عملکرد کیفی قطعات و مجموعه های مونتاژی خودرو شاهین با توجه به شاخص C100 بهبود قابل توجهی یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در صورت ادامه وضع موجود هیچ اقدامی نمی‌تواند مانع از تداوم روند نزولی در فرزندآوری و ازدواج طلاق شود. تنها راه ایجاد امید نسبت به آینده و بهبود شرایط اقتصادی و برداشتن موانع بیگانگی جوانان با جامعه است.
یک کارشناس ارشد بازار سرمایه گفت: بازار سهام خرداد ماه شاهد انتشار گزارش‌های ۱۲ ماهه شرکت‌های بزرگ و هلدینگ‌ها است؛ همچنین در این برهه زمانی مجامع تعداد زیادی از شرکت‌ها برگزار خواهد شد و شاهد بهبود بازار در نیمه دوم این ماه خواهیم بود.
عضو شورای شهر تهران گفت: کیفیت بهسازی مراکز ورزشی در منطقه ۱۶ نسبت به مناطق شمالی بالاتر بوده است.
تصاویر ماهواره‌ای از دریاچه ارومیه نشان می‌دهد که طرح انتقال آب به دریاچه ارومیه موجب بهبود روند احیای این دریاچه شده است. منبع: ایسنا
وزیر امور خارجه یونان با اشاره به فضای مثبت میان آنکارا و آتن گفت که برای حفظ این فضا باید گام‌های شجاعانه‌ای برداشته شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا: روند تصادفات نسبت به روز‌های اول طرح نوروزی شرایط بهبود را به خود گرفته است.
بورس تهران طی معاملات روز دوشنبه از بازگشت به روند صعودی بازماند. شاخص کل بازار سهام که در روز‌های اخیر روندی نوسانی داشت امروز به میزان ۱۰ هزار واحد افت کرد و در ادامه معاملات افزایش نسبی تقاضا در نماد‌های شاخص ساز توانست فضای معاملات را در طول روز دوشنبه بهبود ببخشد. به دنبال این امر شاخص یاد شده به محدوده یک میلیون و ۷۸۵ هزار واحد رسید. فردا در آخرین روز معاملاتی هفته بازار چگونه خواهد بود؟
پوتین نیز مانند لئونید برژنف در افغانستان، در اوکراین پا را فراتر گذاشته است. او و رژیمش هرگز بهبود نخواهند یافت. حتی اگر فرآیند رها شدن به طور جدی تنها زمانی که او از قدرت خارج شود آغاز شود، شکست عظیم پوتین در اوکراین می‌تواند آغازی برای پایان پوتینیسم باشد. رفتار اخیر رئیس جمهور روسیه نشان می‌دهد که حتی او نیز ممکن است این واقعیت را درک کند.
محققان کشور موفق به استفاده از نوعی تکنولوژی شدند که منجر به بهبود روند بیماری بیماران کرونایی می شود.
مدت ها است که بنا به تصمیماتی که جهت بهبود روند بورس اتخاذ شد، عرضه اولیه ها متوقف گردیده است. پرسش بسیاری از سهامداران این است که عرضه اولیه ها چه زمانی از سر گرفته خواهند شد؟
با وجود بهبود روند درآمدی خودروسازان و افزایش تیراژ، ساختار مالی حاکم بر زنجیره تامین خودروسازی با چالش های جدی تری روبرو شده و چشم انداز روشنی برای ماه های پایان سال مشاهده نمی شود.
محققان کشور بانداژی جدید از ژل کربوپول غنی شده با پپتیدهای طبیعی برای تسریع بهبود زخم های حاصل از سوختگی ساختند.
با رضایت باشگاه آلمانی از سرعت روند بهبود سردار آزمون، تمرینات او زیر نظر عضو کادر تیم ملی ایران برای سه روز دیگر تمدید شد
میشل عون رئیس جمهور لبنان امروز دوشنبه درباره آخرین تحولات مربوط به توافق ترسیم مرزهای دریایی با تل آویو اظهار نظر کرد.
بر اساس نظرسنجی صورت گرفته از خودروهای تحویلی فروردین ۱۴۰۱ توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(ISQI)، امتیاز رضایت مشتریان (CSI) از سبد محصولات ایران‌خودرو با امتیاز ۶۸۳ دارای روند بهبود هفت نمره‌ای نسبت به خودروهای تحویلی اسفندماه بوده است.
محاسبه و انتشار شاخص مدیران خرید (شامخ) وضعیت و شرایط کسب‌وکار‌ها را در ماه نسبت به ماه قبل نشان می‌دهد و می‌تواند رونق یا رکود تولید در هر ماه و دورنمای وضعیت آن در ماه‌های آتی را نشان دهد.
محاسبه و انتشار شاخص مدیران خرید (PMI) وضعیت و شرایط کسب‌وکار‌ها را در ماه نسبت به ماه قبل نشان می‌دهد و می‌تواند رونق یا رکود تولید در هر ماه و دورنمای وضعیت آن در ماه‌های آتی را نشان دهد.
عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گزارشی به دیگر اعضای این شورا، درباره آخرین وضعیت اقتصادی کشور و عملکرد دولت در مقایسه با سال گذشته در چنین ایامی، آماری مستدل از روند بهبود را تشریح کرد.
عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گزارشی به دیگر اعضای این شورا، درباره آخرین وضعیت اقتصادی کشور و عملکرد دولت در مقایسه با سال گذشته در چنین ایامی، آماری مستدل از روند بهبود را تشریح کرد.
عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گزارشی به دیگر اعضای این شورا، درباره آخرین وضعیت اقتصادی کشور و عملکرد دولت در مقایسه با سال گذشته در چنین ایامی، آماری مستدل از روند بهبود را تشریح کرد.
کارشناس صنعت بانکی گفت: با روند روبه رشد ارائه خدمات، بانک‌ها باید خودشان را با فناوری‌های روز تطبیق داده و به سمت توسعه گام بردارند.
پنگوئن‌ها پیش از تشکیل شدن ورقه‌های یخی قطبی، توانایی پرواز خود را از دست دادند زیرا بلند شدن از زمین برای پرندگانی که در حال تبدیل شدن به شناگران ماهر بودند، تلاش زیادی بود.
عمل «TRIC VALVE» تعبیه دو دریچه همزمان در قلب، بدون نیاز به عمل جراحی برای نخستین بار در کشور برای بیماران دریچه‌ای با ضایعات دریچه تریکسپید در بیمارستان بهمن تهران انجام شد. به همین منظور دو پرفسور و یک پزشک متخصص و حاذق از کمپانی پی‌انداف آلمان برای آموزش تیم پزشکی ایرانی را همراهی کرد .
جمعه گذشته و در شرایطی که انبوه مسافران مسیر بازگشت به شهر و دیار خود را در پیش گرفته و راه‌های ارتباطی به ویژه در مبادی ورودی شهر‌ها با ترافیک سنگین و حتی گره خورده مواجه بود، ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که هرچند کوتاه بود و فاقد توضیحات، بسیاری را شوک زده کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ