طرح تأمین آب شهر سنندج از طریق سد آزاد با هدف ارتقای کمی و کیفی آب شرب این شهر با هزینه‌ای بالغ بر 8500 میلیارد ریال با حضور رئیس جمهور و وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز آمار ایران از اجرای «طرح آمارگیری از معادن در حال بهره‌برداری» از یکم تیرماه تا یکم مهرماه امسال در سراسر کشور خبر داد.
کرمان- طرح آبرسانی به شهرهای بم و بروات از سد نسا امروز با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.
معاون توسعه و مدیریت وزارت دفاع گفت: ۶۰ طرح را در وزارت دفاع در دستور کار داریم که امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.
چابهار- طرح آبرسانی به ۱۵۵ روستای استان سیستان و بلوچستان با حضور رئیس‌جمهور و وزیر نیرو افتتاح شد.
سلامی با اشاره به طرح ۵۰ در ۵۰ که از سوی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) به دولت سیزدهم ارائه شد، اظهار داشت: در طرح ۵۰ در ۵۰ قرار بود به‌مدت یک سال، هر هفته، یک طرح بزرگ به‌همت قرارگاه به بهره‌برداری برسد و تاکنون بیش از ۳۰ طرح در مدت کمتر از یک سال گذشته به بهره‌برداری رسیده است.
حمیدیه- وزیر ورزش و جوانان از افتتاح ۷۰ طرح ورزشی در استان خوزستان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
اهواز- همزمان با دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان خوزستان، ۲ طرح شیلات در این استان افتتاح می‌شوند.
اهواز- همزمان با دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان خوزستان، ۲ طرح شیلات در این استان افتتاح می‌شوند.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، رشد تولید را باعنایت به نام‌گذاری سال نوازسوی رهبر معظم انقلاب، مهم‌ترین هدف صنعت پتروشیمی اعلام کرد.
اصفهان- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان از بهره برداری ۵ طرح آبخیزداری در هفته منابع طبیعی خبرداد.
وزیر نیرو گفت: تا پایان سال‌جاری ۱۱۲ طرح بزرگ صنعت آب و برق افتتاح و مرحله بهره‌برداری می رسد.
بندرعباس - طرح نگهداشت تولید میدان‌های اسفند و سیوند همزمان با ایام‌الله دهه فجر با حضور وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به بهره‌برداری رسید.
اصفهان- مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان گفت: ۱۰ پروژه منابع طبیعی این استان در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.
رشتخوار ـ فرماندار رشتخوار گفت: ۵۴ طرح عمرانی خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۱۲ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
وزیر نفت ضمن برشمردن برخی اقدام‌های جهادی وزارت نفت در دولت سیزدهم به بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌هایی با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد دلار تا پایان امسال خبر داد.
سخنگوی دولت در نشست خبری گفت: طرح آبرسانی سنندج به بهره‌برداری رسید. در فصل پاییز شاهد افتتاح طرح آبرسانی ۱۵۰۰ روستا بودیم.
مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران از بهره‌برداری فاز نخست طرح ساماندهی روددره فرحزاد تا بهار آینده خبر داد و گفت: فاز نخست پروژه از پل آبشار تا پل خوشمرام تکمیل خواهد شد.
مجری طرح آبرسانی به سنندج از پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی عملیات اجرایی سامانه انتقال آب به سنندج خبر داد و گفت: این طرح بزرگ آبرسانی به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.
اراک - معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: همزمان با گرامیداشت هفته گردشگری در سال جاری ۴ طرح تاسیسات گردشگری به‌ بهره‌برداری می‌رسد.
طرح توسعه بهره‌برداری صلح آمیز از فناوری هسته‌ای از سوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.
طرح توسعه بهره‌برداری صلح آمیز از فناوری هسته‌ای از سوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.
آیین بهره‌برداری از طرح بهسازی ورزشگاه شهید وطنی مازندران با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.
تایباد ـ فرماندار تایباد گفت: در ایام‌هفته دولت، ۸۵ طرح با اعتبار هزار ۸۶۷ ریال در شهرستان تایباد به بهره‌برداری می‌رسد.
مشهد ـ معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت :۱۸ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری خراسان رضوی برای بهره‌برداری در هفته دولت آماده می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ