بیشترین استقبال از ثبت‌نام در روز آخر انجام شد و ۱۳ هزار و ۲۳۴ نفر در انتخابات ثبت‌نام کردند. در روز اول ۷ هزار و ۶۶۹ نفر، در روز دوم ۶ هزار و ۲۴۷ نفر، در روز سوم ۴ هزار و ۳۴۹ نفر، در روز چهارم ۴ هزار و ۳۴۹ نفر و در روز ششم ۷ هزار و۸۸۲ نفر ثبت نام کردند. مجموع داوطلبان به عدد ۴۸ هزار و ۸۴۷ نفر رسید. در انتخابات سال ۹۸ بیش از ۱۶ هزار نفر ثبت نام کرده بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز آمار جزئیات تغییرات تورم در پایان خرداد را اعلام کرد. گزارشی که در نگاه اول خبر از کاهش قابل توجه نرخ تورم نقطه به نقطه و افت نسبی تورم سالانه می دهد. این در حالی است که رئیس شورای پول و اعتبار معتقد است یکی از مهمترین عوامل تورم، بی ثباتی نرخ ارز است.
مرکز آمار جزئیات تغییرات تورم در پایان خرداد را اعلام کرد. گزارشی که در نگاه اول خبر از کاهش قابل توجه نرخ تورم نقطه به نقطه و افت نسبی تورم سالانه می دهد. این در حالی است که رئیس شورای پول و اعتبار معتقد است یکی از مهمترین عوامل تورم، بی ثباتی نرخ ارز است.
سردار نقدی گفت: نگاهی به آمار بانک جهانی نشان می‌دهد که رشد اقتصادی ایران در سال گذشته از آمریکا بیشتر بوده است و این مسائل واقعیتی است که باید افکار عمومی نسبت به آن آگاه شوند.
در این مقاله قرار است به آثار افرادی نگاهی بیندازیم که با کمترین امکانات و تنها با خلاقیتشان دنیا را زیباتر می‌کنند.
یک روزنامه حامی حزب «عدالت و توسعه» با انتشار آمار «معناداری» نگاهی به پراکندگی آرای طرفداران دو حزب شاخص ترکیه و میزان سبد رای آن‌ها در استان‌های مختلف در جریان انتخابات اخیر پرداخته است.
گلر ملی‌پوش پرسپوليس موفق به ثبت شانزدهمین کلین شیت شده و امیدوار است طی دو هفته باقیمانده آمار خود را افزایش دهد.
نگاهی به آمار پاس گل‌های ارسال شده توسط بازیکنان پرسپولیس مشخص میکند مهدی ترابی در صدر موقعیت سازترین بازیکنان این تیم قرار دارد.
نگاهی به آمار برترین‌های لیگ برتر فوتبال یک واقعیت عجیب را نشان می‌دهد؛ اینکه بهترین فوتبالیست‌های ایران پابه سن گذاشته‌اند.
هافبک 37 ساله رئال مادرید با نمایش خیره کننده در دربی مادرید، یک بار دیگر نگاه ها را به سمت خود خیره کرد.
فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال(IFFHS)، تیبو کورتوا را بالاتر از امی مارتینز و یاسین بونو، به عنوان بهترین گلر دنیا در سال 2022 معرفی کرد.
وقتی در طول سال به آمار جهانی میزان حمله قلبی نگاه می‌کنیم، آنچه می‌بینیم نرخ‌های نسبتاً ثابت هفته به هفته است. در این میان دو استثنا وجود دارد: یکی این که در ماه‌های تابستان یک افت گسترده و کم عمق در حملات قلبی وجود دارد و در آذر ماه نیز شاهد افزایشی حدود ۳۰ تا ۴۰ درصدی در فاصله زمانی دو هفته آخر سال بین کریسمس و سال نو هستیم.
فوتبال جهان از عملکرد استثنایی سوفیان آمرابات در این جام جهانی، به وجد آمده است. نگاهی به آمار، توضیح می‌دهد که چگونه او، رهبر تیمش در حذف سه غول بزرک اروپایی بوده است.
با پایان رسیدن مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر، نگاهی خواهیم داشت به مرحله گروهی ادوار مختلف جام جهانی.
نخستین جشنواره ملی «نذر قلم» به مناسبت هفته بزرگداشت زن و با نگاهی به زنان ایثارگر به همت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس فراخوان داد.
در این خبر به عملکرد مهدی طارمی و هری کین در فصل جاری می پردازیم و نگاهی اجمالی به آمار و ارقام آن ها در رده ملی و باشگاهی خواهیم انداخت.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: اگر نگاهی کلی به ۴۳ سال عمر انقلاب داشته باشیم می‌بینیم که اغتشاشات اخیر مسئله‌ای جدی نیست. ما با موارد مهم‌تر و عمیق تری طی این سال‌ها درگیر شده ایم. لَنْ یَضُرُّوکُمْ إِلَّا أَذیً. یعنی آن‌ها تنها کمی ما را آزار می‌دهند، اما نمی‌توانند ما را از پای دربیاورند.
با نگاهی به آمار گلزنی تیم‌های استقلال و پرسپولیس همچنین گلزنان این دو تیم در خط حمله به نکته جالب توجهی برمی‌خوریم.
حبشی به عنوان مشاور خانواده گفت: در این پدیده فرد به جای آنکه به ازدواج به عنوان گذر از فردیت نگاه کند، ترجیح می‌دهد زیر بار مسوولیت تشکیل خانواده نرود و مجرد بماند و به خودش متکی باشد و برای خودش زندگی کند. شما فکر می‌کنید چرا آمار ازدواج روز به روز پایین‌تر می‌آید؟ آیا همان‌طور که می‌گویند دلیل آن مسائل اقتصادی است؟ اگر اینچنین است چرا آمار ازدواج بیشتر از همه بین طیف طبقه مرفه جامعه کاهش پیدا کرده تا طبقه متوسط و کم بضاعت جامعه؟ دلیل آن رشد همین فردیت‌گرایی، به خصوص در بین طبقه متوسط به بالاست.
نگاهی به آمار و ارقام استقلال در فصل جاری و قیاس آن‌ها با دیدار‌های فصل گذشته نشان می‌دهد که نتایجی نسبتاً مشابه از سوی آبی‌پوشان به‌ثبت رسیده است.
آمار دیدار پرسپولیس و هوادار نشان می دهد نتیجه را تیمی از آن خود کرده که مالکیت را به حریفش داده است.
از تصاویر تلویزیونی کاملا مشخص بود که تیم هوادار در بازی با پرسپولیس بیشتر صاحب توپ و میدان بود و بیشتر توپ را به یکدیگر پاس می دادند.
شاهرود- نگاهی به آخرین آمار اعلام تلفات یوزها از سوی مراجع رسمی دولتی نشان می‌دهد که در سه دهه اخیر ۵۱ یوز در کشور تلف شده است که تصادف، سگ‌های گله و انسان عوامل اصلی این آسیب هستند.
ساخته کن لوچ همچون دیگر آثار این فیلمساز انگلیسی نگاهی نقادانه بر حاکمیت سرمایه سالاری بر نظام اقتصادی انگلیس دارد و تصویر تکان دهنده‌ای از تبعات این ایده را از زاویه‌ای دیگر به تصور می‌کشد؛ فیلمی که می‌توان در تداوم برخی دیگر از آثارش طبقه بندی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ