مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه‌ای اقدام شنیع شهرک‌نشینان صهیونیست در به آتش کشیدن و توهین به قرآن کریم را محکوم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه‌ای تصریح کرد: در درگیری‌های اردوگاه عین الحلوه به روشنی می‌توان دست فتنه انگیز رژیم صهیونیستی را مشاهده کرد.
مجمع جهانی بیداری اسلامی با محکومیت یورش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین، در بیانیه‌ای اعلام کرد این حمله، «نقض فاحش اصول حقوق بین‌الملل و حقوق بشر» است.
مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه‌ای اقدام پلیس سوئد در آزادی اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد.
تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی که از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام شده بود، مورد تأیید اتحادیه جهانی کشتی نیز قرار گرفت.
مجمع جهانی بیداری اسلامی در بیانیه‌ای ضمن محکومیت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن شیخ خضر عدنان، تأکید کرد: هر قطره خونی که از فلسطینیان ریخته شود، مقدس و منشأ جوشش و تحولات بزرگی است
ناظر فدراسیون جهانی ژیمناستیک پس از برگزاری مجمع انتخاباتی در ایران اعلام کرد که برگه‌ای را امضا نکرده و گزارش مجمعی که به گفته خودش باعث «سردرد» شده است را به فدراسیون جهانی می‌دهد.
ناظر فدراسیون جهانی ژیمناستیک پس از برگزاری مجمع انتخاباتی در ایران اعلام کرد که برگه‌ای را امضا نکرده و گزارش مجمعی که به گفته خودش باعث «سردرد» شده است را به فدراسیون جهانی می‌دهد.
رای پایین اعضای مجمع فدراسیون وزنه برداری به حسین رضازاده بزرگترین ورزشکار ایرانی این رشته در تاریخ از لحاظ کسب مدال و افتخارات در میادین جهانی و المپیک پیام معناداری برای این چهره سابق شورای شهر بود. گویا رضازاده محبوبیت زیادی بین اهالی وزنه برداری ندارد.
تیم ملی وزنه برداری ایران بدون کسب مدال طلای مجموع به عنوان هفتمی مسابقات جهانی دست پیدا کرد. وزنه بردار باتجربه کشورمان هم به عنوان ششمین نفر برتر این مسابقات معرفی شد.
ملی پوش پرافتخار وزنه برداری ایران در مسابقات دسته ۸۹ کیلوگرم قهرمانی جهان در حرکت یک ضرب به عنوان دوم رسید اما در مجموع روی سکو قرار نگرفت.
دبیرکل مجمع جهانی اهل البیت (ع) با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
ایران با مجموع هفت میلیون و ۵۴۷ هزار و ۳۹۷ مورد ابتلا و ۱۴۴ هزار و ۴۰۲ مورد فوت ناشی از بیماری کووید-۱۹ در حال حاضر در رتبه ۱۷ در بین کشور‌های دارای بیشترین آمار مبتلایان به کرونا قرار دارد.
دبیرخانه جایزه مصطفی (ص)، مجمع جهانی زنان در علم را به صورت آنلاین برگزار کرد.
دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: جنایت صبرا و شتیلا چهره واقعی رژیم صهیونیستی، حامیان و مدعیان دروغین حقوق بشر را برملا کرد.
دیدارشرکت‌کنندگان درهفتمین اجلاس مجمع جهانی اهل بیت(ع) با رهبر ی
رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان اینکه اعضای مجمع اهل بیت(ع) بار سنگینی بر دوش دارند، فرمودند: باید این مجمع را یک پایگاهی برای نشر معارف اهل بیت قرار بدهیم.
شرکت‌کنندگان در هفتمین اجلاس مجمع جهانی اهل بیت علیهم‌السلام با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
مراسم افتتاحیه هفتمین اجلاس مجمع عمومی مجمع جهانی اهل بیت(ع)
ایران با مجموع هفت میلیون و ۵۰۳ هزار و ۳۶۹ مورد ابتلا و ۱۴۳ هزار و ۳۳۲ مورد فوت ناشی از بیماری کووید-۱۹ در حال حاضر در رتبه ۱۷ در بین کشور‌های دارای بیشترین آمار مبتلایان به کرونا قرار دارد.
قهرمان وزنه برداری بازی های کشورهای اسلامی گفت: در بازی های کشورهای اسلامی تمام فکرم این بود که رکورد دوضرب و مجموع جهان را بشکنم که به نظر خودم خیلی عجول بودم.
ایران با مجموع هفت میلیون و ۴۹۷ هزار و ۸۴۴ مورد ابتلا و ۱۴۳ هزار و ۲۲۲ مورد فوت ناشی از بیماری کووید-۱۹ در حال حاضر در رتبه ۱۷ در بین کشور‌های دارای بیشترین آمار مبتلایان به کرونا قرار دارد.
مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه‌ای، ضمن محکومیت اقدامات جنایتکارانه و وحشیانه رژیم صهیونسیتی در فلسطین و غزه، تاکید کرد تنها راه امت اسلام برای خروج از بحران‌ها و تهدیدات است.
مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه‌ای، ضمن محکومیت اقدامات جنایتکارانه و وحشیانه رژیم صهیونسیتی در فلسطین و غزه، تاکید کرد تنها راه امت اسلام برای خروج از بحران‌ها و تهدیدات است.
گزارش توسعه سفر و گردشگری که از سوی مجمع جهانی اقتصاد منتشر شده است، بر روندها و تغییرات اساسی در دینامیک تقاضای سفر و گردشگری تاکید دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ