مجمع عمومی کمیته ملی المپیک که قرار بود شهریور تشکیل شود لغو و به بعد از بازی های آسیایی موکول شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون نظر تحلیلگر طلا برای رکورد جدید، اخبار مهم بورس فردا شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ کدامند؟، افزایش سرمایه سنگین ۹۶۹۹۳ درصدی یک نماد، در عرضه اولیه بمولد به هر کد چند سهم رسید؟، در هفته پیش رو کدام نماد‌ها مجمع برگزار می‌کنند؟، پیش بینی مهم قیمت طلا فردا ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ ، شرط بندی هلدینگ وارن بافت روی بازار مسکن، خبرهای مهم برای سهامداران تاپیکو، شرانل و وکبهمن؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
با به پایان رسیدن سال مالی شرکت‌های بورسی که عمدتا سال مالی اکثر آن‌ها پایان اسفند ۱۴۰۱ بوده است، شرکت‌ها موظف به برگزاری مجمع عمومی خود بودند و در این مجامع ضمن تصویب صورت‌های مالی شرکت، سود نقدی به ازای هر سهم نیز مشخص گردید. در این مطلب به میزان سود ۶۰ نماد پرداخته ایم.
یکی از روش‌های اصلی افزایش سرمایه شرکت‌ها در بازار بورس افزایش سرمایه از طریق آورده‌ی نقدی سهامداران و انتشار حق تقدم است. در این گزارش به حق تقدم‌هایی که در مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت‌ها تصویب شده است و تا پایان شهریور ۱۴۰۲ مهلت دارند پرداخته شده است.
کمیسیون ماده ۱۰ قانون «فعالیت احزاب، جمعیت‌ها، انجمن‌های سیاسی و صنفی و انجمن‌های اسلامی یا اقلیت‌های دینی شناخته شده» در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که پایان شهریور امسال، آخرین فرصت برای احزابی است که مجمع عمومی خود را برگزار نکرده‌اند.
کمیسیون ماده ۱۰ قانون فعالیت احزاب در اطلاعیه‌ای اعلام کرد پایان شهریور امسال، آخرین فرصت برای احزابی است که مجمع عمومی خود را برگزار نکرده‌اند.
اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ۵ کارشناس خبره منتخب برای حضور در مجمع شهریور این کمیته را مشخص کردند.
با اعلام دبیر کل کمیته ملی المپیک، مجمع فوق‌العاده این کمیته ۱۲ شهریور برگزار خواهد شد.
اعضای دوره‌ جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.رهبر انقلاب ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ در حکمی ضمن تعریف خط مشی مورد انتظار از مجمع تشخیص مصلحت نظام، اعضای دوره نهم را منصوب کرده بودند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی ۲۹ شهریور طی حکمی اعضای جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام را منصوب کردند. در ترکیب جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام علاوه بر اینکه اعضای جدیدی به جمع این نهاد افزوده شدند، برخی چهره‌های شاخص نیز با مجمع خداحافظی کرده‌اند.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور که به نیویورک سفر کرده است؛ صبح چهارشنبه (۳۰ شهریور ۱۴۰۱) به وقت محلی در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد در جمع سران کشورهای عضو سخرانی کرد.
رهبر انقلاب اسلامی ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ در حکمی اعضای دوره‌ نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام را منصوب کردند. بر اساس این حکم، آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی همچنان رئیس مجمع خواهد بود و نامی از حسن روحانی رئیس دولت‌های یازدهم و دوازدهم که در دوره هشتم به عنوان رئیس قوه مجریه و عضو حقوقی در مجمع حضور داشت در میان اعضای دوره نهم دیده نمی‌شود.
امروز مطالبی همچون جزئیات افزایش قیمت دلار و یورو در بازار امروز، ارزش سهام عدالت چقدر شد؟، چند نکته درباره تغییر اساسنامه پالایشی یکم و دارایکم، مجمع کدام نماد‌ها در هفته آخر شهریور برگزار می‌شود؟، نماد‌هایی که امروز افشای الف و ب خوردند!، اتریوم ۳ هزار دلاری می‌شود، پیش بینی بورس از نگاه کارشناسان بورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
افتتاحیه هفتمین اجلاس مجمع جهانی اهل بیت(ع) عصر چهارشنبه ( نهم شهریور ۱۴۰۱) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی و آیت الله رضا رمضانی، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع)، در پژوهشکده امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی برگزار شد.
مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال،صبح سه شنبه (۸ شهریور ۱۴۰۱) در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار و مهدی تاج به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شد.
فدراسيون فوتبال لغو مجمع عمومی انتخاباتی مورخ 8 شهریور ماه 1401 را اعلام می نماید.
محمود خسروی وفا که در انتخابات روز ششم شهریور کمیته ملی المپیک رای اعضای مجمع را برای ریاست گرفت، یازدهمین رئیس این کمیته از ابتدای انقلاب اسلامی به شمار می رود.
آغاز پنجاه و یکمین مجمع عمومی (انتخاباتی) کمیته ملی المپیک از ساعت 15 به ساعت 14 روز یک‌شنبه 6 شهریور ماه تغییر یافت.
زمان آغاز پنجاه و یکمین مجمع عمومی و انتخاباتی کمیته ملی المپیک  از ساعت ۱۵ به ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۶ شهریور ماه تغییر یافت.
نهاد‌های قضایی و امنیتی صلاحیت میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی را برای حضور در انتخابات تایید کرده‌اند و فعلا خبری از نام مهدی تاج نیست و او نمی‌تواند روز هشتم شهریور در مجمع حاضر شود.
شلیک با کلاشنیکف به خاطر قدرتنمایی
تصادف بنز با ۶ خودرو در نیاوران
باید دید تا انتخابات هشتم شهریور، وزنه های قدرت در فدراسیون فوتبال به کدام سمت سنگینی می کند؟ آیا سه عضو رهاشده هیات رییسه از استیضاح، حالا در صدد تلافی برخواهند آمد یا اینکه همینجا بین طرفین صلح برقرار می شود تا منافع ملی در جام جهانی طعمه شکاف مدیریتی داخلی نشود.
تا هشتم شهریور که مجمع و انتخابات برپا شود، هیات رییسه فدراسیون از رسمیت افتاده است و حدنصاب قانونی ندارد. مشخص نیست چه کسی تا 21 مرداد درباره سهمیه‌های تیم‌های ایرانی تصمیم می‌گیرد.
گروهى مى خواهند القا کنند کار انتخابات فوتبال پیش از مجمع ٨ شهریور تمام شده و با فضاسازى ذهنى مخالفان خود را ناامید و حتى مرعوب سازند، این روز‌ها راه افتاده‌اند و در جامعه فوتبال پخش کرده‌اند که بازگشت تاج از جای خاص و مجهولی توصیه شده.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ