امروز سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ مجمع عمومی فوق العاده شرکت سرمایه گذاری پردیس به منظور افزایش سرمایه با حضور ۵۲ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجمع فوق العاده فدراسیون دوومیدانی به منظور موافقت یا عدم موافقت اعضا با استعفای صیامی در حالی فردا برگزار می شود که مجوز برگزاری اش دو روزه صادر شده است!
مجمع فوق العاده فدراسیون دوومیدانی به منظور موافقت یا عدم موافقت اعضا با استعفای صیامی در حالی فردا برگزار می شود که مجوز برگزاری اش دو روزه صادر شده است!
مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام بیمه تجارت‌نو به دلیل عدم تعیین تکلیف سایر معرفی‌شدگان و دستور قضایی لغو گردید.
مجمع عمومی فوق العاده و عادی سالیانه شرکت پتروشیمی بوعلی سینا با حضور ۹۲.۸۳ درصد سهامداران برگزار شد.گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
مجمع عمومی فوق العاده و نیز عادی سالیانه با ۸۸ درصد سهامداران حقیقی و حقوقی برگزار گردید. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
مجمع عمومی فوق العاده و عادی سالیانه شرکت فروسیلیسم خمین با حضور ۸۱ درصد از سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شركت سایپادیزل برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 1401 همراه با مجمع عمومی فوق العاده این شرکت، با حضور بیش از 53 درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی روز یکشنبه 28 خرداد ماه در محل سالن همایش صنعتگران این شرکت برگزار شد.
به منظور انتخاب اعضای جدید هیأت مدیره، مجمع عمومی عادی به‌طور فوق العاده  شرکت بیمه معلم با حضور 88.28 درصد صاحبان سهام برگزار شد.
اعضای هیئت عالی نظارت مجمع با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، در خصوص بررسی اصلاح مغایرت های بودجه۱۴۰۲ با سیاست های کلی نظام توسط مجلس، جلسه مشترکی برگزار کردند.
هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص در جلساتی فوق العاده بندهایی از بودجه ۱۴۰۲ کشور را از حیث تطبیق و عدم مغایرت با سیاست های کلی نظام بررسی کردند.
حادثه سقوط بالگرد حامل مسئولان ورزش کشور و درگذشت مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش باعث شد تا با تصمیم هادی ساعی مجمع فوق العاده فدراسیون تکواندو به تعویق بیفتد.
حادثه سقوط بالگرد حامل مسئولان ورزش کشور و درگذشت مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش باعث شد تا با تصمیم هادی ساعی مجمع فوق العاده فدراسیون تکواندو به تعویق بیفتد.
مجمع عمومی فوق العاده فدراسیون فوتبال با خروج دو دستور جلسه همراه بود.
مجمع عمومی فوق العاده شرکت ایران یاسا تایر و رابر با حضور ۷۴ درصد سهامداران، برگزار شد. گزارش نبض بورس را از این مجمع بخوانید.
مجمع عمومی فوق العاده شرکت سبحان دارو با حضور ۸۱.۳ سهامداران، برگزار شد. گزارش نبض بورس را از این مجمع بخوانید.
مجمع عمومی فوق العاده شرکت مجتمع فولاد خراسان با حضور ۸۷ درصد سهامداران، برگزار شد. چه میزان سود برای هر سهم فخاس تقسیم گردید؟
مجمع عمومی فوق العاده شرکت گروه کارخانه‌های تولیدی نورد آلومینیوم با حضور سهامداران، برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
مجمع فدراسیون سوارکاری با نامه وزارت ورزش و جوانان لغو شد.
مجمع فوق العاده فدراسيون سواركاری بازهم روی هوا!
شرکت بیمه سینا از برپایی مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ خبر داد.
به منظور بررسی صورت‌های مالی حسابرسی شده منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ مجمع عمومی عادی به‌طور فوق العاده صاحبان سهام شرکت بيمه ملت با حضور بیش از ۶۸ درصد صاحبان سهام، برگزار شد.
مجمع ۸۶ نفره فدراسیون فوتبال ماموریتی مهم خواهند داشت؛ انتخاب فردی که به مدت ۲/۵ سال سنگینی ریاست بر فوتبال ایران را بر دوش خود تحمل خواهد کرد.
پدوفلیا یک انحراف جنسی و اختلال روانی است که در آن فرد ازلحاظ جنسی جذب کودکان می‌شود؛ البته همه افرادی که از کودکان سوءاستفاده جنسی می‌کنند، پدوفیل نیستند. کارشناسان می‌گویند برخی از پدوفیل‌ها هرگز کودکان را مورد آزار و اذیت قرار نمی‌دهند بلکه از آن‌ها به‌عنوان شریک زندگی‌شان استفاده می‌کنند.
علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در ابتدای این جلسه از وضعیت کشور و تلاش های نیروهای مسلح و ارکان گوناگون نظام در برقراری امنیت در داخل و منطقه خلیج فارس گزارشی داد و آزادسازی نفتکش حامل نفت ایران در آب‌های یونان را مرهون ایستادگی ملت ایران مقابل زیاده خواهی استکبار دانست. وی همچنین گزارشی از آخرین وضعیت مذاکرات برای رفع تحریم‌ها و کارشکنی آمریکا را به اعضای مجمع ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ