وزیر اقتصاد با صدور پیامی هفته ملی آمار را گرامی داشت و گفت: وزارت امور اقتصادی و دارایی، گام‌های مهمی در راستای ارتقای سطح کیفی آمارهای خود برداشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت روز فناوری اطلاعات پیامی صادر کرد.
وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت از زحمات صادقانه و مجاهدت های خالصانه مهندس محمد هادی اردبیلی؛ نخستین مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اهدای لوح قدردانی کرد.
وزیر ورزش و جوانان صعود تیم فوتبال نوجوانان به جام جهانی را تبریک گفت.
وزیر ورزش و جوانان با انتشار ویدئوی صعود تیم فوتبال نوجوانان به جام جهانی پیام تبریکی را منتشر کرد.
کارشناس مسایل منطقه: وزیر خارجه عربستان دعوت‌نامه سفر رییس‌جمهور ایران به عربستان را در این سفر با خود همراه دارد، تصریح کرد: دعوت از روسای کشور‌ها نشانه‌ای است از اراده دو کشور برای گسترش روابط البته گاهی پروتکل‌ها و تشریفات مانع برداشتن گام‌های مفید و موثر می‌شود، تشریفات یک عنصر مهم در حفظ حرمت کشور‌ها و مسئولان است و حتما باید مورد دقت قرار گیرد و احترام به پروتکل‌ها ضروری است، اما اگر در جایی عبور از یک پروتکل در مقطعی بتواند منافع بزرگ‌تری فراهم کند، مشکلی نیست.
وزیر کشور در پیامی انتصاب دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی را تبریک گفت.
سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی که به عنوان نخستین مقام رسمی دولتی پس از توافق اخیر ایران و عربستان به این کشور سفر کرده، در حاشیه اجلاس سالانه بانک توسعه اسلامی از شهر مدینه و جوار مرقد مطهر رسول اکرم (ص) پیام ویدئویی منتشر کرد.
وزیر امور خارجه کرواسی فرارسیدن نوروز و سال نو را به ملت و دولت ایران تبریک گفت.
وزیر امور خارجه کرواسی فرارسیدن نوروز و سال نو را به ملت و دولت ایران تبریک گفت.
وزیر امور اقتصادی و دارایی و سخنگوی اقتصادی دولت جمهوری اسلامی ایران در گفتگویی مشروح با خبرگزاری "اسپوتنیک" روسیه دیدگاههای خود در حوزه تعاملات اقتصادی بین المللی ایران را تشریح کرد.
عبدالعزیز بن ترکی الفیصل، وزیر ورزش عربستان، صعود الهلال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را تبریک گفت.
سید حمید سجادی پیروزی‌های تیم ملی هاکی ایران مقابل آمریکا و عنوان سومی در جام جهانی آفریقای جنوبی را تبریک گفت.
وزیر امور خارجه اندونزی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و روز ملی جمهوری اسلامی ایران به حسین امیرعبداللهیان تبریک گفت.
دبیر کل سازمان همکاری اقتصادی (اکو) به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و روز ملی جمهوری اسلامی ایران به وزیر امور خارجه کشورمان تبریک گفت.
وزیر امور خارجه جمهوری خلق چین به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و روز ملی جمهوری اسلامی ایران به امیرعبداللهیان تبریک گفت.
وزیر امور خارجه و تجارت مجارستان به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روز ملی به امیرعبداللهیان تبریک گفت.
وزیر ورزش در پی جان باختن سه فوتبالیست ایرانی در زلزله‌ی ترکیه پیام تسلیت صادر کرد.
صدور حکم مشاور وزیر ورزش برای نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال آنهم در شرایطی که گفته می‌شود روابط صمیمانه‌ای با رئیس فدراسیون ندارد حاوی چه پیامی برای مهدی تاج خواهد بود؟
وزیر ورزش و جوانان طی پیامی پیروزی تیم ملی ایران مقابل تیم ولز را در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تبریک گفت.
معاون اول رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرتضی محمدخان، وزیر اسبق اقتصاد و از مدیران اقتصادی کشور را تسلیت گفت.
سجادی وزیر ورزش و جوانان در پیامی از برگزاری سی و پنجمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران – آذربایجان ابراز خرسندی کرد.
وزیر اقتصاد آلمان با انتشار پیامی در توییتر تلویحا اعلام کرد که به علت قیمت بالای پیشنهادی قطر، مذاکرات آلمان و قطر برای واردات گاز از قطر شکست خورده است.
پیام وزیر کشور به مناسبت روز روابط عمومی
علی طیب نیا وزیر اسبق اقتصاد در پیامی، درگذشت دکتر عادل آذر را تسلیت گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ