحثم شد. چند ماه می‌شد که خانه را اجاره کرده بودیم و او بی‌جهت با من درگیر می‌شد. روز حادثه خیلی عصبانی بودم، اما نه چاقویی داشتم و نه هیچ جسم برنده دیگری در دستم بود. من به متوفی ضربه‌ای وارد نکردم و زمانی که او در حال رفتن به آپارتمان خود بود حال مساعدی داشت. نمی‌دانم بعد از آن چه اتفاقی برایش افتاد که موجب مرگ او شد.»
رسانه‌های فرانسوی می‌گویند باشگاه پی‌اس‌جی برای راضی کردن کیلیان امباپه به ماندگار شدن و نه گفتن دوباره به رئال مادرید به او پیشنهادی نجوم ارائه کرده‌اند.
روح الله مؤمن نسب، دبیر کل جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی، در مناظره دانشگاه شاهد در صحبت‌هایی درباره هزینه فیلترینگ و دور زده شدن این فیلترینگ گفت: «قاعدتا و منطقا باید اولویت با بستن محتوا باشد نه بستن پلتفرم‌ها، اما بدون همکاری شرکت اصلی چاره‌ای نیست.»
وزیر بهداشت در سخنانی در اجلاس رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، گفت: در حال حاضر نه بودجه و نه پولی هست و در عین حال مشکلات بسیار زیاد است؛ اگر مرد میدان هستید، وسط بیایید و کار کنید.
«ولادیمیر چودینوف» ۸۰ ساله، اهل سیبریِ روسیه می‌گوید «پابرهنه در مسابقات می‌دویدم، زیرا کفش‌های ورزشی گران‌ بودند… من هم پول کافی نداشتم، تنها زندگی می‌کردم؛ هیچ کسی را نداشتم، نه خانواده‌ای و نه پشتیبانی، (بنابراین) در تمام این مسابقات، پابرهنه دویدم.»چودینوف سال‌هاست دوی مارتن را کنار گذاشته ولی همچنان تمرینات روزانه خود را انجام می‌دهد. شبکه راشاتودی روسیه در حال ساخت مستند زندگی این ورزشکار است.
ملی‌پوشان بسکتبال با ویلچر که برای مسابقات قهرمانی جهان آماده می‌شوند هیچ برنامه‌ای برای دیدار تدارکاتی خارجی نداشته و ندارند در حالیکه حریف تدارکاتی دارند اما هزینه آن را نه.
ملی‌پوشان بسکتبال با ویلچر که برای مسابقات قهرمانی جهان آماده می‌شوند هیچ برنامه‌ای برای دیدار تدارکاتی خارجی نداشته و ندارند در حالیکه حریف تدارکاتی دارند اما هزینه آن را نه.
ستاره لیگ برتر زنان والیبال ایران گفت و گوی جذابی با ورزش سه انجام داده است.
سرمایه‌گذاری مالکان آمریکایی منچستریونایتد در یک تیم کریکت واقع در امارات هواداران یونایتد را خشمگین کرده و باعث شده آنها خانواده گلیزر را به بی‌توجهی به باشگاهشان متهم کنند.
لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، در زمان گفتگو درباره روحیه قوی و عزم راسخ تیمش احساساتش را کنترل کند.
نه ماه از حمله ارتش روسیه به اوکراین می‌گذرد. آن‌چه قرار بود یک عملیات نظامی سریع برای سرنگونی دولت اوکراین باشد، اکنون به یک جنگ طولانی‌مدت تبدیل شده که جان ده‌ها هزار نظامی و غیرنظامی را گرفته است. با این که جنگ در خاک اوکراین در حال وقوع است- که به این معنی است که این کشور بیشترین خسارات جانی و مادی را متحمل می‌شود-، ولی با این وجود روسیه نیز با چالش‌های شدیدی مواجه شده، که به شدت اقتصاد این کشور را تحت تاثیر قرار داده‌اند.
پائولو بنتو در نشست خبری پیش از بازی با ایسلند انتقادات تندی را متوجه تصمیم‌گیران فوتبال در کره‌جنوبی مطرح کرد.
سعید لیلاز: شما می‌گویید که این ملت دارد له می‌شود، من می‌گویم که این ملت زیر بار سوءمدیریت و فساد له می‌شود. از روز ازل اختراع پول در تاریخ ایران تا پایان محمدرضا پهلوی ما ۴۲۰ میلیارد تومان تجمعی نقدینگی درست کرده‌ایم، الان در هر دو ساعت این مقدار را تولید می‌کنیم. یعنی آنقدر این دستگاه فاسد شده که بدون ایجاد روزی ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی نمی‌تواند ادامه حیات بدهند، همه‌اش هم کسری بودجه نیست، یک‌سومش کسری بودجه است، بقیه‌اش عین دزدی است، عین دزدی است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام غگل به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد غگل در روزهای آینده بورس است.
عباس عبدی در توییتر نوشت: مالیات با پول زور و خراج سر گردنه فرق دارد و باید به رشد اقتصادی کمک کند نه این که مخل تولید و روابط اقتصادی باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ