همراه اول و سازمان مدیریت بحران برای کاهش خسارات مالی و جانی با بکارگیری فناوری‌های نوین تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تفاهم نامه همکاری مشترک در راستای توسعه خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات، به امضای دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه و دکتر اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول رسید.
ماجرای پایان همکاری سیدحسین حسینی با استقلال اکنون با شرایط شکل گرفته به نظر می‌رسد با تغییراتی همراه شود.
وزیر نفت در رأس هیئتی به‌منظور تقویت همکاری‌های انرژی با سه کشور منطقه آمریکای لاتین به همراه رئیس جمهور تهران را به مقصد کاراکاس، پایتخت کشور ونزوئلا ترک کرد.
سرپرست مدیرعاملی استقلال گفت خبر بازگشت وریا غفوری به این تیم صحت ندارد و پس از واریز مبلغ قرارداد با همراه اول، مطالبات بازیکنان پرداخت می شود.
به نظر می رسد همکاری استقلال و شرکت همراه اول در زمینه تبلیغ نام این شرکت روی پیراهن به پایان رسیده است.
وزاری خارجه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج‌فارس به همراه چندین کشور عربی دیگر، امروز شنبه در پایان نشست مشورتی خود در جده، تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی را محکوم کردند.
عضو هیئت مدیره استقلال می گوید که آنها با همراه اول سابقه همکاری دارند و بهتر است تعامل در این خصوص ایجاد شود.
مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر، از رویداد مسابقات هوش مصنوعی امیرکبیر (مهما) حمایت می‌کند.
رویداد هشت روزه آینده‌سازان فناوری اطلاعات و ارتباطات تحت نظر مدرسان برتر داخلی و خارجی با همکاری مشترک آکادمی همراه اول و هواوی آغاز بکار کرد.
مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول با همکاری انجمن علوم مهندسی برق ایران، دومین رویداد جایزه رساله برتر مهندسی برق و فناوری ارتباطات را برگزار می‌کند.
همراه اول و سازمان مدیریت بحران برای کاهش خسارات مالی و جانی با بکارگیری فناوری‌های نوین تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
آغاز دوره جدید مدیریت فدراسیون شمشیربازی با کناره گیری مسئول کمیته مسابقات همراه بود؛ فردی که مسئولیت فنی این رشته در آسیا را بر عهده دارد اما شرایط را برای همکاری در ایران مساعد ندیده است.
قائم‌مقام مدیرعامل همراه اول همکاری سه نهاد دولت، صنعت و دانشگاه را هسته اصلی نوآوری دانست.
نخستین رویداد رفع مسئله‌های فناورانه همراه اول در حوزه رادیویی با همکاری کنفرانس بین‌المللی فناوری‎‌های موج میلیمتری و تراهرتز برگزار می‌شود.
نخستین رویداد رفع مسئله‌های فناورانه همراه اول در حوزه رادیویی با همکاری کنفرانس بین‌المللی فناوری‎‌های موج میلیمتری و تراهرتز برگزار می‌شود.
مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف همکاری در زمینه تحقیق‌‌و‌توسعه و بهره‌مندی از تجربیات و ظرفیت‌های یکدیگر در حوزه‌های نوآوری و توسعه فناوری‌های نوین و بومی ICT تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با همکاری انجمن کامپیوتر ایران، دومین رویداد پایان‌نامه سال مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات را برگزار می‌کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار نخست وزیر عراق و هیئت همراه گفت: همکاری‌ ایران و عراق علاوه بر رونق اقتصادی، امنیت منطقه را فراهم می‌کند.
عضو کمیسیون انرژی گفت: سوآپ گاز را می‌توانیم از روسیه و ترکمنستان انجام دهیم. این کشور‌ها عضو سازمان همکاری شانگ‌های هستند و در منطقه  اوراسیا واقع شده اند، همکاری با آن‌ها می‌تواند منافع ما را تأمین کند و مزیت‌های زیادی برایمان دارد. با توجه به اینکه الان تحت تحریم هستیم، این روابط می‌تواند در بخش تجارت و اقتصاد کمک کننده باشد و به خنثی سازی تحریم‌ها بپردازد.
اختتامیه نخستین کارسوق فراگیر برنامه‌نویسی با حمایت و مشارکت همراه اول برگزار و جوایز برگزیدگان آن اهداء شد.
در ابتدای این نشست، به صورت رسمی، عضویت کامل ایران در سازمان شانگ‌های توسط رییس جمهور ازبکستان اعلام شد که با تشویق حاضران همراه شد.
رئیس جمهور کشورمان به همراه دیگر روسای شرکت کننده در بیست و دومین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، در آیین کاشت نهال یادبود این نشست شرکت کردند.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جریان دیدار با شریف مالکوچ رئیس آمبودزمان جمهوری ترکیه و هیات همراه برای همکاری عمیق‌تر آمبودزمانی و نظارتی بین ایران و ترکیه اعلام آمادگی کرد.
نخستین کارسوق برنامه‌نویسی با محوریت استعدادیابی و مهارت‌آموزی دانش‌آموزان در رشته تخصصی پایتون توسط آکادمی همراه اول و با همکاری اداره سمپاد یزد، در این استان شروع به کار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ