مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از مشارکت با خودروسازی سایپا برای هم افزایی در ارتقای کیفیت محصولات خبر داد و گفت: بر اساس توافق با سایپا، با تملک بخشی از سهام ایتراک توسط مرکز نوآوری سایپا، این شرکت به عنوان مرکزی مشترک برای آزمایش و کنترل کیفیت قطعات و خودروهای دو خودروساز توسعه خواهد یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه پس از سفر خود به عربستان‌، گفت: تأکید مقامات عربستان این بود که عربستان نگاه متفاوت از گذشته دارد و آن‌ها آمادگی دارند در یک صفحه جدید روابط دو کشور رقم بخورد.
رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با رئیس جمهور روسیه بر اجرایی شدن طرح‌های مختلف همکاری فی‌مابین به‌ویژه در حوزه ترانزیت و انرژی تأکید کرد.
رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با رئیس جمهور روسیه بر اجرایی شدن طرح‌های مختلف همکاری فی‌مابین به‌ویژه در حوزه ترانزیت و انرژی تأکید کرد.
خریدهای پیکان تهران در نقل و انتقالات تابستانی دورهمی شاگردان قدیمی رسول خطیبی را فراهم کرده است.
خطیب با توجه به دستگیری تیم تروریستی اخیر مرتبط با اسرائیل که از مرز‌های غربی به کشور وارد شده بود، گفت: با همکاری دولت جدید عراق و تضمین‌های داده‌شده، امیدواریم شاهد امنیت در مرز‌های غربی و عدم‌تکرار آن باشیم و مسئولیت اقلیم عراق را یادآوری و تأکید می‌کنیم.
آیت الله عاملی با اشاره به ثبت نام شهروندان برای دریافت خودرو با تاکید بر اینکه ماشین بی‌کیفیت را جز انسان مضطر خریداری نمی‌کند، به هموطنان توصیه کرد اگر برای پیشرفت کشور غیرت و تعصب دارند که حتماً دارند و اگر اضطرار ندارند ثبت نام نکنند.
خطیب نماز جمعه قم با تأکید بر اینکه فرایند اقتصادی در کشور برای تاجران و سرمایه گذاران قابل اعتماد نیست، گفت: دستگاه‌ها باید به یکدیگر کمک کنند. مسئولان همیشه در جلسات هستند، ولی خروجی آن‌ها معلوم نیست؛ تصمیمات باید جدی، اجرایی و پیگیری شود.
خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به موضوع مسمویت دانش‌آموزان در کشور، بر ضرورت شناسایی و برخورد با عوامل آن تاکید کرد و گفت: ضروری است با تبیین موضوع و تنویر افکار عمومی زمینه آرامش خاطر دانش‌آموزان و والدین آن‌ها فراهم شود.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای تاکید کرد: حملات صهیونیست ها علیه شیخ عکرمه صبری خطیب مسجدالاقصی، عزم و اراده او را تضعیف نمی‌کند.
خطیب تاکید کرد: هجمه اخیر صورت گرفته به آقای دکتر شمخانی غیرمنصفانه بود و وی در حوزه امنیت ملی تلاش‌های ویژه‌ای داشته است.
امام جمعه کرج با تاکید بر اینکه قانون حجاب باید اجرایی شود، گفت: بی‌حجابی عفت را از بین می‌برد و مرکز تربیت را تخریب می‌کند.
خطیب مسجدالاقصی و رئیس هیئت عالی اسلامی فلسطین تاکید کرد که هرگز به صهیونیست ها اجازه سلطه بر این مسجد را نخواهیم داد.
خطیب مسجدالاقصی با بیان اینکه ادعاهای رئیس حزب «قدرت یهودی» درباره این مسجد نژادپرستانه و مردود است، تاکید کرد که هرگز اجازه هتک حرمت این مکان مقدس را نمی دهیم.
خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه اغتشاش نه تنها در مکتب ما بلکه در دیگر کشور‌های دنیا نیز پذیرفته نمی‌شود، تاکید کرد: شما که اروپا و آمریکا کعبه آمال‌تان است آیا آن‌ها در اعتراضات‌شان تورات و انجیل می‌سوزانند و بانک‌ها را غارت می‌کنند؟ اینکه کسانی اصرار دارند نام اغتشاشات را اعتراض بگذارند مغلطه سیاسی است. در دل این اغتشاشات ترور زاییده شد. آنچه در اصفهان و ایذه اتفاق افتاد ترور بود که حاصل اغتشاشات بود.
خطیب مسجدالاقصی تاکید کرد که آگاهی و هوشیاری شهروندان بیت المقدس تلاش های رژیم صهیونیستی برای سلطه بر این شهر و یهودی سازی آن را ناکام گذاشت.
خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: در ماجرای این اجتماعات، مردم بر وحدت خود تاکید کردند و خواستار اشد مجازات برای آشوبگران و فتنه انگیزان نیابتی شدند که امیدواریم دستگاه قضایی برخورد قانونی با آن‌ها داشته باشد. مردم از نیروی انتظامی و مجاهدت‌های آن‌ها برای تامین امنیت کشور، عاشقانه تشکر کردند و خواستار رفع ابهام و رسیدگی به مرگ مشکوک آن بانوی جوان شدند.
شیخ عکرمه صبری خطیب مسجدالاقصی و رئیس هیئت عالی اسلامی در قدس اشغالی تاکید کرد که نظامیان صهیونیست امروز با شدت هر چه تمام تر فلسطینی ها را در داخل مسجدالاقصی سرکوب کرده اند.
خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه اروپایی‌ها فرصت همکاری با ایران را از دست ندهند، تاکید کرد: بیایند و جفاهایی که نسبت به ایران مرتکب شده‌اید را جبران کنید.
خطیب مسجدالاقصی با تاکید بر اینکه شهر بیت المقدس اشغالی و مسجدالاقصی شرایط بسیار دشواری را پشت سر می گذرانند، گفت: شعله های آتش در این مسجد هنوز خاموش نشده است.
وزیر اطلاعات با صدور پیامی به مناسبت سالگرد بازگشت آزادگان تاکید کرد: همه ما مرهون ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌های ایثارگران جبهه انقلاب اسلامی در دوره‌های مختلف هستیم.
خطیب نماز جمعه تهران تأکید کرد:‌ ما به دشمنان و آمریکای جهان‌خوار می‌گوییم که ایران را امتحان نکنید. اگر نیاز به مذاکره دارید که قطعا نیز دارید با شرایط این ملت کنار بیایید و دست از زیاده‌خواهی‌ها بردارید.
خطیب نماز جمعه تهران تأکید کرد: ان شاءالله تیم مذاکره‌کننده که برای رفع تحریم‌ها عازم شده‌اند با مواجهه عاشورایی قاطعانه از منافع کشور و مردم پاسداری خواهند کرد و ما نیز به طرف‌های برجامی می‌گوییم که بهتر است با شرایط ملت ایران کنار بیایید.
سامانه موبایل بانک مبتنی بر وب (PWA)، بانک رفاه کارگران به‌روزرسانی شد.
اصلی‌ترین بنیان توسعه صنعت معدن کشور، تامین و نوسازی ماشین‌آلات است که در سال‌های گذشته به طور کل به دست فراموشی سپرده شده بود؛ نیاز فعلی بخش معدنی کشور برای نوسازی ماشین آلات، حدود ۱۵ هزار دستگاه است که این موضوع، نشان از لزوم ایجاد تسهیل در زمینه تأمین و نوسازی ماشین آلات صنعت معدن دارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ