امروز مطالبی همچون جزئیات افزایش قیمت دلار و یورو در بازار امروز، ارزش سهام عدالت چقدر شد؟، چند نکته درباره تغییر اساسنامه پالایشی یکم و دارایکم، مجمع کدام نماد‌ها در هفته آخر شهریور برگزار می‌شود؟، نماد‌هایی که امروز افشای الف و ب خوردند!، اتریوم ۳ هزار دلاری می‌شود، پیش بینی بورس از نگاه کارشناسان بورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل بورس سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۲۹۱۵۴ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۱۹ هزار و ۱۰۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۳۱۹۴۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۸۱۷ هزار و ۶۱۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۶۵۵۱۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۸۰۴ هزار و ۳۰۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۳۱۶۶ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۲۴ هزار و ۷۹۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ را بخوانید.
قیمت نفت در معاملات روز جمعه که بازار منتظر سیگنالهای بیشتری از احیای تقاضای چین برای سوخت به منظور جبران افت اقتصادهای بزرگ دیگر بود، تغییر چندانی نداشت و در مسیر دومین کاهش هفتگی متوالی قرار گرفت.
رصدکنندگان کانال ها‌ی فروش سوال می‌گویند، از ابتدای برگزاری امتحانات نهایی، به‌طور متوسط ۵ تا ۲۰ دقیقه پس از برگزاری آزمون سوالات منتشر شده است. از میان تمام رشته‌ها، بیشترین تقاضا برای دستیابی به سوالات علوم تجربی است، پس از آن رشته علوم انسانی و کمترین تقاضا هم برای رشته ریاضی است.
محمدعلی فرحناکیان: سال قبل مقامات افغانستانی اعلام کردند که اگر ایران آب بیشتری را از هیرمند تقاضا دارد می‌توان روی موضوع تبادل نفت با آب حساب کرد
بر اساس اعلام ستاد نانو، حوزه «نانوکامپوزیت و پلیمر» بیشترین تقاضای ثبت شده در صنعت نانو برای انجام پایان‌نامه‌های دانشجویی را به خود اختصاص داده است.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱در نهایت با افزایش ۱۲۱۱۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۴۶ هزار و ۵۶۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۲۷۰۵۸ واحدی بر روی کانال ییک میلیون و ۳۲۸ هزار و ۱۸۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۷۶۷۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۵۰ هزار و ۴۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۲۵۹۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۳۸ هزار و ۸۱۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: اکثر انحرافات و قاچاق در حوزه داروهای وارداتی است. این داروهای وارداتی هنوز وارد لیست نشده‌اند که دلیل آن، عدم تامین منابع مالی است.
با امضای سند مهم یکسان‌سازی استاندارد محصولات کشاورزی بین ایران و روسیه، موانع اصلی از پیش پای صادرکنندگان ایرانی برداشته شد.
شرکت Itoki ژاپن و Koyoju Gohan KK با همکاری یکدیگر راهکار جدیدی برای استراحت کارمندان خود ارائه کرده اند. آن‌ها قصد دارند از جعبه‌های خواب عمودی برای کمک به ایجاد فرهنگ اداری سالم‌تر استفاده کنند.
گروهی از دانشمندان روشی را ابداع کردند که در آن با استفاده از ریز جلبک‌های می‌توان سیمانی را تولید کرد که نه تنها باعث کاهش دی اکسید کربن بلکه به جذب آن از جو نیز کمک می‌کند.
هسته زردآلو می تواند باعث قوی شدن سیستم ایمنی بدن و مبارزه با عفونت برای درمان بیماری هایی مثل سرماخوردگی و آنفولانزا شود.
صبح امروز جلسه‌ای با حضور برخی نمایندگان مجلس با فعالان بازار سرمایه برگزار شد. عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس مسائل مطرح شده در این جلسه را تشریح کرد.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۱۰۰۲۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۹۴ هزار و ۶۶۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ را بخوانید.
های وب در پاییز ۶۰۶ میلیارد تومان فروش داشته که ۱۳ درصد نسبت به تابستان افت کرده و در سطح فروش بهار است. سود خالص شرکت در بهار ۳۲۳ میلیارد تومان و در تابستان ۴۹۰ میلیارد تومان بوده که در پاییز افت شدیدی کرده و به ۲۰۸ میلیارد تومان رسید (۲۵۰ ریال در ازای هر سهم) رسیده است. حاشیه سود ناخالص شرکت در تابستان ۸۸ درصد و در پاییز ۴۸ درصد بوده است.
صندوق پالایشی یکم در مجمع ۲۰ بهمن ماه ۶۰۰ تومان سود نقدی تقسیم نمود و در سامانه کدال در خصوص نحوه پرداخت سود سهامداران شفاف سازی کرد.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۷۸۰۶ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۴۵ هزار و ۳۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.
یکی از صنایعی که بیشترین اثر را از برجام می گرفت، صنعت بانکداری بود. به همین دلیل با اجرایی شدن برجام، نمادهای بانکی با تقاضای بسیار زیاد مواجه شدند و رشد خوبی کردند.
جزئیات جدید از علت کاهش رشد پایه پولی طی دو ماه اول امسال

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ