پژوهشگران دانشگاه تهران موفق به شناسایی باکتری‌های مضر برای قارچ خوراکی شدند که کنترل آن موجب ارتقای کمی و کیفی صنعت تولید قارچ خوراکی خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ونزوئلا اعلام کرد که سطح نمایندگی دیپلماتیک خود در فلسطین را از دفتر به سفارت ارتقا داده است و وزارت خارجه تشکیلات خودگردان از این اقدام کاراکاس استقبال کرد.
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: ارتقای بهره‌وری و دانش‌بنیان شدن تنها راه نجات بخش کشاورزی در چالش‌های موجود است.
پاکستان سالهاست حافظ منافع ایران در آمریکا بوده لذا اگر می‌خواهیم با شبه قاره هند روابط خوبی داشته باشیم دروازه ورود آن پاکستان است.
معاون علمی رئیس جمهور گفت: تلاش می‌کنیم به کمک جامعه نخبگانی، شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، مسائل حوزه انرژی را در ساحت حکمرانی حل کنیم.
رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی از ارتقاء شورای زنان خبر داد.
دادستان تهران گفت: ارتقای کیفیت تولید در استانداردهای جهانی، بالا بردن امنیت، خواست به حق همه مردم است و صنعتگران این مهم را اولویت خود بدانند.
یک شرکت دانش‌بنیان توانسته است با استفاده از فناوری‌های هوشمند، ایستگاه‌های پمپاژ آب را ارتقا دهد و گامی در جهت افزیش بهره‌وری بردارد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس با اشاره به توسعه رشته‌های مهارتی و فنی در خوزستان گفت: ارتقای شاخص‌ها در آموزش و پرورش خوزستان نوید بخش آینده روشنی است.
با توجه به برگزاری کارگاه کشت سلول، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های پژوهشگران و دانشگاهیان ارتقاء می‌یابد.
مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران بر حفظ و ارتقای پایداری تولید گاز با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان تأکید کرد.
جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: تولید موشک‌های دوربرد و دقیق پدافند هوایی تهدیدی جدی برای بیگانگان است که هیچ‌گاه متوقف نمی‌شود.
مدیرکل دفتر تدوین ضوابط فنی و مقررات دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: با هدف پایش هرچه بیشتر اراضی تأمین بخشی از عکس‌های هوایی سامانه زمین توسط ماهواره خیام صورت ‌می گیرد.
در پیش نویس برنامه هفتم توسعه پیشنهاد داده شده زمینه سازی وتسهیل دسترسی به مسکن مناسب به ویژه برای فاقدین مسکن در راستای ارتقای کمی وکیفی سکونت،وزارت راه وشهرسازی در اجرای جهش تولید گیرد
رئیس جمهور گفت: همه بخش‌ها باید برای کمک به رشد و ارتقای کمی و کیفی تولید از خرید نمونه‌های خارجی کالاهایی که مشابه آن‌ها توسط شرکت‌های داخلی تولید می‌شود، اجتناب کنند.
تربت حیدریه ـ رئیس شورای شهرستان تربت‌حیدریه گفت: ارتقای جایگاه شوراها نیازمند اصلاح وباز نگری در قوانین مجلس است.
سمنان- استاندار سمنان گفت: واحدهای فرآوری معدنی استان در راستای ارتقای کمی و کیفی تولید و اشتغال تسهیلات دریافت می‌کنند.
در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال زایی با هدف ارتقا کمی و کیفی این دانش پنجمین همایش بین المللی پروبیوتیک و غذاهای فراسودمند از ۳ تا ۵ اسفند برگزار می شود.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با بیان این‌که قطعه‌سازان اراکی سهم ۱۱ درصدی در تامین شرکت‌های خودروساز دارند، اظهار کرد: سازندگان این استان، در زمینه افزایش کمی و کیفی تولیدات ایران خودرو مشارکت فعالی داشته‌اند.
رئیس جمهور در ادامه فرآیند نظارت ستادی بر دستگاه‌های اجرایی و در نهمین گام، صبح روز دوشنبه در وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) حضور یافت تا در جمع وزیر و مسئولان این وزارت‌خانه ضمن استماع گزارش عملکرد این مجموعه، رهنمودهایی برای ارتقای کیفی و کمی عملکرد این وزارتخانه ارایه کند.
طرح تأمین آب شهر سنندج از طریق سد آزاد با هدف ارتقای کمی و کیفی آب شرب این شهر با هزینه‌ای بالغ بر 8500 میلیارد ریال با حضور رئیس جمهور و وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان از ارتقای سطح کیفی و کمی آب شرب شهر سنندج با بهره‌مندی از پروژه آبرسانی خبر داد.
مقایسه عملکرد ایران خودرو دیزل طی دوره زمانی ۱۳۹۹ تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۱ بیانگر بهبود شاخص‌های کمی و کیفی این شرکت از جمله افزایش فروش، تنوع سبد محصولات، کاهش تعهدات معوق، رشد تحویل خودرو به مشتریان، ارتقای کیفیت محصولات و بهبود وضعیت نیروی انسانی است.
سخنگوی فدراسیون کشتی معتقد است مسابقات لیگ برتر اهمیت بسیار زیادی برای متولیان این رشته دارد و آنها همواره در صدد ارتقای سطح کمی و کیفی پیکارها هستند.
مربی ارشد تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان پس از ناکامی در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ صربستان از علاقه‌مندان به کشتی عذرخواهی کرد و این موضوع را به ارتقای سطح کمی و کیفی کشتی جهان مربوط دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ