مصباحی مقدم گفت: ترفندهایی که دلالان ارز برای افزایش قیمت ارز بکار می‌گرفتند خنثی شده است. در حال حاضر در بازار حالت حیرت به این‌ها دست داده است که از عوامل اقتصادی بشمار می‌آید. در عوامل غیراقتصادی، بحث انتظارات تورمی بالا، مطرح است. مردم انتظار تورم بالاتر را دارند. خود این امر عامل افزایش تورم می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس قوه قضائیه در پیامی درگذشت آیت‌الله حاج شیخ حسن صانعی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.
مجیدرضا حریری رئیس اتاق بازرگانی ایران نوشت: به اطلاع میرساند وعده غذایی رایج در چین ۴ وعده است.
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از تعیین تکلیف طرح شفافیت قوای سه گانه در نشست مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد و تاکید کرد: مفاد قانون شفافیت قوای سه گانه از ماه آینده برای سایر قوا و دستگاه ها از جمله مجلس، هیات وزیران و قوه قضاییه اجرایی خواهد شد.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: دوره یکجانبه گری آمریکا تمام شده و دیپلماسی عزتمندانه دولت سیزدهم منجر به ریاست ایران بر مجمع اجتماعی شورای حقوق بشر سازمان ملل شد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر انتظارات تورمی مردم کاهش پیدا کند همگان شاهد کاهش تورم در جامعه خواهند بود. خبر‌های بد انتظارات تورمی را بالا و شوک به بازار ارز وارد می‌کند و برعکس خبر‌های مثبت باعث کاهش انتظارات تورمی مردم می‌شود.
عضو پیشین مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اقدام اخیر رهبری و در امتداد آن اقداماتی که دولت برای عفو برخی متهمان حوادث اخیر اعلام کرده انجام خواهد داد، توطئه آمریکا در برنامه‌ریزی برای ایجاد تقابل مردم و نظام را به کلی خنثی کرد.
مصطفی میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت و نماینده مجلس، در نامه ای خطاب به رئیس جمهور ضمن اشاره به سفر آتی وی به چین، هشدارها و توصیه هایی را مطرح کرد.
مصطفی میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت و نماینده مجلس، در نامه ای خطاب به رئیس جمهور ضمن اشاره به سفر آتی وی به چین، هشدارها و توصیه هایی را مطرح کرد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از اینکه انتظار این را داشته تا نتایج برنامه‌های اقتصادی دولت به «ثروت آفرینی» منتهی شود، اذعان کرد «همان‌طور که قبلا هم گفته ام، مسئله من، مسئله ثروت آفرینی است که چنین چیزی از دولت ندیده‌ام»
رئیس فدراسیون  بسکتبال در مجمع انتخابات اتحادیه بسکتبال غرب آسیا به عنوان عضو شورای مرکزیاین اتحادیه انتخاب شد.
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت به ارسال نامه به رئیس جمهور خواستار تعلیق مصوبه کنکوری شد. به گزارش الف متن این نامه به شرح زیر است:
عضو هیات رئیسه فدراسیون والیبال می‌گوید از زمانی که وزیر ورزش و جوانان با درخواست هیات رئیسه مبنی بر برگزاری مجمع فوق‌العاده این فدراسیون جهت رسیدگی به موضوع بازنشستگی داورزنی موافقت کند تا برگزاری مجمع حدود یک ماه زمان لازم است.
رئیس انجمن ورزش‌های الکترونیک ایران با کسب اکثریت آرای مجمع جهانی فدراسیون جهانی ورزش‌های الکترونیک(IESF) به عنوان رئیس کمیته عضویت فدراسیون جهانی و عضو هیات رئیسه این فدراسیون انتخاب شد.
عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان از دستور ویژه رئیس جمهور برای تشکیل کمیته حقیقت‌یاب برای حوادث اخیر زاهدان خبر داد و گفت: رئیس جمهور در این دیدار تاکید کرد که حساب مردم استان از گروه‌های تروریستی و آشوبگران جداست.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور که به نیویورک سفر کرده است؛ صبح چهارشنبه (۳۰ شهریور ۱۴۰۱) به وقت محلی در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد در جمع سران کشورهای عضو سخرانی کرد.
انتخابات فدراسیون فوتبال برای تعیین رئیس و چند عضو هیات رئیسه با حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا، اعضای مجمع و سه نامزد ریاست و در غیاب وزیر ورزش و جوانان آغاز شد.
انتخابات فدراسیون فوتبال برای تعیین رئیس و چند عضو هیات رئیسه با حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا، اعضای مجمع و سه نامزد ریاست و در غیاب وزیر ورزش و جوانان آغاز شد.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه مجمع انتخاباتی این فدراسیون در زمان مقرر برگزار می‌شود، گفت: دبیرکل فدراسیون طبق تحلیل خودش تصمیم به لغو انتخابات گرفت.
انتخابات فدراسیون فوتبال برای تعیین رئیس و چند عضو هیات رئیسه با حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار خواهد شد. مهدی تاج جنجالی ترین نامزد این انتخابات در محل مجمع حاضر شد.
وزیر ورزش و جوانان در خصوص برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال گفت: ظاهراً دو نفر از اعضای هیأت رئیسه با لغو آن مخالفت کردند و سپس اعلام شد باید برگزار شود.
وزیر ورزش و جوانان در خصوص برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال گفت: ظاهراً دو نفر از اعضای هیأت رئیسه با لغو آن مخالفت کردند و سپس اعلام شد باید برگزار شود.
سود سهام عدالت سهامدارانی که قبلاً دریافت نکرده و شماره حساب جدید در سجام اعلام کرده‌اند، از روز شنبه اول مردادماه ۱۴۰۱ واریز می‌شود.
سیدمحمد صدر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر نقش رئیس مجمع تشخیص در فعال تر کردن این نهاد مهم در ساختار نظامی ایران، گفت: رئیس مجمع می تواند جلسات فعال تر و اثرگذارتری را برگزار کند و اعضا را به فعالیت وادار کند چرا که رئیس است که می تواند تعیین کند جلسه ای باشد یا نباشد و اعضا چنین مسئولیتی ندارند اما متاسفانه شاهد چنین رویکردی نیستیم.
عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم اعلام کرد: آقای رییسی مذاکره را به رفراندوم گذارید. تحریم ها و گرانیها کمر مردم را شکسته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ