رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: از طرح‌هایی که موجب هوشمندسازی و ارتقای سطح کیفی مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی می‌شود، حمایت می‌کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته مقامات، آژانس عالی ایالات متحده برای حمایت مالی از مصرف کننده، برنامه های خود در کاخ سفید برای نظارت بر شرکت هایی که داده های شخصی افراد را ردیابی و می فروشند، اعلام خواهد کرد.
اسموتریچ روز جمعه از ارتش این رژیم خواسته برای تامین امنیت شهرک‌نشینان اشغالگر تلاش بیشتری انجام دهد.
تویوتا مدت‌ها تلاش کرده است تا از ارتباط خود با گروه‌های تروریستی فاصله بگیرد و علناً از تحقیقات وزارت خزانه‌داری آمریکا در مورد چگونگی افتادن خودرو‌های آن‌ها به دست تروریست‌ها حمایت کرده است. این خودروساز همچنین در سال گذشته با عرضه مدل ۲۰۲۲ تویوتا لندکروزر که طولانی‌ترین مدل این شرکت است، سیاست جدیدی را اعلام کرد.
بهروز مرادی مدیرعامل پاکسان در گفتگو با سایت نبض بورس با اعلام یک خبر خوش برای سهامداران این شرکت گفت: امسال این شرکت از زیان خارج خواهد شد.
اقدامات مهم شرکت ارتباطات زیر ساخت در توسعه‌ خدمات‌ زیرساخت ‌ارتباطی، حمایت ‌از پیام‌رسان‌ها و توسعه‌ قطب‌ مراکز داده اعلام شد.
دکتر علی رستمی با اشاره به ثبت رکورد تولید 300 هزار تن کاتد در شرکت مس، اعلام کرد: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه حمایت از تولید داخل 3 میلیارد دلار پروژه به شرکت‌های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی شرکت مس محول شده است.
حزب دموکراتیک خلق‌ کرد ترکیه در بیانیه‌ای از کمال کلیچدار اوغلو، رهبر حزب مردم جمهوری‌خواه، رقیب رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری کنونی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.
کیلیان امباپه بعد از اعلام وفاداری به باشگاه پاری سن ژرمن با شرکت در یک مسابقه خیریه با حضور کودکان محروم و بستری در بیمارستان‌های پاریس مبلغ قابل توجهی به سازمان خیریه حامی آنها کمک کرد.
مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی اعلام کرد: برنامه‌ای برای افزایش قیمت کودهای یارانه‌ای در سال ۱۴۰۲ نداریم.
جنبش بایکوت رژیم صهیونیستی (BDS) امروز شنبه با صدور بیانیه ای از توسعه دایره تحریم های بین المللی علیه شرکت پوشاک ورزشی پوما آلمان خبر داد.
رئیس جمهور کوبا بر موضع ثابت کشورش در حمایت از سوریه به ویژه در جنگ علیه تروریسم و محکومیت تحریم های واشنگتن و ​​تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی ضد دمشق تأکید کرد.
براساس اعلام دانشگاه آزاد در راستای حمایت از شرکتهای زیست بوم نوآوری، ۴۰ ﻣﯿﻠﯿﺎﺭﺩ ﺭﯾﺎﻝ ﺗﺴﻬﯿﻼﺕ به صورت وام (با نرخ ۱۱ درصد، ۶ ماه تنفس و ۱۸ ماه بازپرداخت) اعطا می شود.
مشاور کاخ سفید در امور رقابت اعلام کرد دولت جو بایدن همچنان از قانون آنتی تراست شرکت های فناوری که اکنون در کنگره در حال بررسی است، حمایت می کند.
انجمن مدیران رسانه های ورزشی، با انتشار اطلاعیه ای، حمایت خود را از پدرام پاک آئین اعلام کرد.
در بیانیه نهایی گروه دوستان دفاع از منشور سازمان ملل آمده است که ما حمایت خود را از ایران در معرض اقدامات قهری یکجانبه از جمله تحریم‌های یکجانبه اعمال شده توسط برخی کشورها اعلام می‌کنیم.
در بیانیه نهایی گروه دوستان دفاع از منشور سازمان ملل آمده است که ما حمایت خود را از ایران در معرض اقدامات قهری یکجانبه از جمله تحریم‌های یکجانبه اعمال شده توسط برخی کشورها اعلام می‌کنیم.
چارچوب هماهنگی شیعی تایید کامل خود را از نخست وزیر این کشور برای خدمات رسانی و مبارزه با فساد ابراز کرد.
رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در پک دیدار صمیمانه‌ای با بازیکنان و اعضای کادر فنی داشتند.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: پلتفرم گوگل پلی متعلق به شرکت گوگل، با استفاده از موقعیت انحصاری خود در گوشی‌های اندروید و بدون اطلاع قبلی در اقدامی خارج از عرف، فرآیند محدودسازی برخی از برنامه‌ها و پلتفرم‌های پرکاربرد ایرانی را به بهانه حمایت از حریم خصوصی کاربران آغاز کرده است.
تیم ملی اسکواش برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا امروز جمعه ۶ آبان با حمایت وزارت ورزش و جوانان راهی کره جنوبی شد.
معاونت علمی و فناوری اعلام کرد: طی یک سال اخیر ۲۵۶ شرکت فعال در حوزه نانوفناوری که دارای گواهی نانومقیاس هستند از ۴۵ میلیارد ریال خدمات حمایتی بهره‌مند شدند.
اعلام حمایت شیخ سلمان آل‌خلیفه بحرینی از انتخاب تاج
مشاور ارشد وزیر امور خارجه در گفت‌وگو با نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل حمایت جمهوری اسلامی ایران از تمدید مجدد آتش بس در یمن را اعلام کرد.
تکذیب افزایش هزینه صدور گذرنامه

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ