رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با رؤسای هیأت‌های پارلمانی مجمع مجالس آسیایی گفت: مجمع مجالس آسیایی ساختار خود را تقویت و روابط میان مجالس را توسعه دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس شورای اسلامی با رئیس پارلمان عربی در حاشیه برگزاری اجلاس کمیته بودجه و برنامه ریزی مجمع مجالس آسیایی دیدار و گفتگو کرد.
رییس مجلس شورای اسلامی در نشست کمیته امور داخلی و بودجه مجمع مجالس آسیایی که میزبانی جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار کرد، چالش امروز غرب را بازگشت آسیا به مرکز قدرت اقتـصادی و سیاسـی جهان دانست و گفت: نشست مجمع پارلمان‌های آسیایی تاثیر به سزایی در آسـیب‌شناسـی و شناسـایی نقاط قوت و ضعف و ارتقـاء جایگـاه جهـانی آسیا دارد.
دقایقی پیش اجلاس کمیته دائمی برنامه ‌بودجه مجمع مجالس آسیایی با حضور ۲۲ عضو APA در تهران آغاز شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با رئیس پارلمان عربی در حاشیه برگزاری اجلاس کمیته بودجه و برنامه ریزی مجمع مجالس آسیایی دیدار و گفتگو کرد.
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از تعیین تکلیف طرح شفافیت قوای سه گانه در نشست مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد و تاکید کرد: مفاد قانون شفافیت قوای سه گانه از ماه آینده برای سایر قوا و دستگاه ها از جمله مجلس، هیات وزیران و قوه قضاییه اجرایی خواهد شد.
فردا مجمع عمومی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس جهت انتخاب و معرفی نامزدهای هیئت رئیسه برای اجلاسیه چهارم مجلس یازدهم برگزار خواهد شد.
رئیس گروه پارلمانی ایران در APA گفت: مجلس شورای اسلامی و مجلس بحرین به عنوان دو کشور تأثیرگذار، نقش مهمی در آینده مجمع مجالس آسیایی ایفا می‌کنند.
هیئت پارلمانی کشورمان به ریاست علی علیزاده عضو هیئت رئیسه کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به منظور شرکت در کمیته اقتصادی و توسعه پایدار مجمع مجالس آسیایی عازم منامه شد.
رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه مشترک مجمع تشخیص و مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع قول داد سریع‌تر تکلیف طرح شفافیت را روشن کند.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مقرر شد جلسات هماهنگی مجلس و مجمع به صورت مستمر برگزار شود، گفت: تلاش خواهیم کرد در بازه های زمانی معین و کوتاهی این جلسات را برگزار کنیم.
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در واکنش به اطلاعیه مجمع تشخیص مصلحت نظام، بر ضرورت تعیین تکلیف درباره طرح شفافیت در اسرع وقت در راستای توجه به مطالبه افکار عمومی تاکید کرد.
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در اطلاعیه‌ای به توضیحات مجمع تشخیص درباره طرح شفافیت قوای سه‌گانه پاسخ داد.
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی به توضیحات مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره طرح شفافیت قوای سه‌گانه پاسخ داد.
نمایندگان پارلمان های شرکت کننده در سیزدهمین نشست مجمع عمومی مجالس آسیایی (APA) در بیانیه پایانی هر گونه تندروی،خشونت، تروریسم و جنگ را به هر شکلی که تهدیدی علیه کشورها باشد، محکوم کردند.
صاحبه غفاراوا رئیس مجلس ملی آذربایجان در حاشیه نشست مجمع مجالس آسیایی با محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.
روسای مجالس سه کشور جمهوری اسلامی ایران، ترکیه و جمهوری آذربایجان در حاشیه نشست مجمع مجالس آسیایی طی جلسه‌ای سه جانبه با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
رئیس مجلس شورای اسلامی که برای شرکت در سیزدهمین نشست مجمع عمومی مجمع مجالس آسیایی APA به آنتالیای ترکیه سفر کرده است با مصطفی شنتوپ، رئیس پارلمان ترکیه دیدار و گفت و گو کرد.
رئیس مجلس دیشب برای شرکت مجمع عمومی مجالس آسیایی به ترکیه رفت، در مراسم استقبال از او قاب عکس از آتاتورک در محل استقبال از هیات ایرانی و حضور یک زن بدون روسری در این مراسم تشریفاتی مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت.
نشست شورای اجرایی مجمع مجالس آسیایی (APA)، با حضور هیئت پارلمانی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی که برای شرکت در مجمع عمومی مجالس آسیایی (APA)، شب گذشته وارد ترکیه شد، با دبیرکل مجمع مجالس آسیایی دیدار کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در رأس هیاتی پارلمانی به منظور شرکت در مجمع عمومی مجالس آسیایی (APA) دقایقی پیش وارد ترکیه شد.
سیزدهمین مجمع عمومی مجالس آسیایی به میزبانی رئیس مجلس ترکیه و با مشارکت رییس مجلس ایران در آنتالیا از فردا آغاز به کار می کند.
رئیس دوره‌ای هیات پارلمانی ایران در مجالس آسیایی (APA) گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه روسای مجالس ۷ کشور آسیایی برای حضور در مجمع مجالس آسیایی به ترکیه می‌رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ