یک روزنامه انگلیسی به عملکرد مرد شماره یک مالی آمریکا در لبنان اشاره کرد و نوشت که رئیس سابق بانک مرکزی این کشور در بحبوحه بحران مالی لبنان، بسیار مرفه‌تر از شهروندان عادی زندگی می کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پایان نفوذ استعماری فرانسه در قاره آفریقا و زمان بندی مشکوک درگیری‌های اردوگاه عین الحلوه در جنوب لبنان از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
مدیر چمن‌های باشگاه سپاهان می‌گوید برنامه تغییر چمن ورزشگاه نقش جهان در حال بررسی است.
مدیر چمن‌های ورزشی باشگاه سپاهان در خصوص آخرین وضعیت چمن ورزشگاه نقش‌جهان توضیحاتی ارائه کرد.
عمر السوما، ستاره سوری، پس از هفت سال حضور در عربستان، چمدان‌های خود را بست و برای همیشه عربستان را ترک کرد تا به العربی قطر بپیوندد.
جشن ازدواج در ترکیه به ویژه در مناطق شرقی و کرد نشین آن و در میان خانواده های ثروتمند، با هدایای نقدی و طلایی قابل توجه همراه است.
تبریز- مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از منتفی شدن کاشت چمن در استادیوم یادگار امام تبریز خبر داد و گفت: برای این منظور از چمن‌های رولی استفاده می کنیم.
بوگاتی رزیدنس دارای ۱۷۱ عمارت و ۱۱ پنت هاوس خواهد بود که همگی دارای طراحی‌های داخلی و چیدمان‌های معماری منحصر به فرد هستند. اولین امکانات اقامتی بوگاتی در جهان شامل ساحل الهام گرفته از ریویرا، استخر خصوصی، جکوزی اسپا، باشگاه بدنسازی، میز سرآشپز، خدمتکار خصوصی، و باشگاه اعضای خصوصی است.
دزدان آنقدر حرفه‌ای بوده‌اند که حتی گاو صندوق خانه را با وجود داشتن رمز دیجیتال با روش‌های خاص خود باز کرده و در کمتر از یک ساعت، بیش از ۴۰ هزار دلار، ۱۰ ساعت با قیمتی بیش از ۵ هزار دلار، مقداری طلا و جواهر، اسناد ملکی از قبیل سند خانه، ویلا، ماشین بنز، ماشین بی‌ام و و... با یکی از چمدان‌های صاحبخانه با خود از خانه خارج می‌کنند.
امید روانخواه می‌گوید یکی از دلایل وجود چمن‌های بی‌کیفیت و عدم تصویربرداری مناسب از مسابقات لیگ برتر، منفعل بودن سازمان لیگ و مسئولانش است.
ملی‌پوش فوتسال بانوان گفت: فدراسیون فوتبال پس از تورنمنت کافا از ما خواست تا لباس‌ها، کوله‌پشتی و چمدان‌ها را به آن‌ها بازگردانیم. نمی‌دانم؛ شاید لباس‌ها اجاره‌ای بود.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان رضوی از کشف ۱۶۲ عدد چمدان مسافرتی قاچاق در این استان خبر داد.
ماموران فرودگاه هر کشور با رفتار عجیب و متفاوتی چمدان‌های مسافران را جا به جا می‌کنند.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: در موضوع خسارت به فضای سبز، قانونی به نام حفظ گسترش فضای سبز با ۸ ماده قانونی و یک آیین‌نامه وجود دارد که در ادوار مختلف بازنگری شده است. آخرین آیین‌نامه‌ای که شورای‌عالی استان‌ها به ما ابلاغ کرد در تاریخ شهریور ۱۴۰۱ بود که تمام ابعاد را مشخص کرده است.
منابع محلی جزئیات گروگان گیری از سوی افراد مسلح در منطقه «ایدو» در جنوب نیجریه را اعلام کردند.
روش جدید سرقت کیف و چمدان در فرودگاه را ببینید.
علیرغم باور اشتباه عمومی، مهمانداران هواپیما مجبور نیستند مانند مدل‌ها باشند. حداقل قد آن‌ها باید ۱۵۷ سانتیمتر باشد و طول دستان شان باید به ۱۵ تا ۲۳ سانتیمتر برسد. آن‌ها باید بتوانند چمدان‌ها را داخل قفسه‌های هواپیما قرار دهند. وزن بر اساس شاخص توده بدنی محاسبه می‌شود که باید بین ۱۸/۵ تا ۲۴/۹ باشد. مقررات در اینباره ممکن است در هر شرکت هواپیمایی متفاوت باشد.
با شکست صربستان برابر سوئیس، امروز در فرودگاه دوحه از مسافرین بلگراد می‌خواهند برای تحویل چمدان‌های خود به قسمت تحویل بار مراجعه کنند!
برنده دوئل اکوادور و سنگال برای رقابت‌های حذفی برنامه‌ریزی می‌کند و بازنده، مشغول به بستن چمدان‌ها برای پرواز بازگشت به خانه می‌شود.
این هفته آخرین هفته ای است که برای شروع اولین جام جهانی پاییزی باید سپری کنیم.
علی صدری‌نیا (مستندساز) گفت: در جلسه پیش از سفر به نیویورک، به همه افراد گفته شد «خرید» ممنوع است. آنچه من دیدم این است که افرادی با دوربین، همه اعضای تیم ایران را دنبال می‌کردند و اگر کسی به فروشگاه رفته باشد تا چیزی بخرد، قطعا ثبت می‌شد.
پرسپوليس به نظر می‌رسد یک تیم کامل شده است؛ تیمی با ستاره‌های تشنه موفقیت و رهبری کادرفنی و مدیریت خارج از زمین.
دیدار مهدی تاج و دراگان اسکوچیچ در حاشیه مراسم تور جهانی کوتاه و مختصر و مفید بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ