مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل بهزیستی کشور گفت: پدافند غیرعامل موضوعی کلان، فراگیر و مرتبط با عرصه‌های متنوع شامل موضوعات مالی، اقتصادی، تولیدی و … است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عملیات رهایی گروگان با حضور یگان‌های حاضر در رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی برگزار شد.
یگان‌های شناور و پروازی ایران، چین و روسیه در ادامه برگزاری رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳، عملیات اطفا حریق را در شمال اقیانوس هند تمرین کردند.
یگان‌های شناور، پروازی و تیم‌های عملیات ویژه ایران، چین و روسیه در ادامه برگزاری رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳، عملیات آزاد سازی کشتی ربوده شده از دست دزدان دریایی را تمرین کردند.
یگان‌های شرکت‌کننده در رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳، تمرین «Photo Ex» شامل صورت‌بندی و آرایش آفندی را انجام دادند.
یگان‌های شرکت‌کننده در رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳، تمرین «Photo Ex» شامل صورت‌بندی و آرایش آفندی را انجام دادند.
سخنگوی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳ از اجرای عملیات تیراندازی شبانه به اهداف هوایی در این رزمایش خبر داد.
تمرین «PHOTOEX» شامل صورت‌بندی و آرایش آفندی یگان‌های شرکت‌کننده در رزمایش متناسب با تهدیدات موجود در منطقه انجام شد.
در اولین روز از رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۱، عملیات آفندی و پدافندی جنگ الکترونیک و سایبری بر روی سامانه‌های پدافند هوایی با موفقیت تمرین شد.
سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات گفت: در اصفهان یک تیم کشف شد و یک تیم هم با وجود آموزش‌هایی که دیده بودند، موفق به اجرای عملیات خود نشدند. همچنین یک عملیات را هم در کرج جعل کردند برای اینکه بتوانند با آن برای خودشان آبرو بخرند، اما این جعلیات و خبرسازی‌ها عمر کوتاهی خواهد داشت.
وزیر دفاع ترکیه با همتایان جمهوری آذربایجان و گرجستان، همکاری های نظامی و روند اجرای رزمایش زمستان ۲۰۲۳ را بررسی کرد.
رئیس‌جمهور کره جنوبی می‌گوید برای مقابله با تهدیدهای کره شمالی، این کشور در حال رایزنی با آمریکا برای اجرای رزمایش هسته‌ای مشترک است.
همزمان با برگزاری رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، یگان‌هایی از نیروهای چهارگانه ارتش با حضور در روستاهای کم برخوردار جاسک به اجرای طرح مردم یاری و کمک مومنانه به ساکنان این مناطق پرداختند.
اجرای عملیات تاخت آب خاکی و بیچینگ در رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش توسط تکاوران نیروی دریایی و یگان زرهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سواحل مکران برگزار شد.
فرمانده رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش گفت: اجرای موفق این رزمایش به دشمنان نشان می‌دهد که هر زمان و هر کجا علیه تمامیت ارضی کشور اقدام کنند، جواب پشیمان‌کننده‌ای دریافت خواهند کرد.
سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش گفت: در ادامه مرحله اصلی رزمایش، پهپادهای مهاجر ۶، ابابیل ۳ نوین و آرش توانستند، تحرکات نیروهای دشمن را رصد کرده و اهداف مدنظر را منهدم کنند.
در ادامه مراحل اصلی رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱، یک فروند ناو آب خاکی تنب، تانک‌های T-72 و نفربرهای BMP-2 را برای اجرای عملیات بیچینگ یا تصرف سرپل از دریا به ساحل دشمن منتقل کرد.
تکاوران ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراحل اولیه عملیاتی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، عملیات «تاخت آب‌خاکی با قابلیت تصرف ساحل دشمن» را با استفاده از تجهیزات مختلف با موفقیت اجرا کردند.
اجرای عملیات شبانه دفاع ساحلی در رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ آجا
یگان‌های توپخانه و موشکی نیروی زمینی سپاه با اجرای آتش سنگین علاوه بر پشتیبانی از نیروهای عمل کننده مواضع و استحکامات دشمن فرضی را در هم کوبیدند.
در سومین روز از برگزاری رزمایش ارس نیروهای ویژه سپاه با بهره‌گیری از بالگردهای MI-۱۷ و اجرای عملیات هلی‌برن، تصرف ارتفاعات و جاده‌های مواصلاتی دشمن را تمرین کردند.
معاون مهندسی نیروی زمینی ارتش از اجرای موفقیت‌آمیز پروژه ۱۱ کیلومتری دیوار آتش در جریان رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ نیروی زمینی ارتش خبر داد.
پرواز گسترده و هماهنگ بالگردها، تیراندازی شبانه، اجرای عملیات متحرک هوایی تیم‌های واکنش سریع ویژه ۶۵ در کمترین زمان ممکن از جمله اقدامات رزمایش ۱۴۰۱ نزاجا بود.
مشهد ـ مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری خراسان رضوی از اجرای رزمایش پدافند زیستی در نیشابور خبر داد.
وزارت دفاع روسیه با اشاره به اینکه رزمایش جدید این کشور، از اول سپتامبر آغاز خواهد شد، جزئیاتی درباره نحوه اجرای این رزمایش در بحبوحه عملیات نظامی مسکو در اوکراین اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ