معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به فراهم بودن زیرساخت‌های لازم برای اجرای فاز نخست طرح تحول کیفیت، گفت: در نیمه دوم امسال، شاهد ارتقای کیفی ۵۹ قطعه محصولات در خدمات پس از فروش خواهیم بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با دستور رئیس جمهور مقرر شد کارگروه بررسی کیفیت خدمات شبکه تا جلسه بعدی شورای‌ عالی فضای مجازی به بررسی کیفی شبکه ادامه دهد.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: شرکت ایران خودرو اقدامات خوبی را در راستای بهبود کیفیت محصولات در دستور کار خود قرار داده است و کاهش شکایات کیفی از محصولات این شرکت بیانگر از ارتقای کیفیت خودروها است.
عملکرد کیفی قطعات و مجموعه های مونتاژی خودرو شاهین با توجه به شاخص C100 بهبود قابل توجهی یافته است.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی فعالیت‌های شرکت دانش بنیان ایتراک از زیرمجموعه‌های ایران‌خودرو را در کاهش ارزبری ساخت قطعات خودرو، کاهش قیمت تمام شده، ارتقای کیفی و تحول و نوآوری در صنعت خودرو تاثیرگذار دانست.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: از بهمن ماه سال گذشته پروژه ارتقای کیفی ۲۹ رام قطار کلید خورده است و تا خرداد سال آینده تمام قطارهای خود را اورهال می‌کنیم.
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: از طرح‌هایی که موجب هوشمندسازی و ارتقای سطح کیفی مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی می‌شود، حمایت می‌کنیم.
رئیس جمهور گفت: همه بخش‌ها باید برای کمک به رشد و ارتقای کمی و کیفی تولید از خرید نمونه‌های خارجی کالاهایی که مشابه آن‌ها توسط شرکت‌های داخلی تولید می‌شود، اجتناب کنند.
رهبر انقلاب در دیدار با نخبگان به موضوع لزوم افزایش تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره داشتند و با بیان نکاتی که می‌تواند به حرکت پربرکت علم و فناوری شتاب دهد، افزودند: «حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان»، «گسترش کمّی و ارتقای کیفی این شرکت‌ها» و «دخالت دادن آن‌ها در بخش‌ها و طرح‌های اصلی کشور» ضرورت‌هایی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
پژوهشگران دانشگاه تهران موفق به شناسایی باکتری‌های مضر برای قارچ خوراکی شدند که کنترل آن موجب ارتقای کمی و کیفی صنعت تولید قارچ خوراکی خواهد شد.
سمنان- استاندار سمنان گفت: واحدهای فرآوری معدنی استان در راستای ارتقای کمی و کیفی تولید و اشتغال تسهیلات دریافت می‌کنند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از مشارکت با خودروسازی سایپا برای هم افزایی در ارتقای کیفیت محصولات خبر داد و گفت: بر اساس توافق با سایپا، با تملک بخشی از سهام ایتراک توسط مرکز نوآوری سایپا، این شرکت به عنوان مرکزی مشترک برای آزمایش و کنترل کیفیت قطعات و خودروهای دو خودروساز توسعه خواهد یافت.
معاون کیفیت ایران خودرو با اشاره به اقدامات صورت گرفته در ارتقای کیفیت موتورهای تولیدی ایران خودرو، گفت: نتایج حاصل شده بر مبنای این اقدامات، منجر به بهبود بیش از ۵۰ درصد شاخص های نهایی کیفیت موتورهای تولیدی ایران خودرو نسبت به ابتدای امسال شده است.
اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی یکی از طرح‌های راهبردی آموزش و پرورش خوزستان در راستای ارتقای شاخص‌های کیفی آموزشی و تربیتی است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با بیان این‌که قطعه‌سازان اراکی سهم ۱۱ درصدی در تامین شرکت‌های خودروساز دارند، اظهار کرد: سازندگان این استان، در زمینه افزایش کمی و کیفی تولیدات ایران خودرو مشارکت فعالی داشته‌اند.
رییس کمیته ملی المپیک با تاکید به تمرکز بر رشته‌های مدال‌آور اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: با اعزام کاروان کوچکتر اما کیفی به هانگژو، نتایج بهتری را کسب کنیم.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو، با اشاره به این که در سال جاری شاهد ارتقای قابل توجهی در شاخص‌های کیفی تارا بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: در شاخص رضایتمندی مشتریان (CSI) با کسب امتیاز ۷۰۱ در تیرماه امسال، علاوه بر بهبود هفت امتیازی نسبت به بهمن ماه سال ۱۴۰۰، ۲۷ امتیاز بالاتر از میانگین رضایت سبد محصولات صنعت به دست آمده است.
طرح تأمین آب شهر سنندج از طریق سد آزاد با هدف ارتقای کمی و کیفی آب شرب این شهر با هزینه‌ای بالغ بر 8500 میلیارد ریال با حضور رئیس جمهور و وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان از ارتقای سطح کیفی و کمی آب شرب شهر سنندج با بهره‌مندی از پروژه آبرسانی خبر داد.
با هدف ارتقای سطح کیفی محصولات و ارائه خدمات مناسب به مشتریان، قابلیت‌ها و خدمات کارت‌های تنخواه و خانواده بانک رفاه کارگران افزایش یافت.
وزیر اقتصاد با صدور پیامی هفته ملی آمار را گرامی داشت و گفت: وزارت امور اقتصادی و دارایی، گام‌های مهمی در راستای ارتقای سطح کیفی آمارهای خود برداشته است.
مقایسه عملکرد ایران خودرو دیزل طی دوره زمانی ۱۳۹۹ تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۱ بیانگر بهبود شاخص‌های کمی و کیفی این شرکت از جمله افزایش فروش، تنوع سبد محصولات، کاهش تعهدات معوق، رشد تحویل خودرو به مشتریان، ارتقای کیفیت محصولات و بهبود وضعیت نیروی انسانی است.
سخنگوی فدراسیون کشتی معتقد است مسابقات لیگ برتر اهمیت بسیار زیادی برای متولیان این رشته دارد و آنها همواره در صدد ارتقای سطح کمی و کیفی پیکارها هستند.
مربی ارشد تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان پس از ناکامی در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ صربستان از علاقه‌مندان به کشتی عذرخواهی کرد و این موضوع را به ارتقای سطح کمی و کیفی کشتی جهان مربوط دانست.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۸ میلیون و ۸۷۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۰۷۶ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ