روزنامه اصولگرای فرهیختگان نوشت: مدیران تلویزیون می‌دانند این قابی که در اختیارشان است، اگر از جذابیت‌های بصری و سرگرمی‌ساز خالی شود، مخاطبش هم کم خواهد شد و دیگر جذابیتی برای بخش‌های بازرگانی نخواهد داشت و در آینده نزدیک، بحران ورشکستگی بر سر سازمان چاق صداوسیما آوار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای به صندوق توسعه ملی مجوز دادند از منابع مالی خود برای تامین مالی طرح‌ها و پروژه‌ها به‌صورت سرمایه‌گذاری یا تسهیلات‌دهی اقدام کند.
در جلسه هیئت دولت رئیس جمهور آزادسازی بخشی از منابع ارزی بلوکه شده کشورمان را جلوه‌ای از دستاوردهای دیپلماسی عزتمندانه در مقابل دیپلماسی ملتمسانه توصیف و تصریح کرد: این اقدامی ارزشمند، مایه افتخار و در راستای تامین منافع ملی بود.
در جلسه هیئت دولت رئیس جمهور آزادسازی بخشی از منابع ارزی بلوکه شده کشورمان را جلوه‌ای از دستاوردهای دیپلماسی عزتمندانه در مقابل دیپلماسی ملتمسانه توصیف و تصریح کرد: این اقدامی ارزشمند، مایه افتخار و در راستای تامین منافع ملی بود.
رئیس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی گفت: اوضاع مسکن در بخش تأمین منابع مالی دچار مشکل است.
رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه نمی‌توانیم با تکیه صرف به منابع دولتی انتظار رونق اقتصاد دانش‌بنیان را داشت، گفت: هدفگذاری ما در صندوق نوآوری جهت دهی به نظام تامین مالی است.
یزد- استاندار یزد بر ضرورت تأمین منابع مال واحدهای تولیدی و تسریع در پرداخت تسهیلات فرزندآوری، ازدواج و انواع طرح‌های حوزه مسکن از سوی بانک‌های استان تاکید کرد.
رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در جمع مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری بین‌المللی ایران گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان نیازمند منابع ارزی، با همکاری صندوق توسعه ملی تامین مالی می‌شوند.
سامانه تامین مالی جمعی رویداد «آبادیران» به منظور تامین منابع مالی پروژه ها و محصولات محرومیت زدا رونمایی شد.
دولت موظف است ازطریق ایجاد خط اعتباری مستقل یا طرح وتصویب در بودجه سنواتی اعتبارات مورد نیاز اعلامی شورای قیمت‌گذاری را در قالب تسهیلات بانکی برای خریدتضمینی محصولات اساسی کشاورزی تامین کند.
اصفهان- وزیر کشور از پیگیری برای تامین منابع مالی مورد نیاز اَبَر پروژه قطار سریع السیر تهران- قم- اصفهان در شوروی اقتصاد خبرداد.
بانک گردشگری تاکنون در مجموع 95 طرح حوزه گردشگری را در مناطق برخوردار و کمتر توسعه یافته کشور به مبلغ بیش از 10828 میلیارد ریال از محل منابع صندوق توسعه ملی تامین مالی کرده است.
رئیس فدراسیون قایقرانی بزرگترین چالش پیش روی این مجموعه را تامین منابع مالی دانست و از نبود تجهیزات مدرن و نبود آگاهی مردم نسبت به بهره از اماکن و تجهیزات ورزشی گلایه کرد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو تامین منابع مالی را مسیر اصلی در تحقق هدف تولید امسال دانست و تصریح کرد: نظام بانکی و به ویژه بانک تجارت همواره در تنگناها پشتیبان تولید ایران‌خودرو بوده است.
حملات پراکنده بقایای داعشی در عراق، ذهن تحلیلگران و ناظران امور گروههای تروریستی را درباره نحوه دسترسی تکفیریها به منابع مالی و تسلیحاتی سخت به خود مشغول کرده است.
بانک گردشگری تاکنون در مجموع 75 طرح حوزه گردشگری را در مناطق برخوردار و کمتر توسعه یافته کشور به مبلغ بیش از 9311 میلیارد ریال از محل منابع صندوق توسعه ملی تامین مالی کرده است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی منابع مالی تامین برق و نوسازی شبکه انتقال برق شهرک‌ها و نواحی صنعتی را در بودجه ۱۴۰۲ تعیین کردند.
وزیر راه و شهرسازی در بازدید از منطقه ۲ آزادراه تهران- شمال با اعلام بهره‌برداری از مسیر رفت این منطقه در کوتاه ترین زمان، از برنامه‌ریزی دولت برای جبران کمبود منابع این پروژه خبر داد.
مدیر عامل صندوق ملی مسکن از تامین ۲۰ هزار میلیارد تومان منابع مالی از محل تهاتر نفت برای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.
تامین مالی در ۱۰ ماه نخست سال ۱۴۰۱ از طریق بازار سرمایه از دو طریق جذب و تجهیز منابع و نیز انتشار اوراق بدهی انجام شده است. در این مطلب میزان تامین مالی بیان شده است.
رئیس انجمن انبوه‌سازان استان تهران گفت: سازندگان اعلام آمادگی کردند که منابع مالی طرح‌ها را به صورت مشارکت تأمین و در قبال آن به صورت تهاتر زمین یا واحد مسکونی دریافت کنند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از اجرای پروژه بزرگ تامین مالی زنجیره تامین قطعه (+SCF) در ساپکو خبر داد و خاطرنشان کرد: بر اساس این پروژه، تمامی مجموعه‌های موجود در زنجیره تولید قطعه تامین مالی می‌شوند و با بهره‌مندی از تمام ظرفیت های ایران خودرو و بانک تجارت و در صورت توافق، حدود ۴۵ هزار میلیارد تومان برای این پروژه اختصاص خواهد یافت.
دبیر فدراسیون پیوند اعضا و بیماریهای خاص گفت: تنها در صورتی می‌توانیم کاروان پیوند اعضا را به مسابقات قهرمانی جهان استرالیا اعزام کنیم که منابع مالی لازم را تامین کنیم.
دبیر فدراسیون پیوند اعضا و بیماریهای خاص گفت: تنها در صورتی می‌توانیم کاروان پیوند اعضا را به مسابقات قهرمانی جهان استرالیا اعزام کنیم که منابع مالی لازم را تامین کنیم.
وزیر راه و شهرسازی از شیوه تامین منابع مالی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن از طریق فروش اموال و دارایی‌های دولتی تا سقف ۳۰ هزار میلیارد تومان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ