برای دومین بار طی چند هفته اخیر با وجود تشکیل مجمع، انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد برگزار نشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیست‌وچهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز جمعه ۲۷ مرداد با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در دانشگاه امام حسین(ع) برگزار شد.
امروز سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ مجمع عمومی فوق العاده شرکت سرمایه گذاری پردیس به منظور افزایش سرمایه با حضور ۵۲ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
مجمع اقتصادی کشورهای غرب آفریقا به دلیل کودتا در نیجر به تعاملات تجاری با نیجر پایان داد.
مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد در حضور نماینده آسیا و برای دومین بار متوالی لغو شد اما اینبار با همراهی و موافقت اعضا و عنوان کردن «تنفس»!
عضو کمیسیون شوراها در مجلس گفت: هفته بعد موضوع مربوط به تناسبی شدن انتخابات تهران در صحن مجلس بررسی می‌شود و اگر نمایندگان باز هم روی آن اصرار کنند، به مجمع ارجاع می‌شود.
کلیپ فوق مجموع شکار های 9 روز اخیر این بالگرد (از 22 ژوئن تا 30 ژوئن) می باشد، در این بازه زمانی بالگرد های رزمی کاموف 24 عراده از خودروهای زرهی، رزمی و تانک های اوکراینی و یک نمونه خودروی کشنده توپخانه ای را منهدم کردند. از زمان آغاز ضدحمله اوکراین(5 ژوئن)، تاکنون بیش از 64 عراده از ادوات زرهی اوکراین توسط این بالگرد در خطوط مقدم زاپروژیا منهدم شده و به کارنامه موفق عملیاتی کاموف 52 افزوده شده است. منبع: یورونیوز
وزنه بردار گرجستانی بعد از رهایی از بند مصدومیت بار دیگر به اوج برگشته و با ثبت وزنه 270 کیلوگرمی در تمرینات برای رقبا خط و نشان کشیده است.
طبق مصوبه مجمع سازمان لیگ بسکتبال، تیم‌های شرکت کننده در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر در یک بازه زمانی مشخص مجاز به نقل و انتقال بازیکنان خود هستند.
با گذشت حدود سه ماه از سال، امروز بانک مرکزی در ابلاغیه‌ای به بانک‌ها، از افزایش حداکثر مجموع اصل تسهیلات خرد قابل پرداخت به هر مشتری در هر مؤسسه اعتباری به ۳۰۰ میلیون تومان خبر داد.
با گذشت حدود سه ماه از سال، امروز بانک مرکزی در ابلاغیه‌ای به بانک‌ها از افزایش حداکثر مجموع اصل تسهیلات خرد قابل پرداخت به هر مشتری در هر مؤسسه اعتباری به ۳۰۰ میلیون تومان خبر داد.
با گذشت حدود سه ماه از سال، امروز بانک مرکزی در ابلاغیه‌ای به بانک‌ها از افزایش حداکثر مجموع اصل تسهیلات خرد قابل پرداخت به هر مشتری در هر مؤسسه اعتباری به ۳۰۰ میلیون تومان خبر داد.
در مجموع، غذاها در چهار گروه بزرگ جای می‌گیرند؛ گروه اول شامل غذا و نوشیدنی‌هایی می‌شود که آب موجود در آنها را تبخیر می‌کنند و در هنگام استفاده در فضا آب مورد نیاز برای مصرف به آنها افزوده می‌شود. نکته جالب اینجاست که پیل‌های تهیه سوخت شاتل برای تولید الکتریسیته اکسیژن و هیدروژن را باهم ترکیب می‌کنند.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مقرر شد جلسات هماهنگی مجلس و مجمع به صورت مستمر برگزار شود، گفت: تلاش خواهیم کرد در بازه های زمانی معین و کوتاهی این جلسات را برگزار کنیم.
روزحادثه برای انجام کار‌های طلاق‌مان قصد داشتیم به دادگاه برویم که روبه‌روی مجتمع باهم بحث‌مان شد و کارمان به درگیری کشید و من هم او را با چاقو زدم.
«رأی به محمود احمدی‌نژاد بزرگ‌ترین اشتباه زندگی من است. البته باز هم تأکید می‌کنم که آن رأی را باید در ظرف زمانی خودش نگاه کرد؛ یعنی اگر تجربه امروز را داشتم حتما به او رأی نمی‌دادم اما اگر بدون تجربه کنونی به آن روزها برگردم، طبیعی است باز هم به او رأی می‌دادم اما در مجموع بله، بزرگ‌ترین خطایم همان بود.»
در اتفاقی عجیب یکی از اعضای مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک، به محمود خسروی وفا رای داد.
در حالى كه قرار بود مجمع انتخاباتى فدراسيون سواركارى براى دومين بار در ماههاى اخير برگزار شود، بازهم وزارت ورزش جلوى اين مجمع را گرفت.
مجمع فوق العاده فدراسيون سواركاری بازهم روی هوا!
"بانک ایران زمین" با هدف افزایش مشتری مداری و ارائه خدمات متمایز، اعطای تسهیلات ازدواج و فرزندآوری را همانند سایر بانک‌ها در اولویت کاری خود قرار داده تا جاییکه از ابتدای سال جاری تا نیمه اول شهریورماه، در مجموع تعداد ۱۲۱۴ عدد تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری در مجموع به مبلغ ۱۱۶۲ میلیارد ریال به متقاضیان اعطا کرده که نسبت به سال گذشته در بازه زمانی مشابه ۳۸۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
مجتبی سلطانی تحلیلگر بازار سرمایه در تشریح عوامل موثر بر ریزش بازار سهام و پیش ‎بینی روند آتی بازار، اظهار کرد: بازار سرمایه بر اساس سابقه تاریخی خود به طور معمول در مهر ماه شرایط معقولی نداشته و با بررسی بازار سال‌های اخیر خواهیم دریافت که بیشتر شرکت‌ها پس از اتمام مجمع سالانه و تقسیم سود نقدی، روند خوبی را پیش نمی‌گیرند، از این‌رو نمی‌توان طی این بازه زمانی و در کوتاه مدت انتظار بازدهی ویژه‌ای را داشت.
فشار افكارعمومى و منتقدان متوجه مجمع شده كه چرا و چگونه با ٥١ راى باز هم مهدى تاج را با آگاهى از شرايط خاص موجود و پرونده‌های قضایی متعدد او ، به رياست فدراسيون رساندند.
عزیز الله محمدی کاندیدای فدراسیون فوتبال گفت: انتخابات فدراسیون فوتبال سالم بود؛ اعضای مجمع بازهم خواستند که «تاج» رئیس شود، خوب و بدش پای آن‌هاست.
در حالی که اعلام شده بود کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال به میرشاد ماجدی تذکر داده است، سایت فدراسیون ارسال نامه به دبیرخانه مجمع را تکذیب کرد!
راند اول این مسابقه با برتری نماینده ترکیه همراه شد .در وقت دوم باز هم نماینده ترکیه پیروز شد و در مجموع ۲ بر صفر به فینال رسید و حاجی موسایی به برنز اکتفا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ