ترس و نگرانی سران رژیم صهیونیستی از مانور نظامی حزب الله لبنان و بحران مالی رژیم صهیونیستی و مشکلات پیش روی تصویب بودجه سال جاری مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حجت الاسلام طائب عنوان کرد: در ایران هرگز بی‌حجابی حتی در دوران ساسانیان براساس نقاشی‌های این زمان نداشتیم، به عنوان مثال رضاشاه سرنیزه گذاشت که باید زنان بی‌حجاب اجباری باشند.
صحبت‌های امیر شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم جشن بزرگ اقتدار؛ تکریم و استقبال رسمی از کارکنان ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه ایران و ایرانی انزوا پذیر نیست، گفت: دشمنان بدانند ایران اسلامی هرگز منزوی نخواهد شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نقش جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان بسیار مهم و اساسی است و ایران هرگز منزوی نخواهد شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نقش جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان بسیار مهم و اساسی است و ایران هرگز منزوی نخواهد شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نقش جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان بسیار مهم و اساسی است و باید مسائل سیاست داخلی و خارجی را مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دنبال کنیم.
رئیس اقلیم کردستان عراق در جدیدترین موضع گیری درباره ایران اعلام کرد: اقلیم از احدی برای اقدام علیه ایران، حمایت نمی‌کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به سوالی در ارتباط با موضوع حق‌آبه ایران در هیرمند گفت: ما در بحث پیگیری حق‌آبه ایران از هیرمند کوتاه نیامده‌ایم و بخش قابل توجهی از دیپلماسی آب ایران شامل این موضوع است.
ترامپ گفت: ایالات متحده آمریکا آشفته است، اقتصاد ما در حال سقوط است، تورم از کنترل خارج شده است، روسیه به چین پیوسته است. آیا می‌توانید آن را باور کنید؟ عربستان سعودی به ایران پیوسته است. اگر من رئیس جمهور شما بودم هرگز این اتفاقات نمی‌افتاد.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: سرویس های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا هرگز نمی‌خواهند واقعیت ایران را بپذیرند.
سفیر ایران در لبنان با اشاره به آمادگی تهران برای دستیابی به توافق هسته ای پایدار و قوی، تأکید کرد که ایران از خطوط قرمز خود که تأمین منافع مردم است، هرگز عقب نشینی نخواهد کرد.
یک کارشناس فوتبال ولزی که پیش از دیدار ولز و ایران صحبت‌هایی تمسخرآمیز درباره تیم ملی ایران مطرح کرده بود حالا مضحکه رسانه‌ها در کشورهای مختلف شده است.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید در دیدار با رئیس ستاد مشترک رژیم صهیونیستی که تنها دارنده سلاح اتمی در منطقه غرب آسیا است، علیه برنامه هسته‌ای صلح آمیز ایران موضعگیری کرده و از تعهد جو بایدن در قبال تل‌آویو خبر داده است.
حشمت مهاجرانی مربی تاریخی فوتبال ایران در گفت‌وگویی تازه با ورزش سه
معاون پارلمانی رئیس جمهور در دیدار با خانواده آرمان علی وردی، شهید مدافع امنیت گفت: ملت ایران جانفشانی مدافعان امنیت را فراموش نخواهند کرد.
رئیس‌جمهور گفت: باید به رئیس‌جمهور آمریکا بگوییم ایران ۴۳ قبل آزاد و از اسارت شما خارج شد و ما هرگز گاو شیرده شما نخواهیم شد.
رئیس‌جمهور گفت: باید به رئیس‌جمهور آمریکا بگوییم ایران ۴۳ قبل آزاد و از اسارت شما خارج شد و ما هرگز گاو شیرده شما نخواهیم شد.
رئیس‌جمهور خطاب به دشمنان ملت ایران، گفت: ما با تهدیدها و تحریم‌های شما متوقف نمی‌شویم. امروز هیچ معادله‌ای در منطقه بدون حضور ایران رقم نخواهد خورد.
نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: تاریخ ثابت می‌کند آمریکا هرگز نگران حقوق بشر نبوده و برگزاری جلسات بین‌المللی درباره ایران دخالت در امور داخلی دولت حاکم و نقض آشکار منشور ملل متحد است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای ضمن تقدیر از برگزاری رزمایش مقتدرانه سپاه در منطقه ارس تأکید کردند، ایران جابجایی و تغییر مرزها را بر نمی تابد.
نماینده دائم کشورمان نزد سازمان ملل متحد گفت: ایران بی طرفی فعال خود را در جنگ اوکراین حفظ کرده و هرگز سلاحی به طرفین این جنگ برای استفاده در آن نداده است.
من در طول دوران حرفه‌ای‌ام در کشور‌های مختلف و با بازیکنان بزرگ زیادی کار کرده‌ام، اما هرگز بازیکنانی همچون بازیکنان ایران ندیده‌ام
رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در خارج در گفتگو با الجزیره تاکید کرد: روابط حماس با ایران هرگز لحظه ای قطع نشد و حمایت ایران از ما با وجود شرایط سختی که دارند، همچنان ادامه دارد.
رئیس فدراسیون بوکس تاکید کرد: با وجود تمام نامهربانی و بی‌مهری‌ها بوکس ایران هرگز به این صلابت و پویایی نبوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ