حواشی مربوط به مسایل مدیریتی و مالی و بحران هایی که باشگاه استقلال از سر گذارنده حتی به زندگی شخصی رئیس سازمان خصوصی سازی هم رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فراکسیون سهام عدالت در مجلس با اشاره به اینکه جاماندگان سهام عدالت ۲۰ میلیون نفر هستند، گفت: ممانعت و تخلف سازمان خصوصی سازی موجب شد ۳.۵ میلیون نفر به مجموعه سهامداران اضافه نشوند.
رئیس سازمان خصوصی سازی عملکرد دو مدیر سرشناس استقلال در فصل های اخیر را با حمله مغول ها مقایسه کرد.
بعد از گذشت چند روز از عقد قرارداد مجدد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس هنوز بحث برسر دستمزد و مبلغ قرارداد او داغ است.
رئیس سازمان خصوصی سازی جزئیات مولدسازی دارایی های مازاد دولت در استانها را تشریح کرد.
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: تاکنون ۳۳۵۷ دارایی مازاد دولت شناسایی که از این میزان مازاد بودن ۱۳۸۷ دارایی تایید شده است. همچنین ۹۱ دارایی نیز دد مرحله قیمت‌گذاری هستند.
رئیس سازمان خصوصی سازی می گوید که عضو هیئت مدیره باید به باشگاه متعهد باشد، نه اینکه درگیر کری خوانی بچه‌گانه فضای مجازی شود.
رئیس سازمان خصوصی سازی می گوید که فتح‌الله‌زاده باید درخصوص زمین کمپ تمرینی استقلال در شمال کشور توضیح بدهد.
رئیس سازمان خصوصی سازی مدعی شد که مدیرعامل سابق استقلال زمین اختصاص داده شده به کمپ تیم را فروخته است!
رئیس سازمان خصوصی سازی مدعی شد که مدیرعامل سابق استقلال زمین اختصاص داده شده به کمپ تیم را فروخته است!
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: امسال ۵۱ درصد سهام کنترلی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس واگذار می‌شود.
رئیس سازمان خصوصی سازی پس از شرکت در تمرینات استقلال، امروز به محل تمرین سرخپوشان تهرانی رفت.
رئیس سازمان خصوصی سازی پس از حضور در تمرین تیم فوتبال استقلال، به تمرین سرخپوشان هم سر زد.
رییس سازمان خصوصی‌سازی، امروز چهارشنبه درباشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرد و با مدیرعامل باشگاه نشست و گفتگو داشت.
بخش‌هایی از مناظره جنجالی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال و قربانزاده رئیس سازمان خصوصی سازی درخصوص وضعیت پرابهام مالی این باشگاه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
حسین قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی در یک برنامه زنده تلویزیونی در رابطه با اسناد مالی باشگاه استقلال افشاگری کرد.
رییس سازمان خصوصی‌سازی با تاکید بر اینکه در طرح مولدسازی نظرات کارشناسان اخذ شده است، گفت: از سال ۱۳۹۷ موضوع مولدسازی تحت بررسی قرار گرفت. در اردیبهشت سال جاری نیز در همایش بین المللی خصوصی سازی نشست‌های متعدد در حوزه حکمرانی دارایی‌های دولت برگزار و از ۱۰۰ صاحب نظر خارجی و داخلی مشاوره گرفته شد و در نهایت طرح در آبان‌ماه به تایید رهبری رسید و ایشان تاکید کردند که باید مراقبت و نظارت صورت بگیرد.
د قربانزاده ساعاتی پس از پخش برنامه «پایش»، با انتشار اسکرین‌شات‌های چتش با سردبیر برنامه، نشان داد که قرار بوده است به تنهایی در نشست حضور داشته باشد اما سازندگان برنامه برخلاف قرار ابتدایی عمل کرده‌ و ترکیب مناظره‌ای چیده‌اند.
مشاور حقوقی وزیر و رئیس مرکز امور مجامع و نظارت بر قراردادها، راهکار بهبود وضعیت شرکت تراورس را موافقت و دستور خارج کردن نام این شرکت از لیست واگذاری سازمان خصوصی سازی برشمرد.
مدیرعامل باشگاه استقلال با رئیس سازمان خصوصی سازی دیدار و در مورد آخرین وضعیت آبی پوشان گفتگو کرد.
رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی گفت: مصوبه هیأت دولت برای اختصاص سهام عدالت به بازماندگان ۲ دهک تحت پوشش نهادهای حمایتی منتظر تصویب نهایی دولت است.
رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی گفت: مصوبه هیأت دولت برای اختصاص سهام عدالت به بازماندگان 2 دهک تحت پوشش نهادهای حمایتی منتظر تصویب نهایی دولت است.
رئیس کل سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه سود سهام عدالت امسال نسبت به ۱۳۹۹، دو برابر شده است، اعلام کرد: قانون می‌گوید که افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی باید سهام عدالت داشته باشند، اما حدود سه و نیم میلیون نفر از آن‌ها سهام عدالت ندارند.
فردا پنجمین عرضه اولیه سال جاری انجام خواهد شد و در آن سیمان آبیک با نماد سابیک سهام خود را برای اولین بار در بازار سرمایه عرضه خواهد کرد. این عرضه اولیه چقدر نقدینگی می خواهد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ