نامزد فدراسیون کشتی که به نشانه اعتراض مجمع این فدراسیون را ترک کرد گفت: پیکره ورزش ایران هر روز بیمارتر از قبل می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که 41 عضو در مجمع کشتی حضور داشتند اما آرای مأخوذه در انتخابات این فدراسیون، 38 رأی بود.
عباس جدیدی مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی را غیرقانونی دانست و آن را ترک کرد. او با اعلام غیرقانونی بودن مجمع و اینکه به مراجع قضایی شکایت می‌کند، از ادامه حصور در انتخابات انصراف داد.
عباس جدیدی مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی را غیرقانونی دانست و آن را ترک کرد.
در پایان رای گیری از اعضای مجمع فدراسیون کشتی علیرضا دبیر با کسب آرای لازم به عنوان رئیس چهار سال آینده این فدراسیون باقی ماند. رقیبان اصلی او از حضور در انتخابات انصراف دادند.
خبرنگاران اجازه حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی را پیدا نکردند.
باوجود اعلام وزارت ورزش مبنی بر عدم ابلاغ رسمی در مورد کاندیداهای تأیید صلاحیت شده، سخنگوی فدراسیون کشتی گفت که این انتخابات در موعد مقرر برگزار خواهد شد.
هیچ‌کدام از تیم‌های برتر لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی طبق اساسنامه نتوانستند عضو مجمع شوند و تیمی حق رای خواهد داشت که در این جمع حضور نداشته است.
صورت های مالی شما باید در مجامع سالیانه به تصویب برسد و اگر این کار انجام نشود نهادهای نظارتی می توانند عملکرد شما را زیر سوال ببرند. همچنین حسابرسی درباره هیات ها نیز باید انجام شود
تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی که از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام شده بود، مورد تأیید اتحادیه جهانی کشتی نیز قرار گرفت.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها با اعلام اینکه انتخابات کشتی در تاریخ ۲۲ تیرماه برگزار می‌شود گفت: ۹ نفر از کاندیداها به لحاظ سوابق مدیریتی تایید صلاحیت شدند.
مهدی یوسفی فر با رأی اعضای مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان البرز به عنوان رئیس جدید این هیئت انتخاب شد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تاکید کرد که دوستان مشترکش با علیرضا دبیر از او خواسته‌اند به انتخابات ورود کند اما وی رئیس فعلی را بهترین گزینه برای چهار سال بعدی ریاست فدراسیون می‌داند.
پیشکسوت کشتی کشورمان به انتقاد از رفتار علیرضا دبیر در مجمع هیات کشتی مازندران پرداخت.
مجمع انتخاب رئیس هیات کشتی مازندران در شرایطی روز پنجشنبه برگزار خواهد شد که برخی نامزدها به مهندسی شدن این انتخابات و چیدمان اعضای مجمع معترض هستند.
مجمع انتخاباتی هیأت کشتی استان تهران نیمه اول بهمن سال جاری برگزار می‌شود.
مجمع انتخاباتی هیأت کشتی استان تهران نیمه اول بهمن سال جاری برگزار می‌شود.
زمان برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی استان تهران بعد از تایید صلاحیت کاندیداهای احراز پست ریاست مشخص خواهد شد.
زمان برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی استان تهران بعد از تایید صلاحیت کاندیداهای احراز پست ریاست مشخص خواهد شد.
سرپرست هیئت کشتی تهران بار دیگر از اداره کل ورزش پایتخت خواست که زمینه برگزاری انتخابات این هیئت را فراهم کند.
قهرمان المپیکی کشتی ایران گفت: ١٢ تخلف در برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت کشتی استان فارس رخ داد که باید این انتخابات باطل شود.
شیراز – قهرمان المپیکی کشتی ایران گفت: ١٢ تخلف در برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت کشتی استان فارس رخ داد که باید این انتخابات باطل شود.
رئیس فدراسیون کشتی پس از انتخاب محمود خسروی وفا به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک گفت: خسروی وفا گزینه خوبی است و علی‌نژاد هم انتخاب می‌شد مزیت داشت اما الان باید جوانگرایی صورت بگیرد.
کشف اسکلت انسان در زمین های کنار جاده
در مجمع دیروز فدراسیون‌ کشتی دوباره «پولادگر» و «علیرضا دبیر» با هم درگیری لفظی داشتند و درنهایت معاون وزیر ورزش جلسه را ترک کرد. پولادگر: من باید پاسخگوی ۴۸ رشته‌ای باشم که ۲۶ تا از آن‌ها المپیکی هستند. دبیر: شما درکی از ورزش قهرمانی ندارید؛ جو درست می‌کنید تا فدراسیون‌های دیگر موضع بگیرند چون ۲۱ سال علیه کشتی بودید. من آدم استعفا دادن نیستم، اگر می‌خواهید مرا بردارید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ