معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو، با اشاره به این که در سال جاری شاهد ارتقای قابل توجهی در شاخص‌های کیفی تارا بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: در شاخص رضایتمندی مشتریان (CSI) با کسب امتیاز ۷۰۱ در تیرماه امسال، علاوه بر بهبود هفت امتیازی نسبت به بهمن ماه سال ۱۴۰۰، ۲۷ امتیاز بالاتر از میانگین رضایت سبد محصولات صنعت به دست آمده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از بهبود وضعیت در همه استان‌ها و شهرستان‌های تابعه نسبت به پاک سازی نقاط آلوده از وجود معتادان متجاهر و خرده‌فروشان مواد مخدر خبرداد.
مدیر ورزشگاه نقش جهان توضیحاتی درباره شرایط این ورزشگاه و اقدامات انجام شده برای بهبود میزبانی درآن گفته است.
رئیس مجلس گفت: مصوبه مجلس برای واردات خودروهای کارکرده ریزش قیمت خودرو را رقم زد که در صورت اجرایی شدن درست آن، بازار خودرو شرایط مناسبی را شاهد خواهد بود.
اکبر زاده گفت: مدیریت مصرف برق نسبت به سالهای گذشته وضعیت مناسب‌تری دارد، زیرا برنامه تعیین شده‌ای وجود دارد که مطابق آن عمل می کنیم.
زنجان- معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به بهبود شاخص‌های کلان اقتصادی گفت: تورم کشور شیب نزولی دارد.
مشهد ـ معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: اکنون مشکلاتی در کشور وجود دارد اما در شاخص‌های کلان اقتصادی حرکت رو به بهبود و توسعه است.
درمان دارویی بیماری میگرن به تنهایی کافی نیست، همچنین در بین درمان‌های غیر دارویی باید به دنبال درمان با تاثیرگذاری بالاتر و هزینه کمتر و کم‌خطر بود. از میان روش‌های غیردارویی فعالیت هوازی منظم، به لحاظ سهولت در اجرا و به کارگیری آن توسط بیماران و نداشتن هزینه اضافی می‌تواند بهترین روش برای کاهش شاخص‌های سردرد میگرنی و بهبود آن باشد.»
فرزین با اشاره به بهبود شاخص‌های اقتصادی کشورمان در ۲ سال گذشته به رغم تشدید تحریم‌های یکجانبه و غیرقانونی آمریکا، خواستار حمایت این صندوق از برنامه‌های تقویت بانکداری بین‌الملل به منظور ارتقای و گسترش روابط اقتصادی و تبادلات تجاری با کشور‌های مختلف شد.
رئیس‌کل بانک مرکزی ایران در دیدار مدیر بخش خاورمیانه و آسیای مرکزی صندوق بین المللی پول بر بهبود شاخص‌های اقتصادی کشورمان در ۲ سال گذشته باوجود تحریم ها تاکید کرد.
همین که انتخابات ریاست‌جمهوری به دور دوم رفت، به معنای آن است که اردوغان از رای‌دهندگان ترکیه کارت زرد گرفت؛ بدون تردید این واقعیت رفتار اردوغان را چه در داخل و چه در سیاست خارجی محتاط‌تر خواهد کرد. اولویت اردوغان بهبود شاخص‌های کلان اقتصادی ترکیه خواهد بود. سهیم شدن ملی‌گرا‌ها در پیروزی اردوغان چه در انتخابات پارلمان و چه در انتخابات ریاست‌جمهوری باعث می‌شود که بخشی از اختیارات و پرونده‌ها به آن‌ها تفویض شود.
گردهمایی سالانه معاونان تحقیقات و فناوری دانشگاه‌های علوم پزشکی با تاکید بر مرجعیت علمی و بهبود شاخص های سلامت مبتنی بر تحقیقات نافع، با انتشار خلاصه سیاستی به پایان رسید.
اهواز - سرپرست معاونت بندری اداره کل بنادر خوزستان گفت: در جریان تخلیه و بارگیری ۴۰ میلیون تن انواع کالا در ۱۱ ماهه سال جاری در بندر امام خمینی (ره)، شاخص‌های عملیاتی بندر بهبود یافت.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تعطیلی‌ها، کمکی به آلودگی هوا و بهبود شاخص‌ها نمی‌کند و این اقدام راه درمان نیست.
سلاجقه تأکید کرد: تعطیلی مدارس کمکی به آلودگی هوا نمی‌کند و این تصمیم در این مدت در بهبود شاخص‌ها اثری نگذاشته است. چراکه در شرایط تعطیلی، رفت و آمد‌ها قطع نمی‌شود و ممکن است خانواده‌ها باز هم با استفاده از وسایل نقلیه شخصی در خیابان‌ها رفت و آمد داشته باشند.
توسعه جریانی است که بازسازی، اصلاح و ارتقای ساختار و نظام اقتصادی و اجتماعی یک کشور را به همراه دارد و افزون بر اینکه بهبود شاخص‌هایی همچون میزان تولید و درآمد را دربرمی‌گیرد.
مراسم تکریم و معارفه روسای کل قدیم و جدید گمرک جمهوری اسلامی ایران با حضور وزیر اقتصاد در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.
مقایسه عملکرد ایران خودرو دیزل طی دوره زمانی ۱۳۹۹ تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۱ بیانگر بهبود شاخص‌های کمی و کیفی این شرکت از جمله افزایش فروش، تنوع سبد محصولات، کاهش تعهدات معوق، رشد تحویل خودرو به مشتریان، ارتقای کیفیت محصولات و بهبود وضعیت نیروی انسانی است.
رئیس سازمان بهزیستی با بیان اینکه سن امید به زندگی از سن ۶۴ سال به ۷۲ سال رسیده است، گفت: شاخص‌های سلامت اجتماعی و رفاه رو به بهبود است.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از امضا تفاهم‌نامه همکاری به‌منظور بهینه سازی مصرف انرژی و بهبود شاخص‌های زیست محیطی و مبلمان شهری خبر داد.
در یک سالگی دولت سیزدهم، بررسی‌ها آمار‌ها و شاخص‌های کلان اقتصادی، بیان گر روند مثبت و اثربخش برنامه‌های حمایتی و اقتصادی دولت است. این مسیر رو به بهبود در حالی تا به امروز طی شده است که در این مدت، مشکلات متعدد داخلی و خارجی در برابر دولت قرار داشت.
اصفهان- معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در سیاست‌های برنامه هفتم توسعه بهبود شاخص‌های عملکردی محیط زیست و ارتقای هوای کلانشهرها مورد تاکید است.
اعضای ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به منظور ارتقا و بهبود شاخص‌های سرمایه‌گذاری و برای جلوگیری از روند خروج سرمایه از کشور، بسته سیاست‌های جلوگیری از خروج سرمایه از کشور را تصویب کردند.
عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شورای شهر برنامه مدونی برای رفع معضلات فرهنگی و اجتماعی شهر تهران دارد، گفت: به دنبال بهبود شاخص‌های کلان اجتماعی فرهنگی تهران هستیم.
شاخص کل بورس دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۲۷۶۴۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۱۴ هزار و ۳۳۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ