وزارت خانه ورزش و جوانان از برگزاری مجمع پرسپولیس و استقلال در تاریخ ۱۶ خرداد خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیست‌وچهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز جمعه ۲۷ مرداد با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در دانشگاه امام حسین(ع) برگزار شد.
بیشترین استقبال از ثبت‌نام در روز آخر انجام شد و ۱۳ هزار و ۲۳۴ نفر در انتخابات ثبت‌نام کردند. در روز اول ۷ هزار و ۶۶۹ نفر، در روز دوم ۶ هزار و ۲۴۷ نفر، در روز سوم ۴ هزار و ۳۴۹ نفر، در روز چهارم ۴ هزار و ۳۴۹ نفر و در روز ششم ۷ هزار و۸۸۲ نفر ثبت نام کردند. مجموع داوطلبان به عدد ۴۸ هزار و ۸۴۷ نفر رسید. در انتخابات سال ۹۸ بیش از ۱۶ هزار نفر ثبت نام کرده بودند.
توکلی به استقرار ۵ دستگاه اتوبوس آمبولانس و درمانگاه سیار اورژانس تهران در نقاط پرتردد تهران به عنوان ماموریتی ویژه برای ارائه خدمات به بیماران گرمازده اشاره کرد و گفت: در مجموع ۳۱۵ نفر از شهروندان تهرانی در این نقاط، به نیرو‌های اورژانس مراجعه کردند که ۳۱ نفر دچار ضعف و بی‌حالی و ۳ نفر نیز دچار گرمازدگی شده بودند.
امروز سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ مجمع عمومی فوق العاده شرکت سرمایه گذاری پردیس به منظور افزایش سرمایه با حضور ۵۲ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
مجمع اقتصادی کشورهای غرب آفریقا به دلیل کودتا در نیجر به تعاملات تجاری با نیجر پایان داد.
مجمع شرکت آهنگری تراکتورسازی با تقسیم سود ۲۲ درصدی موافقت کرد
کمیسیون ماده ۱۰ قانون فعالیت احزاب در اطلاعیه‌ای اعلام کرد پایان شهریور امسال، آخرین فرصت برای احزابی است که مجمع عمومی خود را برگزار نکرده‌اند.
مجمع عمومی کمیته ملی المپیک که قرار بود شهریور تشکیل شود لغو و به بعد از بازی های آسیایی موکول شد.
مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد در حضور نماینده آسیا و برای دومین بار متوالی لغو شد اما اینبار با همراهی و موافقت اعضا و عنوان کردن «تنفس»!
برای دومین بار طی چند هفته اخیر با وجود تشکیل مجمع، انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد برگزار نشد.
مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تکواندو روز دوشنبه ۲۶ تیر در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد.
نامزد فدراسیون کشتی که به نشانه اعتراض مجمع این فدراسیون را ترک کرد گفت: پیکره ورزش ایران هر روز بیمارتر از قبل می شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با رؤسای هیأت‌های پارلمانی مجمع مجالس آسیایی گفت: مجمع مجالس آسیایی ساختار خود را تقویت و روابط میان مجالس را توسعه دهد.
فدراسیون هندبال با حضور معاون وزیر و نماینده کمیته ملی المپیک، مجمع عمومی سالیانه خود را برگزار کرد.
فدراسیون هندبال با حضور معاون وزیر و نماینده کمیته ملی المپیک، مجمع عمومی سالیانه خود را برگزار کرد.
مجمع عمومی فوق العاده و نیز عادی سالیانه با ۸۸ درصد سهامداران حقیقی و حقوقی برگزار گردید. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه‌ای اقدام شنیع شهرک‌نشینان صهیونیست در به آتش کشیدن و توهین به قرآن کریم را محکوم کرد.
مصباحی مقدم گفت: ترفندهایی که دلالان ارز برای افزایش قیمت ارز بکار می‌گرفتند خنثی شده است. در حال حاضر در بازار حالت حیرت به این‌ها دست داده است که از عوامل اقتصادی بشمار می‌آید. در عوامل غیراقتصادی، بحث انتظارات تورمی بالا، مطرح است. مردم انتظار تورم بالاتر را دارند. خود این امر عامل افزایش تورم می‌شود.
ژوزه مورینیو، سرمربی تیم آ اس رم، در اعتراض به محرومیت 4 جلسه‌ای به خاطر حواشی فینال لیگ اروپا، از سمت خود در مجمع فوتبال یوفا استعفا داد.
نماینده مردم تهران در مجلس اضافه کرد: رهبر انقلاب درباره انتخابات به صراحت این مطالب را فرمودند که سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت. در رقابت و مشارکت به‌طور جدی مسئول هستیم و کادرها و احزاب سیاسی مسئول هستند و می‌توانند نقش‌آفرین باشند.
در پایان مهلت قانونی ثبت نام نامزدهای مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه برداری 4 نفر نام نویسی کردند.
امروز مطالبی همچون جزئیات افزایش قیمت دلار و یورو در بازار امروز، ارزش سهام عدالت چقدر شد؟، چند نکته درباره تغییر اساسنامه پالایشی یکم و دارایکم، مجمع کدام نماد‌ها در هفته آخر شهریور برگزار می‌شود؟، نماد‌هایی که امروز افشای الف و ب خوردند!، اتریوم ۳ هزار دلاری می‌شود، پیش بینی بورس از نگاه کارشناسان بورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
به‌رغم وعده دولت برای پرداخت سود سهام عدالت در هفته آخر اسفند، ۸ شرکت بزرگ هنوز سود را به‌حساب سپرده‌گذاری مرکزی واریز نکرده‌اند.اما علت این عدم تحقق پرداخت در چیست؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ